Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ligner meg selv! Hvor høy er du? Jeg er ca. 1.60. Skal på kontroll på torsdag, 27+6, og er rimelig sikker på at jeg da har rundet 10 kg (veide 50,5 i uke 10). Blir faktisk interessant å høre hva legen min synes om vektoppgangen sammenlignet med hva din lege syntes.Da har jeg vært hos legen, veide meg der. Er straks 29 uker, og har gått fra ca 50 kg som startvekt, til 60 kg nå. Nå tror jeg at jeg veide bittelitt mer før jeg startet, men legen synes 10 kg var littegrann i overkant når jeg er så liten.
Det ble tatt blodprøver og urinprøve for å sjekke blodsukkeret nå, så jeg får vente i "spenning".
Dette ligner meg selv! Hvor høy er du? Jeg er ca. 1.60. Skal på kontroll på torsdag, 27+6, og er rimelig sikker på at jeg da har rundet 10 kg (veide 50,5 i uke 10). Blir faktisk interessant å høre hva legen min synes om vektoppgangen sammenlignet med hva din lege syntes.
Samma her25 uker og 10 kg
Nei, nå viste det seg at jeg knapt hadde gått opp noe som helst siste mnd. Ble ikke så sammenlignbart likevel, det her. Pussig hvordan man den ene mnd kan legge på seg 6 kg og den neste så og si ingenting. Men det er jo på en måte sånn det er for oss alle - å være gravid er jo ikke 'normalt'Dette ligner meg selv! Hvor høy er du? Jeg er ca. 1.60. Skal på kontroll på torsdag, 27+6, og er rimelig sikker på at jeg da har rundet 10 kg (veide 50,5 i uke 10). Blir faktisk interessant å høre hva legen min synes om vektoppgangen sammenlignet med hva din lege syntes.
Nei, nå viste det seg at jeg knapt hadde gått opp noe som helst siste mnd. Ble ikke så sammenlignbart likevel, det her. Pussig hvordan man den ene mnd kan legge på seg 6 kg og den neste så og si ingenting. Men det er jo på en måte sånn det er for oss alle - å være gravid er jo ikke 'normalt'
Nå er jeg plutselig engstelig for at jeg ikke gikk opp, haha.