Vekt, hvordan ligger dere an?

Er 19+6 i dag, og fortsatt på utgangspunktet i vekt. Hmm. Skal høre med legen på mandag jeg. Ikke akkurat som at jeg er så veldig aktiv heller, da noe i bekkenet trives best hvis er rolig på ettermiddagene etter jobb!

18 i går. Har gått ned 6 kg, 300 gram siste måneden.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

18 uker og er fortsatt på startsvekten :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Skal til legen i morgen og nå har jeg nok gått opp, for er så hoven alt :( jeg er 18 uker og sliter alt med vann! Håper legen har noen tips!

Wee, endelig snur det seg her. "Bare" -5 nå og er 18+3 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

ned en kg under startvekten. gikk litt opp på et punkt men spyr enda så kroppen er ikke helt samarbeidsvillig

Opp 3 kg siden start vekt. Så ikke så ille enda selv med vann, men det kommer vel denne gangen også :(

Gått opp 9 kg og er 21 uker. Helt snålt å se vekta nærme seg 70 kg, noe jeg aldri har veid før :sick009 Men merker ikke noe særlig til det annet enn større pupper og mage. Skjønner liksom ikke hvor de ekstra kiloene har blitt av!

Gått opp 9 kg og er 21 uker. Helt snålt å se vekta nærme seg 70 kg, noe jeg aldri har veid før :sick009 Men merker ikke noe særlig til det annet enn større pupper og mage. Skjønner liksom ikke hvor de ekstra kiloene har blitt av!

Godt å høre at jeg ikke er alene om å gå opp i vekt.

gått opp litt nå før jul. ca 2,5 kg =) så nå begynner det å merkes på en allerede tung kropp. =) jaja.. mammafokus(på vekta) etter siste barnet nå og amming er ferdig.. =)

Jeg har gått opp 3 kg, og er 19+4 i dag. Har nesten ikke fått mage, så jeg syns det er litt rart, men jeg bærer vel babyen godt gjemt da :)

Back
Topp