MiniSnella
Elsker forumet
Er nå rett over 20 uker og har gått op ca 2.5 kg. Normalvektig i utgangspunktet så synes det er helt greit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veide meg hos legen I dag! Jeg har også gått opp + 10kg! Er I uke 21!Syns ikke folk går opp noe her inne.. jeg var på vekta i dag og den viste +10 kg i uke 19. Vet ikke om jeg skal le eller grine... Litt sjokkert faktisk. Hadde ikke trodd at jeg skulle legge på meg så mye. Jeg legger ikke på meg ellers og trener for å ha rumpe. Nå er det bare DEN rumpa og DE låra! Og vi snakker ikke muskler.. hehe.
YAY! Godt å høre at det ikke er bare jeg. Nå har vekten stått stille i 3 uker, så det går jo litt i rykk og napp. Kanskje sluttresultatet ikke blir så ille som først antatt.Veide meg hos legen I dag! Jeg har også gått opp + 10kg! Er I uke 21!
Det er fordelen med å ha hund. Man bare MÅ ut på tur. Vekta har stått stille de siste ukene og det er selvfølgelig fordi kvalme og trøtthet har vært fraværende. Jeg har mye mer energi til å ta litt lengre turer igjen. Og ikke et stort behov for sukker og karbohydrater som de første månedene. Det hjelper jo på.Sto på vekta i dag.. 4-5 kg mer enn start vekta.. 20+5
Prøver å være flink med mat og drikke inntaket.. Men det er verre med mosjonen..... Har dessverre blitt mange dager på sofaen i svangerskapet med både migrene og bekkenløsning... Så bestemte jeg meg for at jeg skulle begynne med tur på mandag (i går), men selvfølgelig hølja det ned og var kaldt, det ser ut som om at det blir det samme i dag og resten av uka.... Får prøve å ta øvelsene fra manuell terapeuten i stedet...
Ja, er fordel sånn... Jeg har stortsett ikke behov for søtsaker.. Men i helga og i går hadde jeg det... kjøpte smågodt på meny 5 min før stengetid på lørdag og posen gikk ned før søndag natt. Så i går ble det en pæresaftis.. Jeg føler jeg dekker det daglige søt behovet med en hjemmelagd smoothie med med bær, 1-2ss yoghurt, havregryn og litt juice for fuktigheten skyld.. Men tenker ut skal jeg i dag, finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær, eller hva?Det er fordelen med å ha hund. Man bare MÅ ut på tur. Vekta har stått stille de siste ukene og det er selvfølgelig fordi kvalme og trøtthet har vært fraværende. Jeg har mye mer energi til å ta litt lengre turer igjen. Og ikke et stort behov for sukker og karbohydrater som de første månedene. Det hjelper jo på.
Helt riktig! Det er motto til oss med hund! hehe. Det har sin sjarm å gå i regnvær også. I hvert fall så er det utrolig godt å komme inn til sofaen igjen. God tur!finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær, eller hva?
TakkHelt riktig! Det er motto til oss med hund! hehe. Det har sin sjarm å gå i regnvær også. I hvert fall så er det utrolig godt å komme inn til sofaen igjen. God tur!
Hehe! Ikke bare bare.YAY! Godt å høre at det ikke er bare jeg. Nå har vekten stått stille i 3 uker, så det går jo litt i rykk og napp. Kanskje sluttresultatet ikke blir så ille som først antatt.
Jeg har egentlig vent meg til en større kropp. Men i går møtte jeg en tidligere kollega (som ikke har sett meg siden før jeg ble gravid) og hun fikk et lettere sjokkert uttrykk og sa "eh.. jeg kjente deg nesten ikke igjen jeg". DA skjønte jeg hvor godt dette synes for de som ikke ser meg hver dag.. akkurat da følte jeg meg som en kjempe.
Har 3 hunder og 1 hest + at jeg jobber 100 % ved siden av. Hjelper lite på vekta:-OHelt riktig! Det er motto til oss med hund! hehe. Det har sin sjarm å gå i regnvær også. I hvert fall så er det utrolig godt å komme inn til sofaen igjen. God tur!
Kanskje det hadde vært enda verre hvis du ikke hadde hatt alle dyrene? hehe.. Vi får satse på mye opphold og sol, så vi kommer oss ut uten å krangle med klærne.Har 3 hunder og 1 hest + at jeg jobber 100 % ved siden av. Hjelper lite på vekta:-O
Jeg gikk nå ut.. Gikk ganske langt, litt for langt for bekkenet kjenner jeg.. Hjemover sleit jeg med å gå det siste stykket, bekkenet skreik av smerte.. det regna godt på vei hjem også, så ble kliss blæut.. Men var godt å komme seg ut tiltross for været og bekkensmertene.. Regntøy er selvfølgelig pakket ned siden vi flytter om under 1 mnd... det var litt dumt...Kanskje det hadde vært enda verre hvis du ikke hadde hatt alle dyrene? hehe.. Vi får satse på mye opphold og sol, så vi kommer oss ut uten å krangle med klærne.