PP 12 - CD 15 - EL i dag tror jeg
Fikk High i Premom i går, så tipper jeg får Peak etterpå når jeg tester igjen.
Har kjøpt meg Clearblue advanced digital eggløsningstester denne gang (de lilla), og fikk fast smiley i går. Tok også de vanlige babyplan EL testene for å dobbelsjekke. Tempen er også lav. Så alt tyder på at EL skjer i dag. Fikk lagt inn aksjer i går, så da er det bare å krysse fingrene for denne runden!
Siden sist, så har jeg snakket med Medicus. Papirer er signert og sendt inn til Medicus, og vi skal i gang med IVF/ICSI.
Det er usikkert når det blir oppstart, tror IVF koordinatoren skal ringe meg til mandag for å fortelle når det er ledig tid til meg. Men hvis jeg egentlig kan starte nå første mens, så blir det nok ikke til det, da jeg er ganske sikker på at mensen kommer før nyttår. Tror jeg må få mensen 1. januar eller senere for at de skal ha tid. De har stengt frem til 3. januar.
Håper jo selvfølgelig at det skal klaffe selv igjen nå!
Men vi får bare vente og se.
Hadde en liten breakdown, da Medicus ringte, og fortalte at de hadde funnet en plan for oss og at de kom til å sende meg info og papirer som måtte underskrives. Da ble alt plutselig mer ekte.
Syns det er skummel med IVF/ICSI, samtidig så er det også litt godt å komme i gang, og kanskje klare å bli gravid med et fint egg og fin sperm, som holder helt til mål! Har mange tanker for tiden.
Har ikke vært så flink til å kommentere andres dagbøker her inne i det siste, det blir som regel med et hjerte eller lignende, da jeg kjenner at det er litt godt å ikke være så aktiv akkurat nå. Det tar jo på å være i babymaking-bobla hele tiden, som sikkert mange kjenner seg igjen i. Godt med fokus på litt andre ting også, spesielt nå i desember.
Håper alle får en fin helg!