vektøkning

Er 17 uker I dag og har nådd vekta jeg hadde Før jeg ble gravid, så da kommer det vel noen ekstra kg etter hvert. Får bare håpe det ikke blir får mange:p

17 uker, opp 1,5kg. Normalvektig/slank fra før av.

Undervektig desverre, 15+4 uker og opp 2 kg :) håper på maaaaange flere og at de sitter fast på kroppen etter fødselen :)

18+5, vekten er -5 fra startvekt. går fortsatt nedover. lite matlyst og mye kvalm, men har mye å ta av ;)

Normalvektig, 17+2, gått opp 2 kg.
Gikk opp 30+ i første svangerskap, 15 i andre.

Spørs hvordan det ligger Ann med vekten nå etter påske! Huff , det har blitt mye godteri! Skjerpings!

Huff på var på vekta i dag... Lagt på meg 3 kg nå.. Har alt for mye lyst på søtt :(
15 uker

20 uker, 4 kg opp. Gikk opp 8kg forrige svangerskap, ned 21 på 2 mnd med amming. Hadde heldigvis litt ekstra å gå på i utgangspunktet så endte ikke opp altfor galt. Kom fort på noen flere kilo igjen når poden bikket 4-5 mnd. Regner med det blir noe av det samme denne gangen, svangerskapet fortoner seg ganske likt som sist foreløpig. :)

Har lagt på meg 4,4 kg nå i uke 20+2, og 1,7 kg kom brått på i løpet av 4 dager i påska, til tross for begrenset inntak av godis.., :( er overvektig fra før :P

Jeg ligger mer stabil nå i vekt enn før jeg ble gravid. Ligger på samme vekt enda som utgangspunktet før graviditeten. Er nå 16+5. Blir litt engstelig for om babyen får nok næring.... Selv om jeg spiser et sted mellom 3-7 ganger per dag...

18+2 nå, og ligger ca 1kg under startvekt. Gikk ned 5kg de første 12 ukene, men har begynt å legge på meg igjen nå. Skal ikke gå opp mer enn 4-6kg fordi jeg har høy BMI:/

Back
Topp