Oppdatering på blodprøven 6+0
Fikk svar sent i går kveld, og den ligger på kun 1100
Det er altfor lavt. Og den har heller ikke doblet seg. Det er ikke liv laga, ikke denne gangen heller
Blodprøvesvarene denne gang
3+6 = 45
4+1 + 85
4+5 363
6+0 = 1100
Som dere ser er tallet alt for lavt og det har ikke doblet seg. Det er fakta. Det var jo det jeg hadde på følelsen da jeg fikk tilbake svaret på den aller første prøven. Det var lavt. Og det hadde ikke doblet seg etter 48 timer. Og etter å ha lest og lest om hcg, så er det de med høye tall i starten som ser ut til å få levendefødte barn. Sånn er det bare. Jeg kommer til å ta hcg test ved neste graviditet også. Det vil gi en viss pekepinn på hvor det går. Selv om jeg er veldig klar over at høye hcg tall ikke er en garanti. Men da er man bittelitt mer klar over situasjonen.
Dette er skikkelig tøft. Jeg ser for meg veien videre. Jeg vet jeg kommer meg opp på beina igjen, men det har allerede gått over 1 år nå siden første positive test. Og her står jeg. Fortsatt ingen baby. I november så ville terminen til andre graviditeten vært.
Nå vet jeg at jeg får piller med meg hjem til mandag, etter gynekolog timen. Og jeg vet at neste uke blir tung. Jeg er klar for å bli ferdig med det og skulle ønske det kunne blitt gjort i dag. Er så lei av å vente. Og hvordan klare å leve mest mulig vanlig? Det er faktisk ikke mulig. Jeg er sykmeldt nå og har vært det siden positiv test. Har heldigvis ennå en del uker igjen av sykmeldingen til å komme meg på. Får se om jeg bruker hele eller om jeg ønsker å gå tilbake til jobb før. Alt kommer an på hvordan jeg føler meg, både fysisk og psykisk.
Jeg er klar for å vite hva veien videre blir nå. Jeg nevnte jo første gang jeg traff denne gynekologen, at hvis det ikke går nå heller, så vil jeg sjekke både samboer og meg for kromosomavvik. Jeg aner ikke hvor lang tid det vil ta å få svar på disse blodprøvene, men det regner jeg med at gynekologen vet.
Vil takke for all støtten jeg får her inne, det er SÅ satt pris på at dere aner ikke
Det betyr veldig, veldig mye for meg