Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Det er så gøy det! Så merkelig og fantastisk på en gang:D han ja, kanskje det er en liten gutt:Heartblue det var det her når det lå naturlig å si han:love7
Det skjønner jeg så godt! Det er verdt all slit og tårer:happy::Heartbigred
Vi heller mot jentefølelse begge to, så ikke så godt å si egentlig.
Men vi blir like glad for begge deler. Så er det samme for oss egentlig :)

Tusen takk! Det bumpes rundt inni her har jeg kjent i dag også. Så livlig krabat dette her.

Å! Gratuler så mye!! Og så deilig med så god opplevelse på timen og at sommerfuglen viste like mye liv som du kjente på i magen! Håper du kan nyte tiden så mye som mulig framover❤️

Å! Gratuler så mye!! Og så deilig med så god opplevelse på timen og at sommerfuglen viste like mye liv som du kjente på i magen! Håper du kan nyte tiden så mye som mulig framover❤️
Tusen takk :)
Det er veldig deilig. Og utrolig fantastisk også se den drive og sprette rundt. Opp og ned og hit og dit. Henda gikk i ett sett.
Såå fin var han/hun <3

Vi heller mot jentefølelse begge to, så ikke så godt å si egentlig.
Men vi blir like glad for begge deler. Så er det samme for oss egentlig :)

Tusen takk! Det bumpes rundt inni her har jeg kjent i dag også. Så livlig krabat dette her.

Ja såklart:D så morro at du kjenner liv så tidlig! Kos deg:D

Ja såklart:D så morro at du kjenner liv så tidlig! Kos deg:D
Jeg trodde forrige uke at jeg var gal, for det er aaaaltfor tidlig. Men har fått påvisst fremoverliggende livmor. Så kan være derfor. Derfor de har slitt med innsett i alle fall. Men det blir mer og mer tydelig at det er danseløven vår som dunker.
H*n hadde noen armbevegelser som hadde gjort seg på dansegulvet i går :cool05

13+1 og ultralyd dag!

Nesten tre kvarter var vi inne. Hos hun som sendte oss til Riksen i april for 2 år siden snart.
Ei koselig dame og en legestudent, som jeg også sånn halvveis kjenner. Sånn er det med små steder.
Hun i skranka har jeg gått på skolen med, så verden er liten... Hehe.

Men eggstokka mine er fine nå, heldigvis. Så jeg kan slutte på Fragmin! Wohooo :smiley-bounce012. Metformin ville hun ikke bestemme nå.
Så fikk time om to uker, for da vil de ha fått svar på glukosebelastninga jeg skal ha på fredag. Men da skal jeg få ultralyd da også.
Så blir en om to uker og vanlig om to uker etter det igjen. Mamma blir med neste gang. Samboer har litt trøbbel med mye jobb og tidsfrist på jobb. Men ordinær blir han med på.

Da hun til slutt kom til babyen, etter eggstokkene. Så vi noe fint. En vakker skapning, på 6.89 cm! :excited001
Noe så vakkert! Fem perfekte fingre, en bollemage, perfekt lange bein. Det var det hun fikk sjekka. For da våkna lykkeliten opp!
Og da ble det FEST! Hun brukte 20 minutters tid på å få to bilder. Det var så fest og full fart :happy093
Det var opp og ned, bort og frem. Armer og bein og fullt liv :love017
Navlestrengen var mellom beina, så om det er en hun eller han vites ikke enda. Men det finner vi kanskje ut av på en av de andre ultralydene :smiley-bounce012
Men det var så mye liv, hun lo litt av alt livet og var overraska over hvor fart og futt det var. For en nydelig skapning.

Men det blir spennende på neste også.
Der er bebisen din, jo!

Så herlig oppdatering, og fine bilder av babyen deres :love7:Heartred

Så herlig oppdatering, og fine bilder av babyen deres :love7:Heartred
Babyen er sååå fin :sad002 Jeg klarer nesten ikke se på bildene uten å få tårer i øya.
Herregud, den er miiiin :happy093 (Og samboer sin da...)

13+3
Da jeg satt og venta på blodprøve to på glukosebelastninga så logga jeg meg inn på Helsenorge og så der.
Jeg har fått både ordinær UL og fødeplass!

18.mars er dagen!
Men ikke fått den om to uker enda.

Men den kommer nok den også :)

Og fødeplassen ble Akershus universitetssykehus, det er sååå rart enda. For det er ikke lenge siden det var Sykehuset Innlandet.
Men Kongsvinger sykehus. Heldigvis sier nå jeg. Det er over en time til Lørenskog, og enda lenger til Elverum. Så veldig godt med Kongsvinger. I medvind, sol og fine forhold og fartsgrense kjøring, så bruker vi omtrent 15 minutter.

Glukosebelastninga gikk fint. Kjedelig å sitte og vente da men.
Prøva før var helt fin. Etter fikk jeg ikke høre, siden hun bare tok blod og ikke sjekka før hun kom seg ned på lab'n igjen.
Da tusla jeg på senteret og fikk kjøpt meg salat og juice, før jeg tok en tur i svømmehallen.
Nå er det kakebaking på planen. Feiring av samboer i morgen :)

13+5
Tida har egentlig gått fort siden 12.
Men jeg gleder meg til det ser ut som om jeg er gravid og ikke bare spist mye...

Ikke kjent så mye kiling i det siste. Så håper den har det bra.
Tror den dansa istad. Håper den har det fint. Gleder meg til det kjennes bedre og jeg kan kjenne at det lever hver dag.

Vedlegg

• _20200216_220328.JPG
    _20200216_220328.JPG
    29,5 KB · Visninger: 98
Første bildet er fra desember og mest væske etter overstimuleringa.

Men det er forskjell.
Morsomt og sammenligne.
Men gleder meg til det er babymage :Heartpink
I morgen er jeg 14+0.

Vedlegg

• _20200217_132126~2.JPG
    _20200217_132126~2.JPG
    35,5 KB · Visninger: 102
14+0
Som jeg tenkte at det syntes, 7+0.
Tok nytt nå. Det er en forskjell :happy:
Kjenner jeg begynner å like magen min.
Den er forsatt litt stor og ikke helt gravid kul.
Men den rommer noe super viktig.

Vedlegg

• _20200218_093232.JPG
    _20200218_093232.JPG
    39,3 KB · Visninger: 106
14+0
Som jeg tenkte at det syntes, 7+0.
Tok nytt nå. Det er en forskjell :happy:
Kjenner jeg begynner å like magen min.
Den er forsatt litt stor og ikke helt gravid kul.
Men den rommer noe super viktig.
Begynner å bli rundere fasong nå ja, så koselig :Heartred

Begynner å bli rundere fasong nå ja, så koselig :Heartred
Jaaa, den begynner å komme seg nå :woot:
Samboer sier den begynner å bli rund på toppen også, ikke bare under navlen.
Men litt igjen før jeg ser gravid ut og ikke bare litt ekstra polstra :)

14+1
13.203 kr er på vei, innen en uke, til kontoen!
Helfo har godkjent runden.

Sånn ellers så er det futt i denne luringen. For det er mye liv nå. Og nå er jeg helt sikker på at jeg har kjent babyen i to uker alt.
Overraskende tidlig, men så utrolig koselig <3

Det skjer noe om dagen. Dette er to dager gammelt.
Så rart, så koselig og alt på en gang.

Vedlegg

• 14+0.jpg
    14+0.jpg
    31 KB · Visninger: 122
En samling. Fra 6+1 til i dag.
Fra væske overalt til mer koselig mage.

Synes den er i en skikkelig vokse periode nå.

Vedlegg

• collage-1582227467947~2.jpg
    collage-1582227467947~2.jpg
    41,9 KB · Visninger: 82
Back
Topp