Veien til babydrømmen, etter 2 MA og en BO på rad. Gravid på nytt!

Skyggestreker her også! Jeg bestilte hovedsaklig pinnene, ikke strips, men fikk med to strips. Testet den ene i går, og der er skyggestrek! Bare på halve, men man ser det veldig tydelig. Ikke bra. Man skulle trodd at mangle ville klage, men kanskje ikke så mange har begynt på nye tester enda? Vi testetøser har jo som regel en del liggende, *kremt kremt*
Se der ja! Skikkelig skyggestreker hos deg også :eek: godt du bestilte hovedsakelig pinnene!
Ja, jeg håper faktisk fler klager. Kanskje de da svarer annerledes når det er fler og fler som sier ifra!

Se der ja! Skikkelig skyggestreker hos deg også :eek: godt du bestilte hovedsakelig pinnene!
Ja, jeg håper faktisk fler klager. Kanskje de da svarer annerledes når det er fler og fler som sier ifra!

Jeg skal snart i gang med pp1, og jeg har skikkelig lav terskel for å sende «sint Mail» som samboeren min kaller det:p (Jeg sendte Mail til HBOnordic fordi de ikke slapp ut game of thrones episoden PRESIS kl 08.00..:oops::oops:) så jeg skal absolutt sende klage hvis det samme skjer med meg! Har selv bestilt masse tester derfra, og kjipt å bruke penger på noe som ikke virker.

sender ei litta dose babystøv i samme slengen:happy:

Jeg har nettopp bestilt nye strimler. Jeg kan teste en senere. Jeg er garantert ikke gravid. Avslutter mensen i dag.

Jeg skal snart i gang med pp1, og jeg har skikkelig lav terskel for å sende «sint Mail» som samboeren min kaller det:p (Jeg sendte Mail til HBOnordic fordi de ikke slapp ut game of thrones episoden PRESIS kl 08.00..:oops::oops:) så jeg skal absolutt sende klage hvis det samme skjer med meg! Har selv bestilt masse tester derfra, og kjipt å bruke penger på noe som ikke virker.

sender ei litta dose babystøv i samme slengen:happy:
Haha! Morsomt å høre :hilarious: jeg har blitt flinkere til å si ifra!! Ja ikke sant! Jeg syns det er skikkelig kjipt å ha brukt masse penger, også får man strek på alle i samme batch :( godt at du heller ikke er redd for å si ifra!

Åå tusen takk! Så koselig :love7 i like måte!

Jeg har nettopp bestilt nye strimler. Jeg kan teste en senere. Jeg er garantert ikke gravid. Avslutter mensen i dag.
Supert! Blir spennende å se om du også får strek eller ikke!

Haha! Morsomt å høre :hilarious: jeg har blitt flinkere til å si ifra!! Ja ikke sant! Jeg syns det er skikkelig kjipt å ha brukt masse penger, også får man strek på alle i samme batch :( godt at du heller ikke er redd for å si ifra!

Åå tusen takk! Så koselig :love7 i like måte!
Haha! Man skal ikke tulle med damer som prøver å bli gravide altså!! :laughing025 Spørs om jeg må teste pinnene jeg fikk også, se om de er like dårlige...

Ingen skygge på min strimmel. Men jeg har det definitivt i mente neste gang jeg skal teste.

PP 12 - CD 15 - EL i dag tror jeg

Fikk High i Premom i går, så tipper jeg får Peak etterpå når jeg tester igjen.
Har kjøpt meg Clearblue advanced digital eggløsningstester denne gang (de lilla), og fikk fast smiley i går. Tok også de vanlige babyplan EL testene for å dobbelsjekke. Tempen er også lav. Så alt tyder på at EL skjer i dag. Fikk lagt inn aksjer i går, så da er det bare å krysse fingrene for denne runden!

Siden sist, så har jeg snakket med Medicus. Papirer er signert og sendt inn til Medicus, og vi skal i gang med IVF/ICSI.
Det er usikkert når det blir oppstart, tror IVF koordinatoren skal ringe meg til mandag for å fortelle når det er ledig tid til meg. Men hvis jeg egentlig kan starte nå første mens, så blir det nok ikke til det, da jeg er ganske sikker på at mensen kommer før nyttår. Tror jeg må få mensen 1. januar eller senere for at de skal ha tid. De har stengt frem til 3. januar.
Håper jo selvfølgelig at det skal klaffe selv igjen nå! :smiley-angelic001 Men vi får bare vente og se.

Hadde en liten breakdown, da Medicus ringte, og fortalte at de hadde funnet en plan for oss og at de kom til å sende meg info og papirer som måtte underskrives. Da ble alt plutselig mer ekte.

Syns det er skummel med IVF/ICSI, samtidig så er det også litt godt å komme i gang, og kanskje klare å bli gravid med et fint egg og fin sperm, som holder helt til mål! Har mange tanker for tiden.

Har ikke vært så flink til å kommentere andres dagbøker her inne i det siste, det blir som regel med et hjerte eller lignende, da jeg kjenner at det er litt godt å ikke være så aktiv akkurat nå. Det tar jo på å være i babymaking-bobla hele tiden, som sikkert mange kjenner seg igjen i. Godt med fokus på litt andre ting også, spesielt nå i desember.

Håper alle får en fin helg! :love7

PP 12 - CD 15 - EL i dag tror jeg

Fikk High i Premom i går, så tipper jeg får Peak etterpå når jeg tester igjen.
Har kjøpt meg Clearblue advanced digital eggløsningstester denne gang (de lilla), og fikk fast smiley i går. Tok også de vanlige babyplan EL testene for å dobbelsjekke. Tempen er også lav. Så alt tyder på at EL skjer i dag. Fikk lagt inn aksjer i går, så da er det bare å krysse fingrene for denne runden!

Siden sist, så har jeg snakket med Medicus. Papirer er signert og sendt inn til Medicus, og vi skal i gang med IVF/ICSI.
Det er usikkert når det blir oppstart, tror IVF koordinatoren skal ringe meg til mandag for å fortelle når det er ledig tid til meg. Men hvis jeg egentlig kan starte nå første mens, så blir det nok ikke til det, da jeg er ganske sikker på at mensen kommer før nyttår. Tror jeg må få mensen 1. januar eller senere for at de skal ha tid. De har stengt frem til 3. januar.
Håper jo selvfølgelig at det skal klaffe selv igjen nå! :smiley-angelic001 Men vi får bare vente og se.

Hadde en liten breakdown, da Medicus ringte, og fortalte at de hadde funnet en plan for oss og at de kom til å sende meg info og papirer som måtte underskrives. Da ble alt plutselig mer ekte.

Syns det er skummel med IVF/ICSI, samtidig så er det også litt godt å komme i gang, og kanskje klare å bli gravid med et fint egg og fin sperm, som holder helt til mål! Har mange tanker for tiden.

Har ikke vært så flink til å kommentere andres dagbøker her inne i det siste, det blir som regel med et hjerte eller lignende, da jeg kjenner at det er litt godt å ikke være så aktiv akkurat nå. Det tar jo på å være i babymaking-bobla hele tiden, som sikkert mange kjenner seg igjen i. Godt med fokus på litt andre ting også, spesielt nå i desember.

Håper alle får en fin helg! :love7

Veldig forståelig at det er skummelt å være så nær å sette i gang prosessen med IVF/ICSI, men det betyr heldigvis også at du er et steg nærmere en baby :love017 Håper det klaffer for dere på egenhånd denne pp, men baby skal det bli i 2022 uansett!
Veldig forståelig at du har trengt å være litt mindre på forumet også, kjenner meg igjen i det i perioder. Kos deg videre med desember og alt som hører med :Heartred

Veldig forståelig at det er skummelt å være så nær å sette i gang prosessen med IVF/ICSI, men det betyr heldigvis også at du er et steg nærmere en baby :love017 Håper det klaffer for dere på egenhånd denne pp, men baby skal det bli i 2022 uansett!
Veldig forståelig at du har trengt å være litt mindre på forumet også, kjenner meg igjen i det i perioder. Kos deg videre med desember og alt som hører med :Heartred
Takk kjære Alfakrøll! :) Det har du rett i, da er jeg et steg nærmere ja :Heartred
Ja, baby i 2022 skal det bli på begge to! :love7
Takk for forståelsen, du er god! I like måte, håper du har en fin desember så langt! :santa

PP 12 - CD 20 - 5 DPO

Dagene sniker seg avgårde i DPO land! Jeg har et håp om at jeg klarer å la være å teste, før 10 DPO denne gang. Det har jeg ikke klart før, tror jeg:hilarious: Har fått positiv 9 dpo de andre gangene, men jeg er lei av å vende og vri i all slags mulig lys og ikke vite. Også har jo disse babyplan testene skyggestreker. Så tenker at det sikreste er å teste 10 DPO, da burde det kunne skimtes en strek hvis jeg er gravid.

I natt drømte jeg at jeg tok to forskjellige graviditetstester, og begge fikk strek! Men kun en halv på begge :hilarious: herlighet.... Og da ble jeg både trist og usikker. Uff, det ligger jo konstant i underbevisstheten. Det er slitsomt!

Snakket med Medicus på mandag, og de har ikke tid til at jeg starter ved neste syklus. Det er forsåvidt helt greit. IVF koordinatoren skal ringe meg igjen første uka i januar, for å fortelle om jeg kan begynne på neste syklus der igjen, som da blir rundt siste uka i januar. Det håper jeg virkelig. Jeg føler meg så klar som jeg kan få blitt å begynne da. Da får vi prøvd litt til, samtidig som det også skjer noe fremover.
Håper alle som er innom, får noen fine juledager fremover! God jul til dere alle! :santa:love7

PP 12 - CD 25 - 10 DPO

Ikke mye spennende å melde herfra!

Klarte selvfølgelig ikke å vente med testingen helt til i dag, begynte i går :rolleyes::hilarious: Ikke antydning til noe strek her dessverre. Hverken i går eller i dag. Eller jo, skyggestrek på babyplan vanlig og tidlig, som forventet. Akkurat samme som sist måned. Har kjøpt inn Metode tidlig, og den var helt blenda. I dag burde det ha vært antydning til svak svak strek, hvis det hadde vært noe på gang.

Mensen kommer nok enten til torsdag eller fredag. Kjenner meg litt "tom" for tiden. Jeg er så lei av prøving nå. Og jeg blir lei meg når det dukker opp nye gravidannonseringer. De som både har ett og to barn fra før av. Det virker så lett for andre. Jeg vet at det er langt i fra fasiten for alle. Men det er sånn det føles akkurat nå.

Humøret mitt svinger, og jeg vet det blir bedre. Men akkurat nå kjenner jeg på at jeg er skikkelig lei :(

Håper på et mye bedre 2022! :Heartred

Sender deg de varmeste tanker og bøttevis med babystøv, fine du! :Heartpink Forstår så inderlig godt at du blir frustrert over situasjonen og også skremt av prosessen som nå skal startes. Det er jo noe nytt og ukjent! Jeg krysser alt som krysses kan for at dette blir både ditt og mitt babyår:signs003 Håper du klarer å nyte det nye året med mulighetene det byr på så godt som mulig, husk at oddsen er på din side ettersom du vet du kan bli gravid og de aller fleste som ønsker det til slutt får babyen de drømmer om:love017 Godt nyttår, gode du:Heartpink:happy:

Sender mange gode ønsker for det nye året! Nå synes jeg det er din tur til å være litt heldig! Nyttårsklem fra meg

Sender deg de varmeste tanker og bøttevis med babystøv, fine du! :Heartpink Forstår så inderlig godt at du blir frustrert over situasjonen og også skremt av prosessen som nå skal startes. Det er jo noe nytt og ukjent! Jeg krysser alt som krysses kan for at dette blir både ditt og mitt babyår:signs003 Håper du klarer å nyte det nye året med mulighetene det byr på så godt som mulig, husk at oddsen er på din side ettersom du vet du kan bli gravid og de aller fleste som ønsker det til slutt får babyen de drømmer om:love017 Godt nyttår, gode du:Heartpink:happy:
ÅÅ, så koselig melding å lese første dagen i det nye året! :love7 Tusen takk Noelle! :Heartred Tusen takk for varme ord! Ja, dette er året vårt! Og det er så sant, de aller fleste får babyen sin til slutt :love7:Heartred Godt nytt år, fine du! :Heartred:hello

Sender mange gode ønsker for det nye året! Nå synes jeg det er din tur til å være litt heldig! Nyttårsklem fra meg
Tusen takk fineste Irrgrønn! :love7 Nå er det våres tur i år!! Stor nyttårsklem tilbake :love7

PP 13 - CD 1

Godt nytt år alle sammen! :love7:hello
Mensen dukket opp bittelitt senere enn jeg hadde trodd, den kom sent i natt/tidlig i dag morges! Dvs at jeg hadde en 28 dagers syklus sist, med eggløsning på dag 14. Det har ikke skjedd før! Har til vanlig hatt 26 dagers syklus, deretter ble det litt kluss etter å ha mistet, noe som er ganske vanlig. Nå har jeg da hatt en lutealfase på 13 dager som jeg er veldig fornøyd med! Nå må bare egget befruktes ved neste syklus og holde seg fast! :D

Jeg er så spent på tiden fremover nå. Jeg tror og håper, at Medicus ringer meg til uka. Jeg håper jo veldig på at det skal klaffe for oss selv før vi går i gang med IVF. Men hvis ikke, så vil jeg starte IVF denne måneden! :nailbiting: Har også en del spørsmål jeg gjerne skulle ha spurt om. Det er mye å sette seg inn i!

Håper alle har hatt en fin jul og nyttår, og er klare for det nye året. Måtte vi alle få det vi ønsker oss aller mest i år! :dummy::Heartred

Back
Topp