Tusen takk!Så gøy! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Så gøy! Gratulerer
Tusen takk! Ja,håååperGratulerer måtte spira klore seg fast!!
Tusen tusen takkGratulerer så mye
GratulererJeg er i s.j.o.k.k
Mandag tørket jeg en frisk,rød flekk på papiret etter dobesøk,og hadde litt brun utflod dagen etterpå. I går, tirsdag, kom det ikke mer i truseinnlegget eller ved tørk. Tenkte det var litt rart at det ikke tok seg opp, men også at det var for tidlig for mensen å komme 4-5 dager før forventet. Bestemte meg i dag tidlig å ta en test, bare for å sjekke. Tok først en strimmel, og der så jeg en svaaaak sterk. Fikk sjokk, så bestemte meg raskt for å ta en ny digital - som viste PLUSS-tegn! Wow.
Så i følge kalkulator og app er jeg da altså 3+5/3+6 i dag. Tenk. Måtte dette holde til juli 2025!
Gratulerer
Tusen takk!!Gratulerer!
Tusen takkGratulerer! Så gøy
Gratulerer med 2-3 på digital Krysser fingrene for at dette blir terminbaby4+2/4+3
Prøvde meg på ny digital i dag! Fikk 2-3! Jippi. Synes ikke strimlene er så sterke til å være 16 dpo, men orker ikke bekymre meg for dét. De har jo steget, og uansett har den digitale øket.
Formen er helt grei. Er litt uggen til tider,men ikke voldsomt eller lammende. Har svært lite matlyst, absolutt ingenting som frister.. Av symptomer ellers har jeg en del strekkinger/ubehag nederst i magen. Enn så lenger er symptomene nokså likt som forrige svangerskap Sliter også litt med søvn. Våkner flere ganger om natta,og våkner ofte lys våken i 4-5 tiden. Håper det er forbigående! Er ganske bekymret denne gangen også... f.eks er jeg like redd ved hvert tørk på dobesøk. Puh. Er slitsomt dette. MEN jeg skal tenke at dette går nok fint, og jeg styrer ikke dette. Er også så utrolig glad det gikk på pp4 (5). Spiste jo ananas i dpo-dagene denne gangen. Kan være sykt tilfeldig,men! Hadde sex onsdag 23.10-fredag 25.10-søndag 27.10. Positiv el-test fredag,så trolig eggløsning lørdag/søndag. Har bestilt meg tidlig ul i desember. Føles utrolig lenge ut til. Ukene i starten snegler seg av gårde! Blærh.
Men skal nyte at jeg per nå er gravid
Ha en fin uke alle!
Gratulerer så mye!!4+2/4+3
Prøvde meg på ny digital i dag! Fikk 2-3! Jippi. Synes ikke strimlene er så sterke til å være 16 dpo, men orker ikke bekymre meg for dét. De har jo steget, og uansett har den digitale øket.
Formen er helt grei. Er litt uggen til tider,men ikke voldsomt eller lammende. Har svært lite matlyst, absolutt ingenting som frister.. Av symptomer ellers har jeg en del strekkinger/ubehag nederst i magen. Enn så lenger er symptomene nokså likt som forrige svangerskap Sliter også litt med søvn. Våkner flere ganger om natta,og våkner ofte lys våken i 4-5 tiden. Håper det er forbigående! Er ganske bekymret denne gangen også... f.eks er jeg like redd ved hvert tørk på dobesøk. Puh. Er slitsomt dette. MEN jeg skal tenke at dette går nok fint, og jeg styrer ikke dette. Er også så utrolig glad det gikk på pp4 (5). Spiste jo ananas i dpo-dagene denne gangen. Kan være sykt tilfeldig,men! Hadde sex onsdag 23.10-fredag 25.10-søndag 27.10. Positiv el-test fredag,så trolig eggløsning lørdag/søndag. Har bestilt meg tidlig ul i desember. Føles utrolig lenge ut til. Ukene i starten snegler seg av gårde! Blærh.
Men skal nyte at jeg per nå er gravid
Ha en fin uke alle!
Tusen takk! Føles så utrolig fantastiskGratulerer så mye!!
Tusen takk Håper detGratulerer med 2-3 på digital Krysser fingrene for at dette blir terminbaby
Tusen takkGratulerer så mye!