vektøkning

1,5 kg opp, startet på 58kg :) er 169 høy. Føler vekta som har kommet har lagt seg på lår og Rumpe!!

Er 15 + 5, har gått opp 2-3 kg, er normalvektig og gikk opp 17 sist og gikk ned 23 :)

Uke 11, ned 5 kg. overvektig så håper på max 11 kilo fra startvekt. Sist svangerskap var jeg normalvektig og så gikk jeg opp 25 kg, gikk ikke ned et gram i amme tiden selv om jeg gikk turer. Dette har jeg nå friskt i minne og vet at jeg må være forsiktig med oppgangen(les sukker) i dette svangerskapet.

Uff, stakkars, så mange som har gått ned i vekt da, håper dere klarer å ta det igjen snart.

Jeg har gått opp 5 kg til nå tror jeg. Er normalvektig fra før, men vet av erfaring at jeg må opp MYE mer enn 16 kg hvis jeg skal ha nok lager til ammingen. Har endt opp radmager og undervektig av amming før, og skal ikke tilbake dit igjen. :)

Er 13+5 og gått opp nesten 5 kg. Normalvekt fra før. Uvant med alt dette ekstra på rumpe og lår...

Er 15+1 og har gått opp ca 1-1.5 kg siden jeg kjøpte vekt i uke 8.

Veide meg ikke før jeg var 6 uker på vei, så vet ikke helt startvekten min (forandrer vekten seg de første ukene?) :) Tror jeg har gått opp 3-4 kg, er i kategorien fedme fra før, og er gravid med tvillinger :)

Jeg har ikke vært spesielt kvalm, bare nok til å ikke ha lyst på søtsaker, men har hatt mindre matlyst. Ikke kastet opp en eneste gang faktisk!

Fant visst tegn på mulig høyt stoffskifte på blodprøvene forrige uke, det kan nok ha noe å si. Tatt nye prøver idag for å verifisere.

Bmi på 19- hittil snart 2 kg!! Uke 12

Sist hadde jeg enda lavere bmi da jeg kun veide 46 da jeg blei gravid, gikk opp 16 kg totalt :)

Gått ned hvert fall et par kg. Snur nok snart :-) Normal kmi på 20,3 fra før

Back
Topp