Marsmamman
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
September To Remember
Aprilspirene 2024❤️
Maisløyfene 2024
Gratulerer så masse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å gratulerer såå mye! Høres ut som en fantastisk fødsel Håper du får en nydelig barseltid!29.juni 2023
Fikk telefon fra føden om jeg ville settes i gang torsdag i stedenfor i dag fredag (bemanning). Ble tatt på senga,men takket ja. Kom på føden i 11 tiden, alle målinger fine. Hadde omtrent 3-4 cm ved ankomst. Jordmor tok vannet kl.11.15. Ny undersøkelse kl.13.15 viste fortsatt samme åpning. Men så BANG, skjedde det noe! Riene kom tett og var gode. Hadde 7 cm åpning til kl.1400, også gikk det fra 7-10 frem til kl.1500. Kun lystgass som smertelindring. Funker gull på pusten,synes jeg! Hadde 4 pressrier før hodet var ute,så 1-2 pressrier før kroppen kom. Omtrent 15 minutt pressing. Så var lille,perfekte prinsen født. Var 3600 gr og 51 cm. En drømmefødsel! Fortsatt navnløs
Nå skal vi nyte
Gratulerer så mye! Så fort og gæli da kan nesten ikke kvalifiseres som en igangsetting vel hehe29.juni 2023
Fikk telefon fra føden om jeg ville settes i gang torsdag i stedenfor i dag fredag (bemanning). Ble tatt på senga,men takket ja. Kom på føden i 11 tiden, alle målinger fine. Hadde omtrent 3-4 cm ved ankomst. Jordmor tok vannet kl.11.15. Ny undersøkelse kl.13.15 viste fortsatt samme åpning. Men så BANG, skjedde det noe! Riene kom tett og var gode. Hadde 7 cm åpning til kl.1400, også gikk det fra 7-10 frem til kl.1500. Kun lystgass som smertelindring. Funker gull på pusten,synes jeg! Hadde 4 pressrier før hodet var ute,så 1-2 pressrier før kroppen kom. Omtrent 15 minutt pressing. Så var lille,perfekte prinsen født. Var 3600 gr og 51 cm. En drømmefødsel! Fortsatt navnløs
Nå skal vi nyte
Gratulerer så mye!29.juni 2023
Nå skal vi nyte
Så gøy! Vi prøver også på nummer tre. Blir gøy å følge reisen deres Har to jenter på snart 2 og 4 år selv, og akkurat hatt to prøveperioder på nummer treLenge siden jeg har skrevet noe her! Dagene fyker, og om bare et par uker har vi en 1-åring i hus. Han er en drøm,og vi koser oss som en familie på 4Storesøster er helt fantastisk med han, hun blir 4 år i høst. Det er jo heller ikke noe hemmelighet at vi ønsker oss et tredje barn. I går var jeg tom for p-piller og spurte mannen om jeg ikke bare skulle la vær å hente ut noen nye i dag. Han drog litt på det,men sa ikke nei.. Han er bare redd det går for fort! Med gutten vår brukte vi 13 pp, så jeg tror ikke det,sa jeg. Vi trenger heller ikke prøve voldsomt aktivt. Jeg kjente mer på stresset med nr 2, at jeg ikke ville ha for stor aldersforskjell. Denne gangen vil jeg prøve å ta det som det kommer (tror jeg..helt til testetrangen kommer), fordi den eventuelt siste blir en bonus.Så nå får vi se fremover. Kjenner jeg bobler litt!! Blir trolig litt mer aktiv her nå.
Så spennende! Jeg har en mann som jobbe mye borte,så hver måned klaffer ikke alltid. Så blir spennende å se når der klaffer denne gangSå gøy! Vi prøver også på nummer tre. Blir gøy å følge reisen deres Har to jenter på snart 2 og 4 år selv, og akkurat hatt to prøveperioder på nummer tre
Så gøy med noen som er i samme båt Blir spennende fremoverSå moro å lese! Vi ønsker nok også tredjemann, forhåpentligvis ila 2025. To jenter, straks 4 og 1 i oktober! Blir spennende å følge med på deg (vi prøver ikke aktivt vi heller, men jeg har ikke gått på prevensjon siden fødsel oktober 23).