Tusen takk lilla2103! Og takk for at du deler erfaringene dine! Det gir meg absolutt håp! Ser at vi har litt like historier ja Ja, neste gang tør jeg ikke å håpe på noe og ikke se fremover i det hele tatt (enklere sagt enn gjort) før jeg faktisk ser gode tall på hcg og faktisk ser et foster til riktig størrelse, OG kommer meg hvertfall til uke 10-12. Har aldri kommet så langt dessverre...Kjære deg, dette var helt forferdelig å lese. Da du fikk 3+ var jeg sikker på at dette var liv laga, og det er bare så vanvittig urettferdig at det ikke skulle gå denne gangen heller.
Usikker på om dette er noe trøst, men jeg føler vi har litt like historier. Jeg har selv mistet tre ganger, (en kjemisk, en MA oppdaget i uke 12 og en BO oppdaget i uke 7). Det ble ikke funnet noe galt med noen av oss. Da jeg ble gravid for fjerde gang turte jeg ikke håpe på så mye, men vi har nå en frisk og fin ettåring. Det er jo ikke sikkert at det er noe galt i det hele tatt og at du rett og slett bare har hatt vanvittig uflaks, men da vi ble gravid for fjerde gang så fikk jeg blodfortynnende og progesteronstøtte fra privat gynekolog. Mulig du allerede har diskutert dette med gynekolog, men tenkte bare jeg skulle nevne det i tilfelle det kunne være aktuelt. Så vidt jeg forstår er det ingen/få bivirkninger forbundet med blodfortynnende og progesteronstøtte, så de har stort sett lav terskel for å skrive ut dette til de som har mistet flere ganger.
Sender deg en stor klem og masse styrketanker - jeg vet alt for godt hvor håpløst ting føles akkurat nå men husk at det er et VELDIG godt tegn at du faktisk blir gravid. Nå gjelder det bare å få den til å sitte <3
Andre svangerskapet så gikk jeg på progesteronsttøtte, lutinus. Denne gangen går jeg også på lutinus (dagen etter EL til nå) og jeg har for første gang prøvd Klexane, blodfortynnende sprøyter. Men det ser jo dessverre ikke ut til at det hjalp meg noe... Hvilken type blodfortynnende gikk du på? Vet at mange går på Albyl E også. Det har jeg ikke prøvd.
Men det er veldig godt å høre at det gikk bra for dere den fjerde gangen! Det gir meg jo veldig håp om at vi skal klare å komme i mål en dag Takk for en stor klem og mange styrketanker! Det hjelper å prate med dere her inne