Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Veldig rart hvor fort tida plutselig gikk. Veldig rart.
Men jeg trenger noen måneder til kjenner jeg. For det er en del ting som mangler og må på plass.
Men godt at tida går, og ikke har stoppa opp enda :)

Krysser fingra for deg, at det snart klaffer for dere :)
Godt man går 40 uker gravid for det er mye å få på plass kan jeg tenke meg :)

Takk!!

Godt man går 40 uker gravid for det er mye å få på plass kan jeg tenke meg :)

Takk!!
Det er veldig mye :) Så helt greit det :)
Men veldig rart å være gravid, det har ikke helt gått opp for meg enda.

17+2
Nå synes det hvor Lykkeliten ligger i magen, når jeg ligger på ryggen.
Det er en tydelig babykul der :Heartblue:Heartpink

Håper at ikke sjukehuset stenger før onsdag, for jeg vil så gjerne ha med pappaen på ultralyden.
Men kjenner litt på den nå.

Fikk sånn pushmelding fra Riksen i stad, har ikke sletta appen enda. Og der stod det at alle behandlinger ble stoppa.
Selv de som var starta på. SÅ glad for å være ferdig der kjenner jeg, og ha skatten i magen nå.
Vet ikke hva jeg hadde gjort om det hadde blitt avbrutt.

17+4
Tida går den. Fire dager igjen til ultralyd.
Men fikk melding istad, men har lest det alt. Pappaen kan ikke være med :sorry:
Blir rart alene.

Vedlegg

• _20200314_130307~2.JPG
    _20200314_130307~2.JPG
    30,5 KB · Visninger: 106
18+0!
Ultralyd i morgen. Bare meg og babyen, for pappaen er ikke velkommen i disse tidene her.

Gratulerer med 18 uker og lykke til på ul
Tusen takk. Tida går fort nå. Selv om det går seint og bare holde seg inne stort sett.
Savner friheta vi er vant til å ha.

Blir rart uten samboer i morgen, men det må bare gå :)

Tusen takk. Tida går fort nå. Selv om det går seint og bare holde seg inne stort sett.
Savner friheta vi er vant til å ha.

Blir rart uten samboer i morgen, men det må bare gå :)
Skjønner det blir rart
Antar mye av disse restriksjonene er for å redusere risikoen for å måtte sette helsepersonell i karantene

Skjønner det blir rart
Antar mye av disse restriksjonene er for å redusere risikoen for å måtte sette helsepersonell i karantene
Slagavdelingen er naboen, jeg har vært utplassert der, så greit å være strenge. For det er risikosone.
Men det føles litt sårbart og skulle ta timen alene, tenk om ikke alt er bra. Da sitter jeg der alene og får høre det.
Men er bare å hoppe i det og ta det som det kommer. Veldig spent :)

Slagavdelingen er naboen, jeg har vært utplassert der, så greit å være strenge. For det er risikosone.
Men det føles litt sårbart og skulle ta timen alene, tenk om ikke alt er bra. Da sitter jeg der alene og får høre det.
Men er bare å hoppe i det og ta det som det kommer. Veldig spent :)
Lykke til

Masse lykke til i morgen! Så trist at du må reise alene, såå dumt at dem gjør det på denne måten:( men kos deg masse med å se den lille babyen din i morgen:Heartbigred

Masse lykke til i morgen! Så trist at du må reise alene, såå dumt at dem gjør det på denne måten:( men kos deg masse med å se den lille babyen din i morgen:Heartbigred
Tusen takk! Det føles litt ensomt, vi er jo to om dette, og det føles ganske tomt å måtte gå alene.
Men er mye verre på de som må føde alene, så jeg må tenke sånn. Men vi har jo gleda oss til rutine ultralyd siden vi ble prøvere for fire år siden. Pappaen er mye roligere enn meg på det, han sier at det er "vi" (babyen og jeg) som er viktige, han klarer seg sier han. Men tror han er skuffa.

Skal kose meg :) er 11 timer igjen. Jeg får ikke sove. Måtte først tisse, og så ble det full rulle i magen (noe så veldig uvant!) også kom ene katta for kos. Så da stod jeg opp. Ikke uvanlig meg å stå opp 3-4 om natta egentlig.

Snart stikke til Kongsvinger og ultralyd timen.
Spent ja!

18+1 og ultralyd.
Veldig koselig å se babyen igjen.
19 cm lang, heldigvis litt mindre aktiv i dag og samarbeidet perfekt. Alt var som det skulle :dummy1:

Jordmor var overraska hvor enkelt det var å se kjønnet. Men hun viste meg og det var en veldig tydelig jentetiss :dummy1:
Ingen ekstra utstyr der.

Veldig moro å vente ei jente. Vi har hatt navnet klart der. Men ikke noe guttenavn. Men vi har vært veldig sikker på jente begge to. Lest og hatt det moro med å se på tegn på jente og gutt. Det har vært spennende å gjette og se på. Og fasongen min roper mot jente, så jeg har tulla med det lenge.

Lille Lykkelita, tenk så heldige vi er, som venter på deg :smug:

Vedlegg

• collage-1584555680803~2.jpg
    collage-1584555680803~2.jpg
    34,8 KB · Visninger: 125
Last edited:
Gratulerer med vel overstått OUL og ei jente på vei

18+1 og ultralyd.
Veldig koselig å se babyen igjen.
19 cm lang, heldigvis litt mindre aktiv i dag og samarbeidet perfekt. Alt var som det skulle :dummy1:

Jordmor var overraska hvor enkelt det var å se kjønnet. Men hun viste meg og det var en veldig tydelig jentetiss :dummy1:
Ingen ekstra utstyr der.

Veldig moro å vente ei jente. Vi har hatt navnet klart der. Men ikke noe guttenavn. Men vi har vært veldig sikker på jente begge to. Lest og hatt det moro med å se på tegn på jente og gutt. Det har vært spennende å gjette og se på. Og fasongen min roper mot jente, så jeg har tulla med det lenge.

Lille Lykkelita, tenk så heldige vi er, som venter på deg :smug:

Gratulerer med OUL og en liten jente på vei :Heartred

Back
Topp