Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til i innspurten
Veldig spennende! Alt fra i dag, til om 2 uker (håper ikke det da! Haha). Tusen takk for detSpennende! Kan jo skje når som helst! Lykke til
Tusen takk duHåper han vil komme ut veldig, veldig snart,jaLykke til, håper alt går fint og at du slipper vente så lenge
Masse lykke til med innspurten, så spennende det blir!40+1:
En liten mandagsoppdatering eller tankedeling. Nå er det to dager til termin. Er så spennende dager, og kan ikke fatte at tiden har gått så fort. Har litt kynnere og murringer, men ikke noen sånn veldig vonde. Trodde fødselen var i gang natt til søndag. Våknet urolig kl.01, vondt i magen, måtte akutt bæsje og fikk totalt skjelving i hele kroppen/frostbyge. Fikk roet meg litt ned og la meg i sengen igjen. Sovnet, og kjente ikke mer.. Så ikke vet jeg, modningsrier kanskje? Noen med lignende erfaringer? Lille er fortsatt aktiv i magen og snur og vender på seg. Begynner nok å bli liten plass. Har sjekk på sykehuset på termin,om ikke noe skjer før. Spent på hva de sier der, om hvordan alt står til osv. Tenk om noe kunne skjedd av seg selv før den tid.....håper....
Tusen takk! Jaaa,kan ikke få sagt hvor spent jeg er nå! På altMasse lykke til med innspurten, så spennende det blir!
Han kom i går! En drømmefødsel,og nå er vi så lykkelige!Hvis du ikke har født - lykke til i dag
Gratulerer så mye!29.juni 2023
Fikk telefon fra føden om jeg ville settes i gang torsdag i stedenfor i dag fredag (bemanning). Ble tatt på senga,men takket ja. Kom på føden i 11 tiden, alle målinger fine. Hadde omtrent 3-4 cm ved ankomst. Jordmor tok vannet kl.11.15. Ny undersøkelse kl.13.15 viste fortsatt samme åpning. Men så BANG, skjedde det noe! Riene kom tett og var gode. Hadde 7 cm åpning til kl.1400, også gikk det fra 7-10 frem til kl.1500. Kun lystgass som smertelindring. Funker gull på pusten,synes jeg! Hadde 4 pressrier før hodet var ute,så 1-2 pressrier før kroppen kom. Omtrent 15 minutt pressing. Så var lille,perfekte prinsen født. Var 3600 gr og 51 cm. En drømmefødsel! Fortsatt navnløs
Nå skal vi nyte
Ååå, gratulerer så mye!!29.juni 2023
Fikk telefon fra føden om jeg ville settes i gang torsdag i stedenfor i dag fredag (bemanning). Ble tatt på senga,men takket ja. Kom på føden i 11 tiden, alle målinger fine. Hadde omtrent 3-4 cm ved ankomst. Jordmor tok vannet kl.11.15. Ny undersøkelse kl.13.15 viste fortsatt samme åpning. Men så BANG, skjedde det noe! Riene kom tett og var gode. Hadde 7 cm åpning til kl.1400, også gikk det fra 7-10 frem til kl.1500. Kun lystgass som smertelindring. Funker gull på pusten,synes jeg! Hadde 4 pressrier før hodet var ute,så 1-2 pressrier før kroppen kom. Omtrent 15 minutt pressing. Så var lille,perfekte prinsen født. Var 3600 gr og 51 cm. En drømmefødsel! Fortsatt navnløs
Nå skal vi nyte