Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg måtte pent ta den, da føden ville følge meg opp. Har insulinresistent, som ble oppdaga i forbindelse med noe hormonprøver etter 2 år som prøver i 2009. Så gått på Metformin siden da. Så de ville ha øye med kroppen og sukker alt fra start.Oi, har du allerede hatt glukosebelastning! Godt at det gikk bra da. Jeg gruer meg litt...
Vi har OUL nesten likt, jeg har 19. mars.
Skal du ha den på Ahus eller Kongsvinger?
Veldig fint at dere slipper å kjøre over en time når du skal føde!
Tusen takk!Gratulerer med 15 uker
Det skjønner jeg!Tusen takk!
Det føles litt uvirkelig å feire 15 uker. Men veldig god følelse.
Det er ganske fantastisk kjenner jeg. Og veldig koselig, for dette er det kjempet forDet skjønner jeg!
Hører i innleggene dine hvordan du nyter hver dag og hvert lille livstegn
Bare nyt!Det er ganske fantastisk kjenner jeg. Og veldig koselig, for dette er det kjempet for
Har laga ett veldig sterkt bilde i dag, men har navna det med fullt navn, så skal se om jeg tøff nok til å legge det ut.
Det er av siste IVF forsøket.
Jeg nyter veldig. Og særlig da jeg kjente de to tydelige dunka i går. De var herlige deBare nyt!
Nedturene har vært mange nok og man lærer å nyte de gode stundene!
Det er fantastisk å få kjenne på det lille livet som vokser
Fjerna navnet mitt og la på nicket isteden.
Siste forsøk i bilde.
La ut på Facebook med en lang tekst i tillegg.
Med litt info om løpet.
Synes bildet ble veldig sterkt.
IKKE siter, tilfelle jeg fjerner bildet. Kommenter gjerne, men uten sitat av bildet.
Jeg har aldri ville gi opp. Men det har vært verdt hvert stikk. Det er så godt at det siste var det som satt.Fy søren for er flott og sterkt bilde. Fikk tårer i øynene her! Så lang vei som du har hatt så er det så velfortjent at det gikk på det 3. forsøket! Fortsett å nyte de små dulta som etterhvert blir sterkere og sterkere .
Ja, det kan det. Kampen om en familie <3Ett bilde kan si mere en 1000 ord.
Helt herlig blir like glad hver gang jeg leser her inne nå! Fine magen15+3
Fredag og snart helg igjen.
I dag er det 3 måneder siden jeg fikk satt inn to egg og det er 25 uker til termin.
I dag henta jeg vogn pose. Kjøpt den på salg. Og kjøpte saueskinn på onsdag. Nå er vogna så godt som klar.
Andre bildet er tatt i dag. Det begynner å bli en mage