Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes Har fått skyggestreker, men har også begynt å spotte. Så, jeg venter egentlig bare på mensen nå! Kjipt, men da kan jeg hverfall kose meg med god mat og drikke i jula. Også regner jeg med at måneden kommer til å gå fort, så er det forhåpentligvis ikke lenge til vi kan prøve igjenHar du testet mer i dag?
Oh yes Har fått skyggestreker, men har også begynt å spotte. Så, jeg venter egentlig bare på mensen nå! Kjipt, men da kan jeg hverfall kose meg med god mat og drikke i jula. Også regner jeg med at måneden kommer til å gå fort, så er det forhåpentligvis ikke lenge til vi kan prøve igjen
Hva med deg? Har du klart å la være å teste?
God morgen Alfakrøll! Det er imponerende altså! Jeg telte hvor mange tester jeg hadde i går, og det var ikke få benyttet meg av black-friday tilbudet på billig-tester, kjøp antall tester og få antall tester ekstra uten at det koster mer! Haha, så nå har jeg for en liten stund Så koselig at mannen ønsker å være med når du tester! Her bryr ikke samboeren seg om testing, dessverre? Skulle nok ønske han var litt mer involvert, men sånn er det.God morgen KHelg! Ja jeg har klart å la være å teste. Det som fungerer for meg for å tvinge meg til å la være, er å bare kjøpe én graviditetstest av gangen. I tillegg ønsker mannen å være med hver gang jeg tester (og han synes det er unødvendig å teste før ikm..) så da prøver jeg å smøre meg med tålmodighet Har du testet mer i dag? Og hvordan har temperaturen utviklet seg?
Så fantastisk med normale kromosomprøver, det må være en stor lettelse! Og deilig å endelig ha fått svar.
Skjønner hva du mener med at det tar på å prøve måned etter måned, og at IVF virker mer fristende. Det er jo egentlig fint å komme dit at man kjenner at man er motivert for det, hvis man skal prøve det Håper du får gode svar fra gynekologen(e) og god hjelp videre! Jeg kan dessverre ikke svare på noe av det du lurer på
God morgen Alfakrøll! Det er imponerende altså! Jeg telte hvor mange tester jeg hadde i går, og det var ikke få benyttet meg av black-friday tilbudet på billig-tester, kjøp antall tester og få antall tester ekstra uten at det koster mer! Haha, så nå har jeg for en liten stund Så koselig at mannen ønsker å være med når du tester! Her bryr ikke samboeren seg om testing, dessverre? Skulle nok ønske han var litt mer involvert, men sånn er det.
Har ikke testet noe mer i dag, mulig jeg tar en test senere i dag hvis mensen fortsatt ikke har kommet. Har fortsatt litt brunlig utflod, og får sånne murringer nå og da utover dagen. Er akkurat som mensen prøver å komme, men at den ikke er heeelt klar ennå Ja, tok tempen i går og i dag. Den gikk litt opp i går, men gikk ned igjen i dag. Så det ser jo ikke lovende ut! Vi fikk dessverre ikke lagt inn mange aksjer denne runden, så får prøve litt mer neste syklus.
Ja, jeg kjenner selv at det er godt at IVF ikke skremmer meg LIKE mye som det gjorde for noen måneder siden. Håper selvfølgelig at vi kan klare det selv igjen, men tiden vil vise. Vet ikke hvor lang ventetid Medicus har ennå. IVF koordinatoren skulle ringe meg i desember for å høre om prøveresulatet mitt, og da skulle jeg få vite litt mer om ventetiden hos de.
Tusen takk!
Jeg er ganske sikker på at jeg har fått et parti av babyplan som har skygger på alle testene?
Leste på forumet, i IKM 48, at det er flere som har opplevd det nå også. Hvordan er det egentlig mulig?! Kjenner jeg blir irritert...
Det er vanskelig å vise det på bilde, men man ser de ganske godt ellers. Har tatt en tidlig RFSU som var blenda, og en digital som var negativ. Har lyst til å klage til babyplan/billig-tester, men jeg venter til mensen kommer først er 11 dpo i dag. Fortsatt brunlig spotting. Veldig, veldig lite. Håper det tar seg opp, så jeg kan få startet en ny syklus!
Haha, jeg tror jeg skal spørre om han kan gjøre det! skal også prøve en med vann! Er rimelig sikker på at det ikke er gravid strek, med tanke på hvor mange andre som også nå har opplevd skygge på disse. Samt at andre tester av annet merke er negative, og at tempen min har sunket.Ånei så frustrende! Kanskje du må få samboeren din til å tisse på en for å teste? Eventuelt dyppe en i vann.. Slitsom periode dette, dagene rett før IKM.
Og der kom mensen! "Endelig"! Har jo ventet på den i noen dager nå. Føles godt å komme i gang med en ny syklus nå. Håper bare på en kortere syklus neste måned
Nå skal samboer og jeg snart begynne å lage middag. I dag blir det fajitas, også skal vi (jeg) kose oss med Maskorama! Samboer er ikke noe glad i det, men jeg får vilja mi på lørdager Ønsker dere en fin lørdags kveld Heartred
Ja, veldig kjedelig! Heldigvis var jeg forberedt på det i flere dager nå. Jeg er klar for å få kroppen inn i vanlig syklus igjen, håper det blir bedre denne syklusen!Så kjedelig at det ikke klaffet, men bra du synes det er godt å komme i gang med ny syklus. Artig at du fikk samboeren din til å teste Men så teit at det ble skyggestrek på den også, ikke rart man blir forvirra da.. Spent på svaret du får.
Håper du koste deg på julemarked i går, og at du får en fin desember
Og der kom mensen! "Endelig"! Har jo ventet på den i noen dager nå. Føles godt å komme i gang med en ny syklus nå. Håper bare på en kortere syklus neste måned
Nå skal samboer og jeg snart begynne å lage middag. I dag blir det fajitas, også skal vi (jeg) kose oss med Maskorama! Samboer er ikke noe glad i det, men jeg får vilja mi på lørdager Ønsker dere en fin lørdags kveld Heartred
Ikke sant, sånn føles det! Tusen takk for klemmenForstår hva du mener med "endelig". På den ene siden ønsker man jo bare å komme i gang med ny PP, samtidig som man bare håper så at TR ikke skal komme. Sender deg en klem, og nytt mot
Dere høres ut som oss. Kjæresten liker ikke Maskorama, men så er han så heldig at han bor sammen med tidenes Maskorama-freak. Som blir sur om han sitter på telefonen under Maskorama, fordi han kan jo gå glipp av viktige hint!! Heheh Godt det snart er over, og et helt år til neste gang.
Ha en fin uke
Jeg så et innlegg i en Facebook-gruppe hvor noen klagde på akkurat samme problemet! Jeg har nettopp kjøpt selv, og skal ta en test når jeg kommer hjem! Jeg venter på eggløsning, så får jeg strek er det garantert noe feil med testen!Fikk raskt svar tilbake fra Babyplan/billig-tester i dag. Fikk først mange spørsmål om hvordan jeg har testet, hvor langt ned jeg har brukt testpinnen, hvor lenge osv. Svarte på alt dette, og fortalte at jeg har gjort dette mange ganger før og vet hva jeg skal se etter og hvordan det gjøres
Så fikk jeg svar fra en annen, at hun ikke kunne se noen tydelig teststrek på bildene mine. Jeg er ikke overrasket over det svaret
Fortalte at det man ser kan være lysegrå/blå farge. Og da fortalte jeg at man ser rosa strek på det ene bildet jeg har lagt ved.... Og at den streken som kommer opp, viser bare at testen fungerer som den skal, at det er testens interne "sikkerhetskontroll".
Det er jo mye mulig. Men de aller fleste gangene jeg har testet, så har det aldri vært en SÅ tydelig strek før. Og hvorfor har jeg ikke fått det med andre merker? Det finnes sikkert det på andre merker også... Så skal ikke skylde på det. Men jeg syns det er kjedelig å bruke en del penger på tester som gir så tydelig streker. Så jeg får bruke opp de jeg har, og heller prøve ut et annen merke når jeg har brukt opp alle
Fikk svar akkurat nå. At det kan jo hende jeg har testet litt for tidlig,siden hverken kollegaen eller hun selv ser strekene jeg snakker om....
Svarte tilbake at jeg testet fra 9 dager etter eggløsning, t.o.m dag 13, og jeg fikk mensen senere den dagen. Så nei...
Å, gjorde du! Syns det er rart at det er så mange som får strek, og allikevel får man sånt svar tilbake fra de. Må jo være flere som har sendt inn mail og klaget. Da syns jeg det er dårlig at man blir møtt med at man ikke blir trodd... Håper for din del at du ikke får strek på dine tester!Jeg så et innlegg i en Facebook-gruppe hvor noen klagde på akkurat samme problemet! Jeg har nettopp kjøpt selv, og skal ta en test når jeg kommer hjem! Jeg venter på eggløsning, så får jeg strek er det garantert noe feil med testen!