16+2...
Jeg er tilbake til ungdomsstida.
Håret tover seg, er fett og merkelig. Men for en fylde og volum
Så jeg ser veldig merkelig ut på håret om dagen, den nyvaska følelsen går ut etter noen timer, før det ser rart ut igjen.
Men det er ikke det verste. Plutselig så er jeg ganske sårbar og kjenner ikke helt meg selv.
Akkurat som det var å være i puberteten. Det skal ikke så mye til før det kjennes ut som om verden er dum.
Og plutselig så innbiller hodet mitt seg at ikke så mange gleder seg og er heller litt mer "hvordan skal dette gå..." humør i det siste.
Det tuller med hodet mitt. Men det føles veldig rart ut, og jeg skjønner jo at det er litt hodet mitt som tenker sånn og at tankene nok ikke er sanne. Men hvordan skal jeg få vekk de slitsomme tankene.
Også er energien kommet tilbake. Og jeg aner ikke helt hvordan bruke den opp. Jeg svømmer to ganger i uka nå.
For at kroppen skal fungere og ikke bli vond og ekkel. I morgen skal jeg svømme igjen. I går gikk jeg tur i en halvtime langs veien.
Det var godt, og litt strekking med treningsball etterpå. Men kjenner at jeg er ensom om dagen. For samboer jobber mye nå, og har tidsfrister som må holdes. Så jeg sitter mye alene.
I dag har jeg ingen planer, utenom å koke fårikål. Kanskje få gått meg en tur igjen. Ellers er planene få.