vektøkning

Syns ikke folk går opp noe her inne.. jeg var på vekta i dag og den viste +10 kg i uke 19. Vet ikke om jeg skal le eller grine... Litt sjokkert faktisk. Hadde ikke trodd at jeg skulle legge på meg så mye. Jeg legger ikke på meg ellers og trener for å ha rumpe. Nå er det bare DEN rumpa og DE låra! Og vi snakker ikke muskler.. hehe.
Slenger meg på deg jeg!! Gikk opp 9 kg de 4 første mnd.. Har nå gått opp 10.2 og er 24+2! Den siste mnd har det heldigvis "stoppet" litt opp og går opp mindre!! Det er veldig deilig å se at ikke tallene spurtet oppover!!

Slenger meg på deg jeg!! Gikk opp 9 kg de 4 første mnd.. Har nå gått opp 10.2 og er 24+2! Den siste mnd har det heldigvis "stoppet" litt opp og går opp mindre!! Det er veldig deilig å se at ikke tallene spurtet oppover!!
ja, samme her. Har gått opp ca 1 kg totalt de siste 4 ukene. Tror det var like greit! ;) Hjelper jo at man orker å bevege seg igjen uten å få følelsen av kols.. hehe

ja, samme her. Har gått opp ca 1 kg totalt de siste 4 ukene. Tror det var like greit! ;) Hjelper jo at man orker å bevege seg igjen uten å få følelsen av kols.. hehe
Hehe ja!! Har jo egentlig fått følelsen av kols nå! Har blitt ordentlig forkjøla og tett i nesa.. Men det går jo over!! Ellers er energien på topp:)

Hehe ja jeg og, har alltid vært normalt tynn så er litt spent på hva sluttvekten blir :-O Bare babyen skal jo minst opp 3 kg til
Ja, er spent på sluttvekta selv... Babyen skal opp rundt 3 kg til, morkake veier jo litt (ca 500g +-), fostervannet veier jo litt, hevelser/væske i kroppen kan veie litt... Og i tillegg det man legger på seg selv...

Var hos jordmor I dag, 24 + 5, og veier nå 5 kg mindre enn starvekt. Hun var veldig fornøyd siden jeg har høy vekt I utgangspunktet, men babyen er ikke liten :p

Ser jeg har lakt på meg mye i forhold til mangen her inne. Kontroll hos jordmor uke 23+3 og da viste vekta 65,5 kg. Opp 17,5 kg! Men nå var jeg undervektig når jeg starta så jeg er bare glad for å gå opp:-)

Back
Topp