Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Er veldig spent nå på hvordan ultralyden går og tenker på hvor fint det blir for deg å se at alt er vel. Kjente veldig på den selv, da vi hadde første ultralyd i uke 8. Det var helt uvirkelig å se den lille reka med bankende hjerte. Ber en bønn for at du også skal se det imorgen og få kjenne på gleden.
Det blir den andre i morgen her. Men forrige var fordi jeg var så dårlig og for å se etter væske i buken.
Da var det for lite til å se noe, bortsett fra at det satt perfekt på høyre siden i livmora. Det hjalp å bare se rundingen da også.
Men blir mer moro i morgen, er 8+0 i morgen. Vanlig Riksen dag det. Var da jeg hadde UL med de to forrige også, som måtte avbestilles.

Jeg er så redd for at det har stoppa opp og er dødt. Håper jeg får sove i natt, og ikke blir liggende våken.

Masse lykke til i morra! Gleder meg til å se bilde av ei lita spire (eller to!) :)

Lykke til i morgen ❤️

Masse lykke til i morra! Gleder meg til å se bilde av ei lita spire (eller to!) :)
Takk. Det er ganske skummelt. Men tenker at det er sjelden det oppdages MA, så alt er nok fint. Håper jeg.
Men håper det bare er en, for det kan bli vel mye med to. Men er det to, så er det bare å brette opp arma og gjøre seg klar :p

Håper at jeg får bilder, må spørre pent i morgen. For det hadde vært koselig å hatt. Selv om det ikke er så mye spennende å se riktig enda.

Mamma fikk sånn halvveis sjokk da jeg tok av meg jakka istad. Hun skulle klippe meg. Jakka begynner å bli ganske trang nå. Så kjenner ting har forandra seg... Men la sammen ett bilde fra 5+1 og 7+5. Men største forandringen var allerede før første.
Håper det ikke blir veldig mye mer før det er babyen som vises, og ikke bare hormoner og alt annet.
Valkene mine er bytta ut med en kul, og den er ikke lett å kle bort om dagen...

Vedlegg

• _20200106_143529~2.JPG
    _20200106_143529~2.JPG
    47,2 KB · Visninger: 127
Takk. Det er ganske skummelt. Men tenker at det er sjelden det oppdages MA, så alt er nok fint. Håper jeg.
Men håper det bare er en, for det kan bli vel mye med to. Men er det to, så er det bare å brette opp arma og gjøre seg klar :p

Håper at jeg får bilder, må spørre pent i morgen. For det hadde vært koselig å hatt. Selv om det ikke er så mye spennende å se riktig enda.
Var på ultralyd i uke 9 med minsten, og da var det allerede en liten baby altså :Heartred

Var på ultralyd i uke 9 med minsten, og da var det allerede en liten baby altså :Heartred
Det er ei uke til, men håper at det er noe spennende å se i morgen. Sist var det bare en flekk på rett sted.
Blir veldig spennende i morgen.

Det er ei uke til, men håper at det er noe spennende å se i morgen. Sist var det bare en flekk på rett sted.
Blir veldig spennende i morgen.
Da blir det noe helt annet denne gangen. Hjerteslag, minibaby og alt :Heartred krysser fingre og tær for at det blir en fin opplevelse for dere :)

Da blir det noe helt annet denne gangen. Hjerteslag, minibaby og alt :Heartred krysser fingre og tær for at det blir en fin opplevelse for dere :)
Var for tidlig for å se noe annet enn svart flekk sist. Det er tre uker siden snart. Så håper at alt er i orden og som det skal være i morgen. Riktig størrelse, og i live, med hjerte og alt.

Gleder meg, gruer meg og alt på en gang.

Var for tidlig for å se noe annet enn svart flekk sist. Det er tre uker siden snart. Så håper at alt er i orden og som det skal være i morgen. Riktig størrelse, og i live, med hjerte og alt.

Gleder meg, gruer meg og alt på en gang.
Helt normalt med alle følelser der gitt! Lykke til i alle fall :D

Ikke lenge igjen nå ❤️

Ikke lenge igjen nå ❤️
Nei, nå går det fort. OM jeg får sove i natt da. 13 timer og 20 minutter nå.
Herregud! Bare det lever inne der... Skrekken er å se en tom fostersekk, eller en død bitteliten baby :(
Hodet mitt bare kverner rundt. Men på en anna måte så er det mer sjanse for en frisk en med bankende hjerte, enn en MA.

Det er IKKE lurt å kutte seg i fingeren når man tar Fragmin... Men det er ett mirakel at jeg ikke har gjort det før. For jeg er kløne.
Men på en annen side så er morgendagens Bacalao kutta opp og står nå som byggesett i kjøleskapet.
Vurderer en tur innom Babyshop på Jessheim i morgen. Skal uansett rett borti der for å hente en ny firmabil i morgen.
Så jeg må kjøre hjem familiebilen. Veldig uvant, for den er automat. Men den er utrolig god å kjøre, den bare mangler en pedal som jeg er vant til å ha.

Nei, nå går det fort. OM jeg får sove i natt da. 13 timer og 20 minutter nå.
Herregud! Bare det lever inne der... Skrekken er å se en tom fostersekk, eller en død bitteliten baby :(
Hodet mitt bare kverner rundt. Men på en anna måte så er det mer sjanse for en frisk en med bankende hjerte, enn en MA.

Er sikker på at du får se et bankende hjerte i morra!

Er sikker på at du får se et bankende hjerte i morra!
Det hadde vært noe det. Se lille bringebæret. Eller, det er større enn det i morgen, nærmer seg 2 cm nå.
Det er jammen ikke stort, men det er mye større enn det var. Og for en rar tanke at det vokser noe inne i meg.

Skikkelig dårlig samvittighet for at den dessverre får både Paracet og antibitotika om dagen, men krysser fingra for at det går bra.

12 TIMER igjen til UL :D:happy::arghh::smug::D:eek::woot::wideyed:
Litt sånn føles det ut nå...

Det hadde vært noe det. Se lille bringebæret. Eller, det er større enn det i morgen, nærmer seg 2 cm nå.
Det er jammen ikke stort, men det er mye større enn det var. Og for en rar tanke at det vokser noe inne i meg.

Skikkelig dårlig samvittighet for at den dessverre får både Paracet og antibitotika om dagen, men krysser fingra for at det går bra.

Blir spennende å høre oppdateringen :)

Blir spennende å høre oppdateringen :)
Den kommer nok ikke før litt utpå dagen i morgen. Skal være med husfar til ny firmabil på Jessheim og vurderer en tur på senteret når jeg først er i nærheten, før jeg får familiebilen forhåpentligvis trygt hjem. Men kan prøve å huske å sende en Snap mens jeg sitter på. Om du vil ha en oppdatering tidligere enn jeg kommer meg på nett.

Back
Topp