Så vanvittig koselig nyt helga11+3
Det er så rart å tenke på.
At inne denne kulen ligger ett sprell levende menneske
Håper jeg i alle fall. Litt nervøs er jeg. Men håper det går helt til august nå.
Noe så rart. Jeg ER gravid. Jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så vanvittig koselig nyt helga11+3
Det er så rart å tenke på.
At inne denne kulen ligger ett sprell levende menneske
Håper jeg i alle fall. Litt nervøs er jeg. Men håper det går helt til august nå.
Noe så rart. Jeg ER gravid. Jeg...
Det er en koselig tanke. Jeg kjenner helt tydelig at det er noe inne der. Kjenner ikke bevegelse, men jeg kjenner en tydelig kul, som nok er livmora. Og det er ganske spesieltSå vanvittig koselig nyt helga
Takk. 200 dager igjen i dag, så fortsatt lenge igjen.Gratulerer med å ha kommet så langt
12 uker!
Så utrolig rart, moro, koselig, og for en milepæl
Håper det holder til august nå.
Nå håper jeg Bitteliten holder seg inne her til august. Han/hun gjør mammaen sin gal alt i dag, så håper h*n har tenkt å bli.Gratulerer så mye med den store milepælen!!!
Tusen takk. "Bare" 199 dager igjen til termin.gratulerer med 12 uker
Jeg håper virkelig nå. At det her blir baby. 12 uker føles stort det nå, etter all prøvinga.Gratulerer med milepælen! Ja, nå må den holde helt til mål altså Kjekt å stikke innom se at det går bra
Jeg håper virkelig nå. At det her blir baby. 12 uker føles stort det nå, etter all prøvinga.Gratulerer med milepælen! Ja, nå må den holde helt til mål altså Kjekt å stikke innom se at det går bra
Tusen takkHurra!!
Tusen takkGratulerer så mye med 12 uker!
Tusen takk! Håper det holder helt til august nå.Gratulerer med 12 uker