Vekt, hvordan ligger dere an?

Time hos legen i dag.. Gått opp 9kg :( føler meg som den flodhesten. Hadde nok fra før så trenger ikke mer :(
 
Da har jeg vært hos legen, veide meg der. Er straks 29 uker, og har gått fra ca 50 kg som startvekt, til 60 kg nå. Nå tror jeg at jeg veide bittelitt mer før jeg startet, men legen synes 10 kg var littegrann i overkant når jeg er så liten.
Det ble tatt blodprøver og urinprøve for å sjekke blodsukkeret nå, så jeg får vente i "spenning".
Dette ligner meg selv! Hvor høy er du? Jeg er ca. 1.60. Skal på kontroll på torsdag, 27+6, og er rimelig sikker på at jeg da har rundet 10 kg (veide 50,5 i uke 10). Blir faktisk interessant å høre hva legen min synes om vektoppgangen sammenlignet med hva din lege syntes.
 
Dette ligner meg selv! Hvor høy er du? Jeg er ca. 1.60. Skal på kontroll på torsdag, 27+6, og er rimelig sikker på at jeg da har rundet 10 kg (veide 50,5 i uke 10). Blir faktisk interessant å høre hva legen min synes om vektoppgangen sammenlignet med hva din lege syntes.

Jeg er 1.56 ca.
 
Siden jeg skal på kontroll var jeg nødt til å veie meg nå på morgenen :angry9.

Opp 4,5 kg - uke 30 i dag.
 
Dette ligner meg selv! Hvor høy er du? Jeg er ca. 1.60. Skal på kontroll på torsdag, 27+6, og er rimelig sikker på at jeg da har rundet 10 kg (veide 50,5 i uke 10). Blir faktisk interessant å høre hva legen min synes om vektoppgangen sammenlignet med hva din lege syntes.
Nei, nå viste det seg at jeg knapt hadde gått opp noe som helst siste mnd. Ble ikke så sammenlignbart likevel, det her. Pussig hvordan man den ene mnd kan legge på seg 6 kg og den neste så og si ingenting. Men det er jo på en måte sånn det er for oss alle - å være gravid er jo ikke 'normalt' ;)

Nå er jeg plutselig engstelig for at jeg ikke gikk opp, haha.
 
Nei, nå viste det seg at jeg knapt hadde gått opp noe som helst siste mnd. Ble ikke så sammenlignbart likevel, det her. Pussig hvordan man den ene mnd kan legge på seg 6 kg og den neste så og si ingenting. Men det er jo på en måte sånn det er for oss alle - å være gravid er jo ikke 'normalt' ;)

Nå er jeg plutselig engstelig for at jeg ikke gikk opp, haha.


Er det ikke typisk? Uro seg for det motsatte ;)

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp