Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
4+0 og nå har mensmurringer meldt sin ankomst. Jeg forbereder meg på det verste nå. Måtte dagen gå fort! Jeg har grått masse og kommer garantert til å gråte mer. Det hjelper meg. Men det her er så sinnsykt tøft å gå gjennom. Unner ingen dette! Samtidig er det så mange som opplever dette hver dag, i hele verden. Jeg "trøster" meg litt med det. Men når blir det vår tur egentlig? Når skal jeg få slappe av. Vet at det er mange som også opplever verre ting og opplever dette enda flere ganger enn meg. Det er trist at det er sånn. Jeg vet at all håp ikke er ute, men jeg syns det er bedre å være forberedt på at jeg kanskje begynner å blø snart, og at blodprøvesvarene jeg forhåpentligvis får i morgen (håper de sender ut fredags kveld! Tenk å måtte vente til over helgen) gir meg et ordentlig svar.
Dere skal vite at det hjelper veldig med støttende ord fra dere eller bare et hjerte eller en klem
Man forbereder seg alltid på det verste, spesielt med ekstra bagasje i sekken, da tolker en hvert eneste symptom, eller at det ikke er noen symptomer feil. Alt er feim hele tiden. Det er kjempe slitsomt og en er bare så redd det ikke skal gå bra - igjen. Håper og krysser alt jeg kan for at du får svar idag og at det er god stigning! Følelsen av å vøre på kanten av et stup og den magefølelsen av å se ned stupet vil gå over, men sannsynligvis ikke med det første, men en dag vil du nyte det å gå gravid og tro det eller ei, alt en har gått igjennom til nå er glemt❤ heier på deg!