Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Godt nyttår, måtte året bringe deg det største av alle skatter å få bli mamma ❤
Godt nytt år til deg også!
Det er en rar tanke at enn så lenge, så har jeg det i magen. Og håper virkelig at dette her holder til august :D

Kvaaaalm :depressed:
Fant fram SeaBanda fra september graviditeten. Håper de hjelper nå.
Prøvde å sove, men ble vekka av at bestemor ringte, og kvalmen var der enda.
Men nå håper jeg den roer seg litt. Slitsomt å være grønn :depressed:

Tusen takk! Skulle ønske det var over 12 uker, men er en del av det disse lange mareritt ukene her også.
Men er mye lenger enn jeg noen gang har vært nå. Så jeg håper virkelig denne sitter.
Ja det må den! Du kommer deg dit nå, har eb veldig god følelse! :)

Gratulerer med 7 uker og godt nytt år :)
Tipper begge to har festet seg :D
Det er litt nervepirrende, for vi ønsker oss egentlig ikke to i en gang altså. Så holder med en og en.
Jeg så bare en på UL, men det var så tidlig, så det kan jo være en til, men jeg håper det bare er en.

Godt nytt år til deg også.

Ja det må den! Du kommer deg dit nå, har eb veldig god følelse! :)
Håper det ser bra ut på tirsdag, for gjør det det, så er sjansene kanskje litt bedre sjanser for at det går bra.
Men kommer ikke til å føle meg helt trygg helt enda. Men hadde vært godt å komme i mål nå. Etter 12 år.

Lille gubben i huset ønsker alle en god kveld :happy:

Vedlegg

• Snapchat-2051784299.jpg
    Snapchat-2051784299.jpg
    19,2 KB · Visninger: 66
7+2
5 dager igjen til ultralyd! :happy093
Jeg kan telle på EN hånd! Må det gå bra og se en sprell levende, søt liten baby på tirsdag :nailbiting:

Nærmer ser UL nå, så spennende. Gratulerer med 7 uker

Nærmer ser UL nå, så spennende. Gratulerer med 7 uker
5 dager til. Faktisk litt under også.
Det både gledes, grues og alt på en gang. Redd det kan være feil, at det ikke er liv. Og masse sånne tanker.

33 dager igjen til uke 12.
20 dager til første kontroll hos legen.
5 dager til ultralyd.

Håper virkelig at dette holder til mål...

Forstår godt det er mye følelser
Det å komme inn og ikke se liv er ganske skrekken merker jeg.
Eller at det ikke er noe inne der. Nå har jeg alt sett at det er noe, men likevel så er tankene der.

Det å komme inn og ikke se liv er ganske skrekken merker jeg.
Eller at det ikke er noe inne der. Nå har jeg alt sett at det er noe, men likevel så er tankene der.
Skjønner det. Det er en tøff ting - som kan skje men siden du allerede har sett en gang er jo sjangsen stor for at det går bra. Og skulle det mot all formodning ikke være bra, så kommer du deg gjennom det også.:happy:

Skjønner det. Det er en tøff ting - som kan skje men siden du allerede har sett en gang er jo sjangsen stor for at det går bra. Og skulle det mot all formodning ikke være bra, så kommer du deg gjennom det også.:happy:
Det var bare en svart flekk uten noe aktivitet sist, så er ikke så godt å si hva som har skjedd etter det.
Blir en spennende timer. Veldig spennende.

Men samtidig så ender vel de fleste bra, så får håpe jeg er på den sida.

Er aller siste offentlige dette, så gjør litt ekstra vondt om det ikke går kjenner jeg.

Jeg vil aller helst føde ordentlig. Jeg er selv født stille i akutt keisersnitt etter at mamma og pappa kom til sykehuset og ingen fant puls. Jeg skulle ikke ha vært her, for jeg har vært erklært død i ett kvarter. Så bare det at jeg sitter her er ganske flaks.

Men det at dette er fjerde gangen jeg er gravid på to år gjør at følelsen av at det går bra er litt liten.
Vil ikke knytte bånd enda, for det gjør så vanvittig vondt å miste om man har gledet seg for mye.

Godt nytt år.
Oj, litt av en start på livet, så godt at alt gikk bra <3
Forstår godt at du holder igjen, det er helt naturlig når mann har mistet før. Tror ikke sorgen blir mindre av å ikke glede seg.. men det er mine tanker. Vet hvor hjerteskjærende vondt det er når det går galt.. og jeg kjenner enda på det.. har kommet frem til at alle de positive testene og den jeg mistet tidlig måtte ha vært gutter.. og at jeg bare kan bære frem jenter (er jo bare en hypotese- en trøst til meg selv.)
Håper du greier å slippe gleden inn etter hvert, redselen for at ting kan gå galt går ikke over bare fordi mann passerer en bestemt uke.. sier dette i aller beste mening <3 fordi jeg kjenner på den sorgen over å ikke ha latt gleden slippe 100% til.
:love7

Ukas andre akuttime hos tannlegen.
Hatt tannverk lenge nå. Nå skal tanna ut håper jeg... Fylt visdomstann som bare gjør meg gal...

Men har prøvd å ringe og ringe og alltid kommet til ei som ber meg ringe en annen dag. Så vært litt frustrert... Men nå sitter jeg her. Og jeg blir jeg, til dritten er ute...

Oj, litt av en start på livet, så godt at alt gikk bra <3
Forstår godt at du holder igjen, det er helt naturlig når mann har mistet før. Tror ikke sorgen blir mindre av å ikke glede seg.. men det er mine tanker. Vet hvor hjerteskjærende vondt det er når det går galt.. og jeg kjenner enda på det.. har kommet frem til at alle de positive testene og den jeg mistet tidlig måtte ha vært gutter.. og at jeg bare kan bære frem jenter (er jo bare en hypotese- en trøst til meg selv.)
Håper du greier å slippe gleden inn etter hvert, redselen for at ting kan gå galt går ikke over bare fordi mann passerer en bestemt uke.. sier dette i aller beste mening <3 fordi jeg kjenner på den sorgen over å ikke ha latt gleden slippe 100% til.
:love7
Jeg kom med brask og bram, og skremte nesten livet av foreldra mine. Total morkakeløsning, masse blod og gugg.

Jeg har bestemt meg for å i alle fall vente med å glede til tirsdag, er alt bra da så kanskje jeg skal klare å glede meg litt.
Også slippe litt mer løs etter uke 12. Men er mange uker igjen dit.

Men jeg er over to uker mer enn jeg noengang har kommet nå. For 5+1 er rekord før.
Så jeg håper dette er gangen.

Jeg klarte ikke å gå forbi...

Vedlegg

• Snapchat-1797890691.jpg
    Snapchat-1797890691.jpg
    19,7 KB · Visninger: 111
7+3 oppblåst... Jeg har fra før. Men slapp hengende hudmage.

Medisiner, hormoner og ett lite bringebær :Heartblue
Gleder meg til det er baby mage. Om jeg kommer dit. Men er overvektig og det er litt dumt. Litt redd for bare å se tjukk ut...

Vedlegg

• _20200103_145626.JPG
    _20200103_145626.JPG
    12 KB · Visninger: 86
Back
Topp