Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig godt. Var redd for å bli møtt av jordmor som ville si at det var for tidlig. Men det var bare greit at jeg kom.Kjedelig med UVI, men godt du blir tatt på alvor og at babyen har det fint

Tusen takkGod alt er bra med baby. God bedring til deg![]()
Etter så mange dager med lite bevegelse så var ikke magefølelsen helt bra. Så det var veldig godt å høre 

Tusen takkGod bedringgodt å få sjekket at alt er bra med baby når man er bekymra
![]()
Ja jeg forstår bekymringen din. Da må det være veldig deilig å få bekreftet at alt er fint med lilleTusen takk
Det beste var egentlig å få høre at Lykkeliten har det braEtter så mange dager med lite bevegelse så var ikke magefølelsen helt bra. Så det var veldig godt å høre
Men ikke UVI jeg ville ha heller. Men kjenner at nå er det ikke vondt lenger, det bare murrer svakt nå.
Veldig godt. Men må på apoteket og få henta ut kuren min i dag, fikk bare tre piller i går.
Er andre kuren min som gravid, dårlig samvittighet, men hva får jeg gjort![]()

Det var så godt det. Når lyden kom i rommet, så pusta jeg veldig letta ut. Jordmora og så at det gikk mange kilo ned fra skuldra mine akkurat da. Så utrolig godt.Ja jeg forstår bekymringen din. Da må det være veldig deilig å få bekreftet at alt er fint med lille
Det skjønner jeg godt, og du gjør nok hva du kan for å forebygge! Dessverre er det ikke alltid det er nok, og da er det godt vi har antibiotika. Baby tar jo ikke skade av det, så ikke ha dårlig samvittighetBedre med en frisk mor enn å gå å hangle og vente på at det skal bli bedre.

Tusen takk! Mye bedre i dag. Bare ubehagelig å gå nå. Så blir noen rolige dager for å få vekk driten.God bedring![]()
Men da gjør du det du kan gjør, drikke godt, tisse ofte og ta ABDet var så godt det. Når lyden kom i rommet, så pusta jeg veldig letta ut. Jordmora og så at det gikk mange kilo ned fra skuldra mine akkurat da. Så utrolig godt.
Jeg prøver å drikke masse om dagen, for å tisse mye. For jordmora sa at jeg hadde for mørkt tiss og måtte drikke.
Men dessverre så har jeg alltid slitt med UVI, så ikke overraska. Men dette var vondt. Men svei ikke da jeg tissa eller noe. Bare veldig vonde murringer i nyreområdet, også har jeg fryst veldig i noen dager. Og jeg fryser sjelden.
Beste for Lykkeliten er at mammaen har det bra. Men var godt å høre at Lykkeliten hadde det bra også.
Masse god bedring! UVI er ikke noe godt, hatt det mange ganger selv.Det som er så rart er at det ikke svei eller noe sånn. Merka ingenting der. Helt til det gjorde så vondt i nyreområdet at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var ikke godt. Så for meg fødsel og død baby og alt sånn. Huff. Godt det var UVI og ikke det.Men da gjør du det du kan gjør, drikke godt, tisse ofte og ta ABMasse god bedring! UVI er ikke noe godt, hatt det mange ganger selv.
Skjønner godt det er skummelt. Symptombildet kan nok bli litt annerledes når man er gravid.Det som er så rart er at det ikke svei eller noe sånn. Merka ingenting der. Helt til det gjorde så vondt i nyreområdet at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var ikke godt. Så for meg fødsel og død baby og alt sånn. Huff. Godt det var UVI og ikke det.
Litt slitsomt å tisse hele tida da, jeg tisser ofte fra før. Ofte 1-4 ganger i timen, og nå er jeg vel oppe i ganske så oftere.
Men viktig å skylle blæra godt, så er bare å fortsette.

Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse før. Så er sjelden jeg merker uvi før det har gått for langt. Så ikke første gangen.Skjønner godt det er skummelt. Symptombildet kan nok bli litt annerledes når man er gravid.
Jepp, nå skal bakteriene skylles ut![]()

Tusen takk!Gratulerer med 17 uker
Tusen takkGratulerer med 17 uker![]()

Det tenker jeg at det gjør. Plutselig er den lille herTusen takkPlutselig går tida fort, etter sirupuker.
Veldig rart hvor fort tida plutselig gikk. Veldig rart.Det tenker jeg at det gjør. Plutselig er den lille her![]()