Vekt, hvordan ligger dere an?

Jeg slår alle ser jeg.. +5,5 kilo! Kan vel egentlig ikke bruke unnskyldningen om at jeg venter tvillinger heller, for babyene veier jo ikke så veldig mye ennå.. :/

13+5 og gått ned 2-3 kg pga sterk kvalme og oppkast :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 16+ og har vel gått opp ett par kilo :) Gikk opp 25 med første, 12 med andre og håper å holde meg under 10 nå. Er vel ganske normalvektig i utgangspunktet.

Gått ned ca 4kg pga Hypermeisis...

uke 16 og gått opp frekke 4,5 kg. de kunne holdt seg unna til slutten da jeg har mye å gå på fra før av. men jeg har ikke lagt på meg et gram siden jeg fant det ut for snart seks uker siden ca. =)

Ned 2 kg.

Eg er 18+2 og er no 1 kg mer enn startvekta. Var mye dårlig i begynnelsen, og matlysten er ikkje nokke å skryte av no heller. Blir jo litt bekymret med tanke på dei to i magen, så gleder meg til OUL på Tirsdag, og då få sjekke at dei legger på seg ihvertfall ;) Men ser jo at det er flere som ikke har lagt på seg så mye ennå. Klager ikkje altså, og vil tru kiloen kjem fort no når eg er begynt å spise igjen og det er to sykker i magehuset ;)

Er i uke 18 og har gått opp en kilo forløbig. Er forberedt på at kiloene skal komme snikende snart :D

18 uker og 2 kg opp :S håper det holder med 5 totalt, men tviler på det går... La på meg 15 kg sist, det var mye vann på slutten, men likevel!! Har problemer med overskudd til trening, er jo helt skutt når jeg kommer hjem fra skole/praksis .. Og det at jeg er ihjel sulten fører til en del raske usunne løsninger:/ tips taes imot med stor takknemmelighet!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er 17 + 4 nå, og har gått opp tre kg!

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Opp 5 kg:0 og 15 uker.. Men ikke rart når jeg ikke får trene av legen...:(( Er normalvektig da, så ikke krise:-)

Er 17 uker og aner ikke hva min startvekt kunne ha vært.
Veide meg på kontrollene i uke 10 og i uke 16 - på den tiden hadde jeg gått opp 1,5 kg. Satser på de klassiske 12,5 kg, tenker jeg. Har ingen planer om å skryte av meg selv på instagram etter fødselen.

Startvekt her var ca 72. (Er 1.76) Gikk ned til 69/70 den første mnd pga kvalme, men la det på meg igjen. Nå er jeg 17+2, og har gått ned 200g igjen :( Men mage, dét har jeg fått gitt!!

Back
Topp