Tusen takk. Jeg håper bare at den har det bra inni der og trives.Gratulerer med 12 uker Herlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. Jeg håper bare at den har det bra inni der og trives.Gratulerer med 12 uker Herlig!
Hipp hurra for 12 uker!12 uker!
Så utrolig rart, moro, koselig, og for en milepæl
Håper det holder til august nå.
Tusen takk. Håper bare det ser bra ut og at dette går helt til augustHipp hurra for 12 uker!
Her har jeg virkelig gått glipp av litt siden sist jeg var innom dagboken din. Hurra for 12 uker!! Det er kjempefantastisk og så fortjentHåper spiren holder helt i mål!!!12 uker!
Her går det unna. Neida, det vil jeg ikke si. For de har ikke bare gått fort de siste ukene.Her har jeg virkelig gått glipp av litt siden sist jeg var innom dagboken din. Hurra for 12 uker!! Det er kjempefantastisk og så fortjentHåper spiren holder helt i mål!!!
Jeg har bestemt meg for aldri å gi opp. Og det står jeg for. Men vi er ikke helt sikre på om det blir søsken enda.Innom og sniker litt. Herre Gud så kult å lese at det går veien nå! Fy søren. Du er liksom kroneksempel på at det går til slutt Ønsker sånn for deg at denne mageboeren holder seg der inne i minst 38 uker!
Det føles ut som en kjempestor en. Så håper virkelig dette holder ut nå. Det hadde vært noe det.Gratulerer så mye med 12 uker!
Det er en stor milepæl
Gratulerer så mye med milepælen! Måtte det gå hele veien nå!12 uker!
Tusen takk! Det føles godt. Men jeg vet jo at veien fortsatt er laaaang.Gratulerer så mye med milepælen! Måtte det gå hele veien nå!
Jeg mangler 0.4 kg til fedme skalaenVed overvekt (aner ikke hvor du ligger) anbefales glukosebelastning både rett inn i andre trimester og ved 24-28 uker
Har lest om noen her inne som har fått metformin pga svangerskapsdiabetes.Jeg mangler 0.4 kg til fedme skalaen
Men da vet jeg hvorfor ja. Blæh. Altså! Men jeg er alt insulinresistent. Og er redd for at de tar fra meg Metforminen min, for det har jeg dårlig erfaringer med.
Men det høres så gørr ut, blæh. Men da blir det to sykehustimer til uka
Jeg har alltid gått opp 10-20 kilo hver gang jeg har slutta på de. Så litt skeptisk til det. Så får se hva de sier for noe.Har lest om noen her inne som har fått metformin pga svangerskapsdiabetes.
Vet ikke hvordan resultatene var ift studien som gikk på å Gå på metformin i svangerskapet ellers:
Jeg skulle slutte ved 10-12 uker sist..
Du er ikke alene om det....Jeg har alltid gått opp 10-20 kilo hver gang jeg har slutta på de. Så litt skeptisk til det. Så får se hva de sier for noe.
Følger det de sier for noe, men kommer til å være litt skeptisk likevel kjenner jeg. For vekta mi er høy nok som den er. Dessverre.
Jeg tar de til jeg får anna beskjed har jeg tenkt. Men gått på de i over 10 år, med litt stopp da jeg ikke var prøver etter samlivsbrudd.Du er ikke alene om det....
Forrige svangerskap sluttet jeg på metformin bare dager før langtidsblodsukker ble målt.
Denne gangen har jeg ikke gått på i det hele tatt. Litt avventende siden jeg bare fant info om at man helst ikke skulle gå på det mens man ammet