24 uker i dag, og fortsatt veier jeg mindre enn da jeg ble gravid, egentlig veldig fornøyd med det, da jeg er overvektig fra før, så skal ikke legge på meg noe særlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ofte går dere på vekten?
Jeg har ikke veid meg siden før påske :O rett og slett for jeg tørr ikke! Hater vekt og alt som har med den å gjøre ....
Jordmor har sagt at jeg kan veie meg selv, trenger ikke å gjøre det på kontroll om jeg ikke vil. Men jeg tørr jo ikke å veie meg hjemme heller ikke har vi vekt hjemme heller skal til JM imorgen, kan snakke med hun daHar ikke vekt hjemme, så veier meg kanskje en gang i uken når jeg er på jobb Trenger sånn sett ikke veie deg, for det må du jo på kontroll hos lege eller jordmor uansett. Mange som ikke liker å veie seg, spesielt når man er gravid, så du er ikke alene om den!
Unnskyld.. men jeg blir litt glad når jeg ser at vi er flere!10 kg er 22+4, hvor skal dette ende :-o
Hehe ja jeg og, har alltid vært normalt tynn så er litt spent på hva sluttvekten blir :-O Bare babyen skal jo minst opp 3 kg tilUnnskyld.. men jeg blir litt glad når jeg ser at vi er flere!
Samme her.. vekta ligger normalt å vaker mellom 57-60, så det er veldig uvant med lår som gnisser og rumpe som disser.. hehehe. Men hva er det dem sier? "Sett pris på din frodige kropp"Hehe ja jeg og, har alltid vært normalt tynn så er litt spent på hva sluttvekten blir :-O Bare babyen skal jo minst opp 3 kg til