Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

_20200209_100506~2.JPG

Ni år siden i dag...
Alle årene jeg har lengtet og ventet.
Her hadde jeg prøvd i "bare" 4år.

Lite ante jeg at 9 år til venta...

Last edited:
12+6
To dager og 25 minutter til time på sykehuset.
Håper det er tidlig UL, eller at vi får det. Men det er nok også medisinprat og for å legge opp en plan videre.
Fredag er det glukosebelastning. Den gruer jeg meg litt til.

12+6
To dager og 25 minutter til time på sykehuset.
Håper det er tidlig UL, eller at vi får det. Men det er nok også medisinprat og for å legge opp en plan videre.
Fredag er det glukosebelastning. Den gruer jeg meg litt til.
Lykke til, håper det har gått bra.

Lykke til, håper det har gått bra.
Håper det går fort til onsdag, for blir greit å se om alt ser bra ut igjen :)
Det blir fin bursdagsgave til samboer det. Om alt er fint

Gleder meg til det er ordentlig baby kul.
Og ikke tjukk mage :sorry:

Vedlegg

• collage-1581355581165.jpg
    collage-1581355581165.jpg
    40,2 KB · Visninger: 111
Har hatt den glukose testen, er ikke så ille
Det er bra å høre. For det blir minst to ganger å ta den. Men blir kjedelig å være på sykehuset så lenge.

Ett døgn igjen til time på sykehuset!
Sååå spent. Håper jeg får ultralyd.
Også får jeg plan videre for Fragmin og Metformin, så det blir spennende.
Og om jeg må følges opp veldig nøye eller om det er greit med det vanlige.

Lykke til i morgen ❤️

Lykke til i morgen ❤️
Tusen takk! Jeg kjenner jeg er nervøs for MA, tenk om den lille ligger død inne der.
Meeen, på en annen side så var det masse sommerfugl vinger i går kveld inne der. Så er sikker på at h*n hadde det helt fint da.
Men blir jo helt tullete om dagen.

Jeg mangler 0.4 kg til fedme skalaen :wtf:
Men da vet jeg hvorfor ja. Blæh. Altså! Men jeg er alt insulinresistent. Og er redd for at de tar fra meg Metforminen min, for det har jeg dårlig erfaringer med.

Men det høres så gørr ut, blæh. Men da blir det to sykehustimer til uka
Går det ann å ringe de og be om å få det på samme dag? Så slipper du to turer?

Går det ann å ringe de og be om å få det på samme dag? Så slipper du to turer?
Da får jeg veldig mange timer mellom timene og få til å gå, evnt reise hjem i mellom. For samboer skal være med i morgen.
Men er nok for seint å få flytta timen fra fredag til i morgen nå. Så får ta begge to. Greit å ikke ha to på en dag også kanskje.
Fredagen må jeg tidlig dit og faste. Så kanskje godt å sove når jeg kommer hjem.

Men hadde blitt ferdig om jeg hadde fått begge på en dag. Men spørs om jeg må slutte på Metformin før glukosebehandlinga.
Får vel sikkert info om det i morgen tenker jeg.

13+0!

Det SPRELLER i magen min. Jeg er helt sikker. For det har holdt på i ei uke nå :woot: :smug:
Ikke hele tida altså, men det kommer og går, og jeg skvetter hver gang. Det blir sterkere og sterkere.
Jeg kaller den sommerfuglen, for det kjennes sånn ut.

I morgen er det time på sykehuset. Håper at jeg får ultralyd. Og spent på oppfølginga videre.

13+0!

Det SPRELLER i magen min. Jeg er helt sikker. For det har holdt på i ei uke nå :woot: :smug:
Ikke hele tida altså, men det kommer og går, og jeg skvetter hver gang. Det blir sterkere og sterkere.
Jeg kaller den sommerfuglen, for det kjennes sånn ut.

I morgen er det time på sykehuset. Håper at jeg får ultralyd. Og spent på oppfølginga videre.
Gratulerer
Fantastisk følelse!

Gratulerer
Fantastisk følelse!
Det er jo egentlig tidlig?!
Men jeg har kjent det ei uke nå, og det spreller hardere og hardere føles det ut som.
Veldig merkelig, men veldig moro også <3

Det er jo egentlig tidlig?!
Men jeg har kjent det ei uke nå, og det spreller hardere og hardere føles det ut som.
Veldig merkelig, men veldig moro også <3
Fullt mulig.
Jeg har kjent fra mellom 10-11 uker med alle mine. Senest denne siste gangen der morkaka er foran

Fullt mulig.
Jeg har kjent fra mellom 10-11 uker med alle mine. Senest denne siste gangen der morkaka er foran
Det er nok den, for det kjennes veldig ut som noe som spreller.
Veldig koselig følelse <3 Og den har jeg venta lenge på.

To timer igjen, ganske spent nå kjenner jeg :)

Tusen takk. Jeg er både full av sommerfugl(er) og nerver nå.
Men den ene sommerfuglen er større enn de andre, for den kiler verre enn de små... :hilarious:

Back
Topp