Godt nytt år til deg også!Godt nyttår, måtte året bringe deg det største av alle skatter å få bli mamma ❤
Det er en rar tanke at enn så lenge, så har jeg det i magen. Og håper virkelig at dette her holder til august
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt nytt år til deg også!Godt nyttår, måtte året bringe deg det største av alle skatter å få bli mamma ❤
Ja det må den! Du kommer deg dit nå, har eb veldig god følelse!Tusen takk! Skulle ønske det var over 12 uker, men er en del av det disse lange mareritt ukene her også.
Men er mye lenger enn jeg noen gang har vært nå. Så jeg håper virkelig denne sitter.
Det er litt nervepirrende, for vi ønsker oss egentlig ikke to i en gang altså. Så holder med en og en.Gratulerer med 7 uker og godt nytt år
Tipper begge to har festet seg
Håper det ser bra ut på tirsdag, for gjør det det, så er sjansene kanskje litt bedre sjanser for at det går bra.Ja det må den! Du kommer deg dit nå, har eb veldig god følelse!
5 dager til. Faktisk litt under også.Nærmer ser UL nå, så spennende. Gratulerer med 7 uker
Forstår godt det er mye følelser5 dager til. Faktisk litt under også.
Det både gledes, grues og alt på en gang. Redd det kan være feil, at det ikke er liv. Og masse sånne tanker.
Det å komme inn og ikke se liv er ganske skrekken merker jeg.Forstår godt det er mye følelser
Skjønner det. Det er en tøff ting - som kan skje men siden du allerede har sett en gang er jo sjangsen stor for at det går bra. Og skulle det mot all formodning ikke være bra, så kommer du deg gjennom det også.Det å komme inn og ikke se liv er ganske skrekken merker jeg.
Eller at det ikke er noe inne der. Nå har jeg alt sett at det er noe, men likevel så er tankene der.
Det var bare en svart flekk uten noe aktivitet sist, så er ikke så godt å si hva som har skjedd etter det.Skjønner det. Det er en tøff ting - som kan skje men siden du allerede har sett en gang er jo sjangsen stor for at det går bra. Og skulle det mot all formodning ikke være bra, så kommer du deg gjennom det også.
Oj, litt av en start på livet, så godt at alt gikk bra <3Jeg vil aller helst føde ordentlig. Jeg er selv født stille i akutt keisersnitt etter at mamma og pappa kom til sykehuset og ingen fant puls. Jeg skulle ikke ha vært her, for jeg har vært erklært død i ett kvarter. Så bare det at jeg sitter her er ganske flaks.
Men det at dette er fjerde gangen jeg er gravid på to år gjør at følelsen av at det går bra er litt liten.
Vil ikke knytte bånd enda, for det gjør så vanvittig vondt å miste om man har gledet seg for mye.
Godt nytt år.
Jeg kom med brask og bram, og skremte nesten livet av foreldra mine. Total morkakeløsning, masse blod og gugg.Oj, litt av en start på livet, så godt at alt gikk bra <3
Forstår godt at du holder igjen, det er helt naturlig når mann har mistet før. Tror ikke sorgen blir mindre av å ikke glede seg.. men det er mine tanker. Vet hvor hjerteskjærende vondt det er når det går galt.. og jeg kjenner enda på det.. har kommet frem til at alle de positive testene og den jeg mistet tidlig måtte ha vært gutter.. og at jeg bare kan bære frem jenter (er jo bare en hypotese- en trøst til meg selv.)
Håper du greier å slippe gleden inn etter hvert, redselen for at ting kan gå galt går ikke over bare fordi mann passerer en bestemt uke.. sier dette i aller beste mening <3 fordi jeg kjenner på den sorgen over å ikke ha latt gleden slippe 100% til.