Ni år siden i dag...
Alle årene jeg har lengtet og ventet.
Her hadde jeg prøvd i "bare" 4år.
Lite ante jeg at 9 år til venta...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til, håper det har gått bra.12+6
To dager og 25 minutter til time på sykehuset.
Håper det er tidlig UL, eller at vi får det. Men det er nok også medisinprat og for å legge opp en plan videre.
Fredag er det glukosebelastning. Den gruer jeg meg litt til.
Håper det går fort til onsdag, for blir greit å se om alt ser bra ut igjenLykke til, håper det har gått bra.
Det er bra å høre. For det blir minst to ganger å ta den. Men blir kjedelig å være på sykehuset så lenge.Har hatt den glukose testen, er ikke så ille
Tusen takk! Jeg kjenner jeg er nervøs for MA, tenk om den lille ligger død inne der.Lykke til i morgen
Går det ann å ringe de og be om å få det på samme dag? Så slipper du to turer?Jeg mangler 0.4 kg til fedme skalaen
Men da vet jeg hvorfor ja. Blæh. Altså! Men jeg er alt insulinresistent. Og er redd for at de tar fra meg Metforminen min, for det har jeg dårlig erfaringer med.
Men det høres så gørr ut, blæh. Men da blir det to sykehustimer til uka
Da får jeg veldig mange timer mellom timene og få til å gå, evnt reise hjem i mellom. For samboer skal være med i morgen.Går det ann å ringe de og be om å få det på samme dag? Så slipper du to turer?
Gratulerer13+0!
Det SPRELLER i magen min. Jeg er helt sikker. For det har holdt på i ei uke nå
Ikke hele tida altså, men det kommer og går, og jeg skvetter hver gang. Det blir sterkere og sterkere.
Jeg kaller den sommerfuglen, for det kjennes sånn ut.
I morgen er det time på sykehuset. Håper at jeg får ultralyd. Og spent på oppfølginga videre.
Det er jo egentlig tidlig?!Gratulerer
Fantastisk følelse!
Fullt mulig.Det er jo egentlig tidlig?!
Men jeg har kjent det ei uke nå, og det spreller hardere og hardere føles det ut som.
Veldig merkelig, men veldig moro også <3
Det er nok den, for det kjennes veldig ut som noe som spreller.Fullt mulig.
Jeg har kjent fra mellom 10-11 uker med alle mine. Senest denne siste gangen der morkaka er foran
To timer igjen, ganske spent nå kjenner jeg
Tusen takk. Jeg er både full av sommerfugl(er) og nerver nå.Lykke til!!