Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid ønska meg ei jente (gutt også), men sett for meg ei tulle med kjole. Men om det hadde blitt nå eller senere hadde ikke vært så farligGratulerer så mye! Og være jentemamma er herlig
Tusen takk! Det føles litt fjernt enda kjenner jeg.Gratulerer så mye med ei prinsesse på vei
Det er så veldig rart enda. At den babyen på skjermen er min og at det var ei odelsjenteGratulerer så mye med vel overstått oul og en jente på vei ❤
Tusen takk! Tenk at det bor ei jente inne der. Eller "jinte" som vi egentlig sier her.Gratulerer med ei lita pie på vei
Tusen takkGratulerer så mye med vel overstått oul
Tusen takk! Tenk at det bor ei jente inne der. Eller "jinte" som vi egentlig sier her.
For en tanke. Jeg fikk ikke sove av tanken (pluss at jenta vekte mammaen sin og da fikk jeg ikke sove igjen...)
Tror ikke det går opp for meg før hun er her. Så veldig merkelig. Etter alle disse åra her.Det er veldig surrealistisk å tenke på ja
Tusen takk! Det føles litt ensomt, vi er jo to om dette, og det føles ganske tomt å måtte gå alene.
Men er mye verre på de som må føde alene, så jeg må tenke sånn. Men vi har jo gleda oss til rutine ultralyd siden vi ble prøvere for fire år siden. Pappaen er mye roligere enn meg på det, han sier at det er "vi" (babyen og jeg) som er viktige, han klarer seg sier han. Men tror han er skuffa.
Skal kose meg er 11 timer igjen. Jeg får ikke sove. Måtte først tisse, og så ble det full rulle i magen (noe så veldig uvant!) også kom ene katta for kos. Så da stod jeg opp. Ikke uvanlig meg å stå opp 3-4 om natta egentlig.
Takk Jeg håper bare at den er ferdig før fødselen, for det frister minimalt å føde alene kjenner jeg.Det er sant! Jeg er såå glad lillebror ble født før denne krisen. Så godt at ul gikk bra og gratulerer såå mye med ei lita tulle på vei
Takk Jeg håper bare at den er ferdig før fødselen, for det frister minimalt å føde alene kjenner jeg.
Veldig koselig med ei jente i magen. Nesten ikke gått opp for meg enda
Lille Lykkelita er sterkt ønska, så jeg skal kose meg så mye jeg kan. Men håper virkelig at dette viruset stopper opp før den tid.Det skjønner jeg! Håper dette går fortere over enn de forventer. Ukoselig synes jeg.
Jeg kan enda ikke skjønne at jeg har ei jente og en gutt, hun er snart 9år så det tar tydeligvis tid å skjønne at man er så heldig å bli mamma du har masse å glede deg til!
Lille Lykkelita er sterkt ønska, så jeg skal kose meg så mye jeg kan. Men håper virkelig at dette viruset stopper opp før den tid.
Savner livet mitt, for dette her er kjedelig. Tørr knapt å møte folk, siden jeg ikke vil bli syk.
Leser at mange andre land har gravide på samme liste som eldre og syke. Er ganske skremmende kjenner jeg.Gjør det
Ja håper det! Nei, her er jeg livredd han lille skal få det, så jeg har ikke vært borte fra gårdsplassen her på en og enhalv uke nå, vil heller ikke at noen av oss andre skal bli syke. Prøver å holde oss mest mulig hjemme og ikke tar vi i mot besøk heller. Sikkert litt hysterisk, men tar ingen sjanser da vi ikke vet hvordan noen av oss reagerer på dette viruset, men skjønner godt at du passer ekstra godt på med lille frøken i magen.