Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilen er ikke helt god nei. Men sjelden det gjør det og bare på tomgang. Og om vinteren når webastoen går på. Så gjelder å kjøre. Men var ikke plass til vogna. Så må nok vurdere en ny bil.Fin vogn!
ville tenkt største krisa med bilen er det at den sender eksos inn. Egner seg dårlig med baby.
Ift vogna - går det å legge bagen oppå understellet?
Du vet at en emmaljunga får plass i bagasjerommet på en golf? Beggen kan gjøres veldig mye flatere.. syns ikke vogna tar så mye plass..Heldigvis gikk den inn i andre bilen, vel og merke som to deler. Så den tok hele bagasjerommet. Men pytt pytt.
Men jeg må nok bytte bil. Eller så går det med understellet i bagasjen og bagen bak meg. Men bilen min er sliten fra før, så kanskje lurt å bytte den til sommeren likevel. Vi får se. Den sender eksos inn i bilen, er rusten, sentrallåsen fungerer ikke og mye sånn tull.
Tenninga er rar også. Så får se hva vi gjør. Men ufør økonomien er ikke til å bli rik av.
Men enklest mulig å bare få den inn uten for mye jobb av gangenDu vet at en emmaljunga får plass i bagasjerommet på en golf? Beggen kan gjøres veldig mye flatere.. syns ikke vogna tar så mye plass..
Den vogna er kjempefinVogna vel inne.
Gangen vår er krise. Den trenger litt oppussing.
Men vogna er fin
Ja. Jeg er så fornøyd. Og gleder meg veldig til å ta den i bruk. Det er en evighet til...Den vogna er kjempefin
Tiden går fort. Du har noe spennende å se fram tilJa. Jeg er så fornøyd. Og gleder meg veldig til å ta den i bruk. Det er en evighet til...
Gleder meg til å kjøpe ting som skal oppi vogna. Ser at det er tilbud på dyner nå. Så vurderer å kjøpe. Men har egentlig brukt mer penger enn jeg har alt. Blir ikke rik på ufør. Ikke når drømmevogna kommer på salgTiden går fort. Du har noe spennende å se fram til
Det er kjempekoselig å handle til babyen. Jeg husker hvor gøy det var å kjøpe babyklær, vogn og alt annet tilbehør da jeg ventet mine to barn. Det var en veldig spennende tid.Gleder meg til å kjøpe ting som skal oppi vogna. Ser at det er tilbud på dyner nå. Så vurderer å kjøpe. Men har egentlig brukt mer penger enn jeg har alt. Blir ikke rik på ufør. Ikke når drømmevogna kommer på salg
Jeg har ekstremt mye etter 13 år, men ikke kjøpt dyner og sånn. Det har jeg drøya. Men har det jeg trenger av sengesett, vognsett og sånn. Noe av det har ligget i 10 år.Det er kjempekoselig å handle til babyen. Jeg husker hvor gøy det var å kjøpe babyklær, vogn og alt annet tilbehør da jeg ventet mine to barn. Det var en veldig spennende tid.
Det er gøy. Får nesten lyst å begynne å handle selv men jeg venter til jeg blir gravid ❤. Men jeg husker gleden med å handle babytøy. Husker at jeg kjøpte babytøy da jeg var 2 måneder på vei med datteren for over 20 år siden nå. Jeg kunne ønske at jeg hadde tatt vare på det men det er desverre kastet så jeg må kjøpe alt på nytt igjen dersom jeg blir gravid. Men jeg blir kjempeglad hvis jeg blir gravid igjenJeg har ekstremt mye etter 13 år, men ikke kjøpt dyner og sånn. Det har jeg drøya. Men har det jeg trenger av sengesett, vognsett og sånn. Noe av det har ligget i 10 år.