15+4 og er -1 kg. Ikke særlig positivt for min del da jeg ikke har så mye å ta av, men men
♧ Sendt fra app'en ♧
♧ Sendt fra app'en ♧
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lagt på meg 5kg og er 16+2 :0 men har fått treningsforbud pga blødninger pluss kvalme som kun ble bedre av å spise ofte:-0 Håper det stagnerer litt nå som formen er bedre Synes ikke det høres mye ut med 6kg når du snart er halveisJeg har gått opp 6kg... Jeg er 19+3... Er det mye? Det høres virkelig sånn ut, iallefall i forhold til dere... :-/ Når legger man på seg mest ila svangerskapet egentlig?
Har lagt på meg 5kg og er 16+2 :0 men har fått treningsforbud pga blødninger pluss kvalme som kun ble bedre av å spise ofte:-0 Håper det stagnerer litt nå som formen er bedre Synes ikke det høres mye ut med 6kg når du snart er halveis
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er ikke mye, tror uke 17/18 var 5,6 kg helt normal vektøkning. Noen her inne la ut en tabell som var veldig god lesning for oss som har gått opp og ikke nedJeg har gått opp 6kg... Jeg er 19+3... Er det mye? Det høres virkelig sånn ut, iallefall i forhold til dere... :-/ Når legger man på seg mest ila svangerskapet egentlig?
Dyttet på den tråden med vektoversiktenJeg har gått opp 6kg... Jeg er 19+3... Er det mye? Det høres virkelig sånn ut, iallefall i forhold til dere... :-/ Når legger man på seg mest ila svangerskapet egentlig?