Det håper jeg også. Men blodet er skremmende.Masse lykke til!! Håper alt står bra til med lille knøttet!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg også. Men blodet er skremmende.Masse lykke til!! Håper alt står bra til med lille knøttet!!
Hun så ingenting, men hun lette lenge etter "tvillingen" men fant den ikke, så hun mente at det kan være det som blør, eller bare noe annet. Hun var ikke veldig redd for abort siden det var så fint med liv og hjerteslag. Så fikk ikke vite mer om en eventuell årsak til blødning. Men kan jo være andre egget.Fantastisk! Gratulerer så mye med en sprell levende liten reke i magen Kunne hun se hvor blødningen kom fra? Blødde selv i flere dager rundt den tiden du er i nå, men de kunne ikke finne ut hvor det kom fra. Men nå sitter jeg jo her sprekkeferdig
Det var veldig fantastisk! Etter 12 år! Så ser jeg ett bankende hjerteSå fantastisk! Gratulerer!
Takk! Det var noe helt magisk og fint. Noe av det vakreste jeg har settSå fantastisk! Sitter her med tårer i øynene og er så glad på dine vegne
Tusen takk! Det var så godt å se, etter blodet i natt.Gratulerer så mye med vellykket ul ❤
Den var fantastisk den! Etter 12 år uten prevensjon så fikk jeg høre det jeg også!Gratulerer så mye! Det er så herlig å se og høre den hjertebanken
Ja det forstår jeg veldig godt. Har selv dårlig erfaring med blødning, så da er det ekstra godt at alt står bra til med lille Håper du får senket skuldrene ett par hakk nåTusen takk! Det var så godt å se, etter blodet i natt.
Er fjerde gangen gravid på to år, så ikke så gode erfaringer her heller.Ja det forstår jeg veldig godt. Har selv dårlig erfaring med blødning, så da er det ekstra godt at alt står bra til med lille Håper du får senket skuldrene ett par hakk nå
Fin opplevelse å dele sammen etter mange nedturer Nå får dere bare nyte den gode følelsen, og hvis bekymringene kommer snikende igjen så husk at det nå er VELDIG stor sjanse for at dette går bra hele veien!Den var fantastisk den! Etter 12 år uten prevensjon så fikk jeg høre det jeg også!
Tror samboer synes den var fin også. Vi har prøvd i 4 år alt. Så dette er gøy.