Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Må reise om 15-20 minutter... Og ingen samboer hjemme enda :nailbiting:
Håper han rekker det. Ellers må jeg reise alene.
Må ha tid til å parkere bilen, betale parkeringa, henvende meg i luka nede på sykehuset og finne ut om jeg skal vente på gynekologisk eller føden også. Og timen er om akkurat en time nå.

Tusen takk! Jeg kjenner jeg er nervøs for MA, tenk om den lille ligger død inne der.
Meeen, på en annen side så var det masse sommerfugl vinger i går kveld inne der. Så er sikker på at h*n hadde det helt fint da.
Men blir jo helt tullete om dagen.
Skjønner nervøsiteten men positivt at du kjenner sommerfugler da. Den lille som sier til mammaen sin at alt står bra til ❤️

Skjønner nervøsiteten men positivt at du kjenner sommerfugler da. Den lille som sier til mammaen sin at alt står bra til ❤️
Venter på sykehuset nå. Veldig spent kjenner jeg...

Men det at jeg kan kjenne noe må være positivt. Håper jeg.

Veldig spent på oppdatering :Heartred
Den kommer bare jeg har fått summa meg litt og laga middag.
Jeg er SUUUULTEN :D

Men, jeg kan si at timen kunne ikke ha vært bedre :happy093
Også kommer det en oppdatering kanskje i kveld. Samboer har bursdag, og mora også. Så skal en tur dit på kake før han skal på korpsøvelse. Så har noen timer i kveld. Så kan skrive en fin oppdatering da, istedenfor en halvveis en nå i :excited001 modus.

Den kommer bare jeg har fått summa meg litt og laga middag.
Jeg er SUUUULTEN :D

Men, jeg kan si at timen kunne ikke ha vært bedre :happy093
Også kommer det en oppdatering kanskje i kveld. Samboer har bursdag, og mora også. Så skal en tur dit på kake før han skal på korpsøvelse. Så har noen timer i kveld. Så kan skrive en fin oppdatering da, istedenfor en halvveis en nå i :excited001 modus.
Så godt å høre! :) Håper du har tid til å oppdatere mer i kveld! :D

Så godt å høre! :) Håper du har tid til å oppdatere mer i kveld! :D
Jeg havna i svigermors bursdag til klokka 20.00, samboer dro 18.30, og har vært i telefon med bestemor sida og er det enda.
Så her går kvelden.

13+1 og ultralyd dag!

Nesten tre kvarter var vi inne. Hos hun som sendte oss til Riksen i april for 2 år siden snart.
Ei koselig dame og en legestudent, som jeg også sånn halvveis kjenner. Sånn er det med små steder.
Hun i skranka har jeg gått på skolen med, så verden er liten... Hehe.

Men eggstokka mine er fine nå, heldigvis. Så jeg kan slutte på Fragmin! Wohooo :smiley-bounce012. Metformin ville hun ikke bestemme nå.
Så fikk time om to uker, for da vil de ha fått svar på glukosebelastninga jeg skal ha på fredag. Men da skal jeg få ultralyd da også.
Så blir en om to uker og vanlig om to uker etter det igjen. Mamma blir med neste gang. Samboer har litt trøbbel med mye jobb og tidsfrist på jobb. Men ordinær blir han med på.

Da hun til slutt kom til babyen, etter eggstokkene. Så vi noe fint. En vakker skapning, på 6.89 cm! :excited001
Noe så vakkert! Fem perfekte fingre, en bollemage, perfekt lange bein. Det var det hun fikk sjekka. For da våkna lykkeliten opp!
Og da ble det FEST! Hun brukte 20 minutters tid på å få to bilder. Det var så fest og full fart :happy093
Det var opp og ned, bort og frem. Armer og bein og fullt liv :love017
Navlestrengen var mellom beina, så om det er en hun eller han vites ikke enda. Men det finner vi kanskje ut av på en av de andre ultralydene :smiley-bounce012
Men det var så mye liv, hun lo litt av alt livet og var overraska over hvor fart og futt det var. For en nydelig skapning.

Men det blir spennende på neste også.

Vedlegg

• _20200212_213045~2.JPG
    _20200212_213045~2.JPG
    29,7 KB · Visninger: 151
Åh blir helt rørt jeg! For en følelse det er å se noe man har slitt så mye for og som man til tider aldri trodde man fikk se:Heartred unner deg så inderlig denne gleden altså! Et så stort bevis på å aldri gi opp, og at det går til slutt! Kos dere masse med den lille i magen:love7

13+1 og ultralyd dag!

Nesten tre kvarter var vi inne. Hos hun som sendte oss til Riksen i april for 2 år siden snart.
Ei koselig dame og en legestudent, som jeg også sånn halvveis kjenner. Sånn er det med små steder.
Hun i skranka har jeg gått på skolen med, så verden er liten... Hehe.

Men eggstokka mine er fine nå, heldigvis. Så jeg kan slutte på Fragmin! Wohooo :smiley-bounce012. Metformin ville hun ikke bestemme nå.
Så fikk time om to uker, for da vil de ha fått svar på glukosebelastninga jeg skal ha på fredag. Men da skal jeg få ultralyd da også.
Så blir en om to uker og vanlig om to uker etter det igjen. Mamma blir med neste gang. Samboer har litt trøbbel med mye jobb og tidsfrist på jobb. Men ordinær blir han med på.

Da hun til slutt kom til babyen, etter eggstokkene. Så vi noe fint. En vakker skapning, på 6.89 cm! :excited001
Noe så vakkert! Fem perfekte fingre, en bollemage, perfekt lange bein. Det var det hun fikk sjekka. For da våkna lykkeliten opp!
Og da ble det FEST! Hun brukte 20 minutters tid på å få to bilder. Det var så fest og full fart :happy093
Det var opp og ned, bort og frem. Armer og bein og fullt liv :love017
Navlestrengen var mellom beina, så om det er en hun eller han vites ikke enda. Men det finner vi kanskje ut av på en av de andre ultralydene :smiley-bounce012
Men det var så mye liv, hun lo litt av alt livet og var overraska over hvor fart og futt det var. For en nydelig skapning.

Men det blir spennende på neste også.
GRATULERER! Så gøy å lese :-) !! :-) Vi skal på ultralyd i uke 13 også. Er 11+1 i dag. kjenner jeg gleder meg om man kan se så mye liv :-) Vi ble også gravide takket være Ivf, takk til den som fant opp det

Gratulerer
Herlig syn det der altså

Åh blir helt rørt jeg! For en følelse det er å se noe man har slitt så mye for og som man til tider aldri trodde man fikk se:Heartred unner deg så inderlig denne gleden altså! Et så stort bevis på å aldri gi opp, og at det går til slutt! Kos dere masse med den lille i magen:love7
For en følelse det var. Og for en fest det var inne der. Det var full rullings, vinking, henda over hodet (Han, vi sier han, synes den er så upersonlig, og han eller hun så langt... ) Sov da vi starta, så var bare ett rykk. Men da han først våkna var det futt og FART.
Det var så morsomt, kunne ha ligget der i timesvis kjente jeg, da jeg lå der.

Jeg har ønska meg barn så lenge og inderlig. Så det å gi opp var virkelig ikke ikke en utvei. Hadde jeg vært 10 år eldre så.
Men jeg skulle ha kjempa i 10 til, ehm, eller 9 nå.

Takk for fine ord :love7

Like magisk hver eneste gang <3 Er en deilig følelse.. tenk å skape noe så fint <3
Jeg sa det da jeg lå der. Ble innvendig siden de ville sjekke eggstokker.
Og jeg bare "Se *samboers navn*, denne her har vi skapt! Eller, egentlig Riksen da..."
Da lo de to legene og sa at vi hadde hatt en viktig rolle vi også :knegg:

Tusen takk. Det var en veldig spesiell følelse.

GRATULERER! Så gøy å lese :) !! :) Vi skal på ultralyd i uke 13 også. Er 11+1 i dag. kjenner jeg gleder meg om man kan se så mye liv :) Vi ble også gravide takket være Ivf, takk til den som fant opp det
Takk! Det var virkelig en opplevelse. For en liten skapning, og SÅ mye liv. Det var skikkelig morsomt det.

IVF er en veldig bra oppfinnelse. Utrolig bra å ha muligheten for oss som er like fruktbare som en stein, som jeg pleier å si.

Gratulerer
Herlig syn det der altså
Tusen takk! Det var skikkelig herlig.
Særlig da den våkna. For da vart det fest inne der. Skulle ha filma alt den gjorde.

Vi slapp nyheten i går!
Og for en respons på Facebook :Heartbigred

Vedlegg

• Ferdig sagt.jpg
    Ferdig sagt.jpg
    51,1 KB · Visninger: 139
For en følelse det var. Og for en fest det var inne der. Det var full rullings, vinking, henda over hodet (Han, vi sier han, synes den er så upersonlig, og han eller hun så langt... ) Sov da vi starta, så var bare ett rykk. Men da han først våkna var det futt og FART.
Det var så morsomt, kunne ha ligget der i timesvis kjente jeg, da jeg lå der.

Jeg har ønska meg barn så lenge og inderlig. Så det å gi opp var virkelig ikke ikke en utvei. Hadde jeg vært 10 år eldre så.
Men jeg skulle ha kjempa i 10 til, ehm, eller 9 nå.

Takk for fine ord :love7
Det er så gøy det! Så merkelig og fantastisk på en gang:D han ja, kanskje det er en liten gutt:Heartblue det var det her når det lå naturlig å si han:love7
Det skjønner jeg så godt! Det er verdt all slit og tårer:happy::Heartbigred

Back
Topp