Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

11+3:Heartred

Det er så rart å tenke på.
At inne denne kulen ligger ett sprell levende menneske :love7
Håper jeg i alle fall. Litt nervøs er jeg. Men håper det går helt til august nå.

Noe så rart. Jeg ER gravid. Jeg... :happy093
Så vanvittig koselig :) nyt helga :Heartred

Så vanvittig koselig :) nyt helga :Heartred
Det er en koselig tanke. Jeg kjenner helt tydelig at det er noe inne der. Kjenner ikke bevegelse, men jeg kjenner en tydelig kul, som nok er livmora. Og det er ganske spesielt :Heartblue

Jeg satte sammen to bilder.
Og joda. Jeg ble litt fascinert over hvordan jeg har forandra meg :angelic:

Vedlegg

• _20200131_225157~2.JPG
    _20200131_225157~2.JPG
    25 KB · Visninger: 140
11+6
Da har jeg ei oppdatering.

I morgen er jeg 12+0! Det er nesten litt rart å tenke på, for det var ikke så lenge siden jeg satt med en positiv test i hånda synes jeg og telte ned 8 uker til de magiske 12. Men plutselig sitter jeg her. Håper det holder til mål, for det er jammen fortsatt skummelt.

Skulle hente prøvesvar hos legen i dag, men de hadde ikke tatt riktige prøver, så måtte ta nye i dag.
Spurte om de hadde sendt henvendelse til sykehuset og om jeg skulle fortsette på Fragmin. Etter litt venting fikk jeg prate litt med vikarlegen, han eller legen min, ville ikke bestemme det. Så jeg må gå på det til jeg har vært på Føden. Det går bra. Har jeg stukket så mange ganger skal jeg klare noen til.

På vei hjem ringte de meg, og sa at de hadde fått innkallelsen til føden. Så har fått time på den kommende pappaens og farmorens bursdag. Håper alt er bra, for da slippes nyheten offentlig. Bare 9 dager igjen. Krysser fingra.

Gratulerer med å ha kommet så langt ❤️

12 uker! :happy093:excited001
Så utrolig rart, moro, koselig, og for en milepæl :happy093
Håper det holder til august nå.

gratulerer med 12 uker

Gratulerer med milepælen! Ja, nå må den holde helt til mål altså :) Kjekt å stikke innom se at det går bra :Heartred

Gratulerer så mye med den store milepælen!!! :love7
Nå håper jeg Bitteliten holder seg inne her til august. Han/hun gjør mammaen sin gal alt i dag, så håper h*n har tenkt å bli.

Tusen takk! :Heartblue

Gratulerer med milepælen! Ja, nå må den holde helt til mål altså :) Kjekt å stikke innom se at det går bra :Heartred
Jeg håper virkelig nå. At det her blir baby. 12 uker føles stort det nå, etter all prøvinga.
Tusen takk.

Jeg håper virkelig nå. At det her blir baby. 12 uker føles stort det nå, etter all prøvinga.
Tusen takk.

Gratulerer så mye med 12 uker! :talk017

Back
Topp