Superappelsin
Forelsket i forumet
Oppdatering(6+4)
Var hos gynekologen igjen i dag. Det var fortsatt ingen ting å se på UL. Kun antydning til der det burde ha vært noe.
Han kunne ikke utelukke en EXU, så jeg ble sendt til Fürst for å ta enda en HCG prøve. Får vel svar i kveld eller i morgen.
Hvis den har steget (vet ikke hvor grensa går med hvor mye? ) så skal jeg mest sannsynlig inn på sykehuset for å operere/få sprøyte. Eller så må det jo være en BO. Det er virkelig det jeg håper på. Livredd for at det skal være en EXU! Fy fader så mye tull det skal være. Hvorfor kan jeg ikke i det minste bare begynne å blø? Det hadde virkelig vært det beste, midt oppi alt dette her.
Jeg har ikke hatt noen blødninger, og heller ingen smerte. Det må jo være et godt tegn. Det eneste jeg merker er fortsatt ømme pupper.
Kom gjerne med erfaringer rundt BO/EXU og hcg. Gynekologen sa han uansett ringer meg i morgen for å avklare hva som skjer. Jeg skjønner vel selv tegninga hvis HCG plutselig har steget masse. Men hvis den bare har steget litt, så vet jeg ikke. Fikk også ny time hos han til onsdag, så får vi se om det blir noe av. Jeg er veldig klar for å snakke om veien videre, og få hjelp for habituell abort. Men jeg skjønner selvfølgelig at vi må ta oss av dette problemet aller først og finne ut av om dette er en BO eller en EXU.
Huff, det er så utrolig trist og vondt å høre Jeg sender deg mange klemmer