vektøkning

24 uker i dag, og fortsatt veier jeg mindre enn da jeg ble gravid, egentlig veldig fornøyd med det, da jeg er overvektig fra før, så skal ikke legge på meg noe særlig :)

Har ikke vært så flink til og holde meg unna godis nå som tidligere... Selv om jeg ikke har tatt helt av så har jeg gått opp 6 kg nå i uke 25 i morgen... 4 av de har kommet etter påske... :P

Gått opp bare 1 kg og er i uke 21+3. Superfornøyd da jeg gikk opp 22 kg tilsammen forrige gang. Har litt bedre kosthold denne gang og er i 100% jobb så det har vel mye å si. Men stor mage så må da ha mistet noe ellers på kroppen :-D

Hvor ofte går dere på vekten?
Jeg har ikke veid meg siden før påske :O rett og slett for jeg tørr ikke! Hater vekt og alt som har med den å gjøre ....

Hvor ofte går dere på vekten?
Jeg har ikke veid meg siden før påske :O rett og slett for jeg tørr ikke! Hater vekt og alt som har med den å gjøre ....

Har ikke vekt hjemme, så veier meg kanskje en gang i uken når jeg er på jobb :p Trenger sånn sett ikke veie deg, for det må du jo på kontroll hos lege eller jordmor uansett. Mange som ikke liker å veie seg, spesielt når man er gravid, så du er ikke alene om den!

Kmi på 19 fra før. 24 uker og opp 4kg :) Halvparten bare de siste ukene, så vil nok merkes fremover nå som matlysten er kommet tilbake for fullt!

Har ikke vekt hjemme, så veier meg kanskje en gang i uken når jeg er på jobb :p Trenger sånn sett ikke veie deg, for det må du jo på kontroll hos lege eller jordmor uansett. Mange som ikke liker å veie seg, spesielt når man er gravid, så du er ikke alene om den!
Jordmor har sagt at jeg kan veie meg selv, trenger ikke å gjøre det på kontroll om jeg ikke vil. Men jeg tørr jo ikke å veie meg hjemme heller :p ikke har vi vekt hjemme heller :p skal til JM imorgen, kan snakke med hun da :p

Hehe ja jeg og, har alltid vært normalt tynn så er litt spent på hva sluttvekten blir :-O Bare babyen skal jo minst opp 3 kg til
Samme her.. vekta ligger normalt å vaker mellom 57-60, så det er veldig uvant med lår som gnisser og rumpe som disser.. hehehe. Men hva er det dem sier? "Sett pris på din frodige kropp" ;)

Back
Topp