Vis vedlegget 368240
HERREGUD!!!!!!!!
Jeg er i sjokk!!
jeg kan faktisk ikke tro det?!! Er det sant at jeg er gravid igjen?
Om 3 dager, er det akkurat 1 år siden jeg fikk min aller første positive graviditetstest. Dette er min tredje graviditet på akkurat 1 år. SHIT. Jeg er livredd. Hvordan kommer det til å gå denne gangen? Samtidig er jeg så glad!!!! Herlighet. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal skrive.
Tok denne digitale for en time siden! Er bare 9 dpo i dag, og er overraska over at jeg fikk positiv digital i dag.
Tok første babyplan strimmel i går kveld, ingen antydning til strek. Tok en ny i dag rundt 15-tiden, og da kunne jeg faktisk skimte en svak strek
Deretter tok jeg en ny rundt 18.30, og den var såpass sterk at jeg tenkte det ikke var en skyggestrek! Så ventet jeg med å gå på do til 21.30 tiden, og så hvor konsentrert urin jeg hadde. Den var mørk nok, til at jeg turte å ta en digital.
Dette er helt sykt! 6 PP måtte til denne gangen. Det er så mange tanker nå. Jeg er så redd for å miste en tredje gang. Vær så snill å la dette gå bra
I morgen skal jeg kontakte gynekologen min for å høre hvor mye levaxindose jeg må øke med, og om jeg kan bruke metformin i svangerskapet. Noen som vet? Min offentlige gynekolog sa jeg skulle slutte ved positiv test. Jeg har googlet, og ikke funnet mye som tilsier at man må stoppe. Fant også ut at det kan redusere sjansen for aborter for de med PCOS. Så må få hørt med min private gynekolog om hva han anbefaler så raskt som mulig. I tillegg skal jeg nå begynne på Klexane-blodfortynnende sprøyter! Det har jeg grua meg til lenge. Men jeg må jo bare. Prøver å tenke på hvor mange andre i verden som har tatt og tar det. Da klarer jeg det også!
Nå skal jeg legge meg og prøve å prosessere alt dette