Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

12 uker! :happy093:excited001
Så utrolig rart, moro, koselig, og for en milepæl :happy093
Håper det holder til august nå.
Her har jeg virkelig gått glipp av litt siden sist jeg var innom dagboken din. Hurra for 12 uker!! Det er kjempefantastisk og så fortjent❤️Håper spiren holder helt i mål!!!

Her har jeg virkelig gått glipp av litt siden sist jeg var innom dagboken din. Hurra for 12 uker!! Det er kjempefantastisk og så fortjent❤️Håper spiren holder helt i mål!!!
Her går det unna. Neida, det vil jeg ikke si. For de har ikke bare gått fort de siste ukene.
Og jula kunne jeg tenkt meg på nytt, for den kunne så absolutt vært bedre i år.

Men veldig godt å komme over 12 uker nå. Tusen takk :)

Innom og sniker litt. Herre Gud så kult å lese at det går veien nå! Fy søren. Du er liksom kroneksempel på at det går til slutt ❤️ Ønsker sånn for deg at denne mageboeren holder seg der inne i minst 38 uker! ❤️

Innom og sniker litt. Herre Gud så kult å lese at det går veien nå! Fy søren. Du er liksom kroneksempel på at det går til slutt ❤️ Ønsker sånn for deg at denne mageboeren holder seg der inne i minst 38 uker! ❤️
Jeg har bestemt meg for aldri å gi opp. Og det står jeg for. Men vi er ikke helt sikre på om det blir søsken enda.
Men vi har veldig lyst på en til. Men enige om at det holder med to, siden vi være ferdig med barn rundt 35 årsalder. Egentlig ville jeg det før 30 år, men det gikk skeis så det sang.

Men håper virkelig at denne vil være. For nå er navna så og si klare også. Og den aller fineste vogna står bare og venter :Heartpink

Gratulerer så mye med 12 uker! :Heartred
Det er en stor milepæl :Heartred

Gratulerer så mye med 12 uker! :Heartred
Det er en stor milepæl :Heartred
Det føles ut som en kjempestor en. Så håper virkelig dette holder ut nå. Det hadde vært noe det.

Tusen takk :Heartblue

Gratulerer så mye med milepælen! Måtte det gå hele veien nå! ❤️
Tusen takk! Det føles godt. Men jeg vet jo at veien fortsatt er laaaang.
Men må håpe og tro. Oddsen er vel ganske så bra håper jeg.

12+2
I dag brakk jeg meg nesten av frokosten...
Og salat er det beste jeg vet, nesten.
Merkelig...

Vedlegg

• _20200206_142433~2.JPG
    _20200206_142433~2.JPG
    30,3 KB · Visninger: 103
12+3
Jeg vet det er veldig, veldig tidlig... Men det bor en sommerfugl i magen min.
Det kiler og flakser på en måte :Heartpink Det kan jo være noe annet også, men jeg vet ikke.
Men merka det i tre dager nå. Det kiler stadig vekk på omtrent samme plassen.

Men jeg fikk ett kjedelig brev i dag. Føden på Kongsvinger har bestilt glukosetest på meg. Allerede på fredag :wtf:
Jeg visste jeg måtte ha en i april-mai. Men denne kom som julekveld på kjerringa. Frister lite.
Men får ta den. Viktig er det. Men 2.5 til 3 timer på sykehuset høres kjedelig ut...
Blir spennende på onsdag, med time på føden og plan der. Kanskje det blir MYE oppfølging utover :wtf:

Ved overvekt (aner ikke hvor du ligger) anbefales glukosebelastning både rett inn i andre trimester og ved 24-28 uker

Ved overvekt (aner ikke hvor du ligger) anbefales glukosebelastning både rett inn i andre trimester og ved 24-28 uker
Jeg mangler 0.4 kg til fedme skalaen :wtf:
Men da vet jeg hvorfor ja. Blæh. Altså! Men jeg er alt insulinresistent. Og er redd for at de tar fra meg Metforminen min, for det har jeg dårlig erfaringer med.

Men det høres så gørr ut, blæh. Men da blir det to sykehustimer til uka

Jeg mangler 0.4 kg til fedme skalaen :wtf:
Men da vet jeg hvorfor ja. Blæh. Altså! Men jeg er alt insulinresistent. Og er redd for at de tar fra meg Metforminen min, for det har jeg dårlig erfaringer med.

Men det høres så gørr ut, blæh. Men da blir det to sykehustimer til uka
Har lest om noen her inne som har fått metformin pga svangerskapsdiabetes.
Vet ikke hvordan resultatene var ift studien som gikk på å Gå på metformin i svangerskapet ellers:
Jeg skulle slutte ved 10-12 uker sist..

Har lest om noen her inne som har fått metformin pga svangerskapsdiabetes.
Vet ikke hvordan resultatene var ift studien som gikk på å Gå på metformin i svangerskapet ellers:
Jeg skulle slutte ved 10-12 uker sist..
Jeg har alltid gått opp 10-20 kilo hver gang jeg har slutta på de. Så litt skeptisk til det. Så får se hva de sier for noe.
Følger det de sier for noe, men kommer til å være litt skeptisk likevel kjenner jeg. For vekta mi er høy nok som den er. Dessverre.

Jeg har alltid gått opp 10-20 kilo hver gang jeg har slutta på de. Så litt skeptisk til det. Så får se hva de sier for noe.
Følger det de sier for noe, men kommer til å være litt skeptisk likevel kjenner jeg. For vekta mi er høy nok som den er. Dessverre.
Du er ikke alene om det....
Forrige svangerskap sluttet jeg på metformin bare dager før langtidsblodsukker ble målt.
Denne gangen har jeg ikke gått på i det hele tatt. Litt avventende siden jeg bare fant info om at man helst ikke skulle gå på det mens man ammet

Du er ikke alene om det....
Forrige svangerskap sluttet jeg på metformin bare dager før langtidsblodsukker ble målt.
Denne gangen har jeg ikke gått på i det hele tatt. Litt avventende siden jeg bare fant info om at man helst ikke skulle gå på det mens man ammet
Jeg tar de til jeg får anna beskjed har jeg tenkt. Men gått på de i over 10 år, med litt stopp da jeg ikke var prøver etter samlivsbrudd.
Da la jeg på meg 15 kg på kort tid. Så begynte igjen litt sporadisk. Men fast igjen da jeg ble prøver igjen.

Vet jeg ikke kan amme på de. Men litt usikker på amming av andre årsaker også. Så får se hva det blir til.
Håper på en litt av hvert løsning. Litt amming og litt flaske kanskje.

Ikke siter/quote, tilfelle jeg blir sjenert...
Men jeg skal på konsert i kveld. Korpset til samboer skal spille. Så da har jeg funnet en kjole.

Hemmeligheten er ikke ute enda. Venter til onsdag og ny ultralyd først...

Men vet ikke helt om det skjules nå :hilarious:
Skal være med svigers. Og de vet det for lengst. Men korpset vet ikke noe.

Så hei hei. Her er jeg... Fra topp til tå :cat:

Vedlegg

• Snapchat-187505256.jpg
    Snapchat-187505256.jpg
    28 KB · Visninger: 159
Last edited:
Back
Topp