Vekt, hvordan ligger dere an?

15+4 og er -1 kg. Ikke særlig positivt for min del da jeg ikke har så mye å ta av, men men :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Gått opp 2.5 kg og er 15+3.. Kjedelig! Men sammenlignet med mitt første svangerskap er jeg fornøyd, da hadde jeg lagt på meg 5 kg på 10 uker, hehe :-)

Gått ned 2 kg :)

16+4, gått opp 1kg, men fått myyye mage!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått opp 6kg... Jeg er 19+3... Er det mye? Det høres virkelig sånn ut, iallefall i forhold til dere... :-/ Når legger man på seg mest ila svangerskapet egentlig?

Jeg har gått opp 6kg... Jeg er 19+3... Er det mye? Det høres virkelig sånn ut, iallefall i forhold til dere... :-/ Når legger man på seg mest ila svangerskapet egentlig?
Har lagt på meg 5kg og er 16+2 :0 men har fått treningsforbud pga blødninger pluss kvalme som kun ble bedre av å spise ofte:-0 Håper det stagnerer litt nå som formen er bedre:) Synes ikke det høres mye ut med 6kg når du snart er halveis:)

Har lagt på meg 5kg og er 16+2 :0 men har fått treningsforbud pga blødninger pluss kvalme som kun ble bedre av å spise ofte:-0 Håper det stagnerer litt nå som formen er bedre:) Synes ikke det høres mye ut med 6kg når du snart er halveis:)

Tusen takk! Så bra at du ikke syns det hørtes mye ut! Det er første gang jeg er gravid, så jeg vet liksom ikke hva jeg skal forvente. Huff, det hørtes ikke ut som en hyggelig start. Jeg håper du tar det med ro og nyter livet mens du kan ;) Håper alt er stabilt og som det skal nå da! :D

Har det heldigvis mye bedre nå. Baby er frisk og fin og jeg har ikke hatt flere blødninger. Skal begynne å jobbe igjen over jul:) Første gravidite

Endelig fått på meg 1kg så nå mangler jeg bare 4 til så er jeg på startvekta mi igjen! krysser fingrene for at formen snur nå :)

17+5 ned 2-3kg

Det er ikke mye, tror uke 17/18 var 5,6 kg helt normal vektøkning. Noen her inne la ut en tabell som var veldig god lesning for oss som har gått opp og ikke ned :)

17 uker i morgen, fremdeles ned 6,5 kg fra startvekt. :/

17+3 komt på startvekta. Eg har masse å ta av så igrunn grett at eg ikkje hat gått opp før :)

Back
Topp