Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Lykke til
Håper alt går bra!!!

det positive med en blødning akkurat nå er at dere med en gang kan få vite hvordan ståa er og eventuell påvirkning fra blødningen

Masse lykke til :Heartred

Masse, masse lykke til! Krysser fingrene for bankende hjerte og perfekt lite knøtt :Heartred

:Heartred Ikke den uroen du trengte i dag, men godt du nå får avdekket fort hva det er. Krysser alt jeg har for at ALT er helt perfekt!

Så koselig å komme inn til så mange koselige innlegg. Det setter jeg veldig pris på!
Det ble plutselig omrokkeringer i planene, så det ble ingen henting av firmabil, så logistikken var litt dårlig.
Men han kjørte seg selv til Kløfta stasjon og kom seg innover igjen, mens jeg tok familiebilen hjem. Så der for litt seint svar.

Men jeg har vært nervøs. ILLE nervøs, herregud så nervøs. Det blodet i natt var skikkelig skummelt.
20 minutter over tida kom vi inn, til den mest koselige legedamen de har. Hun likte ikke at jeg hadde blødd, så vi var spente alle tre.
Jeg tok hånda til samboeren min, som satte bak meg mens legen gjorde klart. Jeg trodde jeg skulle dø da hun satte den inn, for den følelsen av å være sikker på å se ett dødt foster var der og ganske så stor.

Men der! DER! DER... Var det ei reke, og jeg så med en gang at den hadde en pulserende flekk.
Vi fikk høre lyden også, og den var spesiell. Jeg titta opp på samboer, han var veldig blank i øya der han satt.
For en nydelig lyd, og syn! For en opplevelse. Og så letta vi ble!

Termin er 22.august.

Vedlegg

• _20200107_114621~2.JPG
    _20200107_114621~2.JPG
    27,6 KB · Visninger: 138
Last edited:
Fantastisk! Gratulerer så mye med en sprell levende liten reke i magen ❤️ Kunne hun se hvor blødningen kom fra? Blødde selv i flere dager rundt den tiden du er i nå, men de kunne ikke finne ut hvor det kom fra. Men nå sitter jeg jo her sprekkeferdig :)

Så fantastisk! Sitter her med tårer i øynene og er så glad på dine vegne ❤️❤️

Gratulerer så mye med vellykket ul ❤

Fantastisk! Gratulerer så mye med en sprell levende liten reke i magen ❤️ Kunne hun se hvor blødningen kom fra? Blødde selv i flere dager rundt den tiden du er i nå, men de kunne ikke finne ut hvor det kom fra. Men nå sitter jeg jo her sprekkeferdig :)
Hun så ingenting, men hun lette lenge etter "tvillingen" men fant den ikke, så hun mente at det kan være det som blør, eller bare noe annet. Hun var ikke veldig redd for abort siden det var så fint med liv og hjerteslag. Så fikk ikke vite mer om en eventuell årsak til blødning. Men kan jo være andre egget.

Så fantastisk! Sitter her med tårer i øynene og er så glad på dine vegne ❤️❤️
Takk! Det var noe helt magisk og fint. Noe av det vakreste jeg har sett :Heartbigred

Gratulerer så mye! Det er så herlig å se og høre den hjertebanken❤️:happy:
Den var fantastisk den! Etter 12 år uten prevensjon så fikk jeg høre det jeg også!
Tror samboer synes den var fin også. Vi har prøvd i 4 år alt. Så dette er gøy.

Tusen takk! Det var så godt å se, etter blodet i natt.
Ja det forstår jeg veldig godt. Har selv dårlig erfaring med blødning, så da er det ekstra godt at alt står bra til med lille :Heartred Håper du får senket skuldrene ett par hakk nå :)

Ja det forstår jeg veldig godt. Har selv dårlig erfaring med blødning, så da er det ekstra godt at alt står bra til med lille :Heartred Håper du får senket skuldrene ett par hakk nå :)
Er fjerde gangen gravid på to år, så ikke så gode erfaringer her heller.

Skuldra datt nesten i gulvet tror jeg, så de veldig rolige nå, men du skulle ha kjent hvor høye de var istad, på venterommet på Riksen. Da var de i taket tror jeg. Det var ingen god magefølelse.

Den var fantastisk den! Etter 12 år uten prevensjon så fikk jeg høre det jeg også!
Tror samboer synes den var fin også. Vi har prøvd i 4 år alt. Så dette er gøy.
Fin opplevelse å dele sammen etter mange nedturer❤️ Nå får dere bare nyte den gode følelsen, og hvis bekymringene kommer snikende igjen så husk at det nå er VELDIG stor sjanse for at dette går bra hele veien!

Back
Topp