Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

7+3 oppblåst... Jeg har fra før. Men slapp hengende hudmage.

Medisiner, hormoner og ett lite bringebær :Heartblue
Gleder meg til det er baby mage. Om jeg kommer dit. Men er overvektig og det er litt dumt. Litt redd for bare å se tjukk ut...
Vi ser jo alle litt «tjukke» ut i starten før magen popper skikkelig ;) Synes den koseligste tiden er når magen virkelig har kommet til syne og det er tydelig at man er gravid, og ikke bare har levd litt godt i det siste

Vi ser jo alle litt «tjukke» ut i starten før magen popper skikkelig ;) Synes den koseligste tiden er når magen virkelig har kommet til syne og det er tydelig at man er gravid, og ikke bare har levd litt godt i det siste
Jeg har gått ned 14 kg, og nå ser jeg like svær ut igjen, og det gjør litt vondt i sjela akkurat nå.
Men er jo en god grunn, det er bare at for de som ikke vet føles det litt flaut ut å møte.
Håper bare det går veien nå, at vi ikke må igjennom disse ukene her igjen med det første.

Jeg har gått ned 14 kg, og nå ser jeg like svær ut igjen, og det gjør litt vondt i sjela akkurat nå.
Men er jo en god grunn, det er bare at for de som ikke vet føles det litt flaut ut å møte.
Håper bare det går veien nå, at vi ikke må igjennom disse ukene her igjen med det første.
Nei, det er noen lange uker..ikke lenge til UL for deg nå! :)

Nei, det er noen lange uker..ikke lenge til UL for deg nå! :)
Jeg tror at helga kommer til å bli lang.
Håper bare at alt ser bra ut. Skrekken er MA kjenner jeg.

7+4
De vonde murringene om natta ga seg for tre netter siden, og da ble jeg nervøs med en gang.
Det er så rart at alt sånn skal gjøre en nervøs... Puppa er ikke så ømme heller. Og i går var jeg ikke så kvalm som jeg har vært de siste dagene heller. Men vet det er vanlig at det kommer i bølger. Så jeg prøver å slappe av.

I går starta jeg på en ganske heftig antibiotikakur, ikke det mest gunstige akkurat nå, men når man har tannrotbetennelse så må noe gjøres. Og jeg kan ikke vente til jeg ikke er gravid, om det går til termin :(. Jeg HÅPER det går til termin, så ikke misforstå den.
Det jeg tenker på at det ikke er bra for bringebæret. Men det er ikke hauger med Paracet heller. Så er nok bedre med en kur og trekke tanna tenker jeg. Men jeg blir nervøs for bringebæret.

I dag er det tre dager til ultralyd. Jeg grugleder meg, for er veldig nysgjerrig, men også veldig redd for at noe er galt.
Eller at det har stoppa opp... :sorry:
Men så prøver jeg å tenke at i de fleste tilfeller ser det bra ut, og at det er liv og fint.
Så jeg må kose meg med den tanken :happy:

Ingen fare å være redd for at symptomene var borte.
For i dag er jeg både svimmel og kvalm... Ingen god form i dag...

Ofte sånn bølgedaler i starten
I dag har formen vært ræva. Men var heldigvis litt bedre i kveld, vi var hos svigerinna mi og spiste middag. Foreldra var der også.
Så greit å ikke være så veldig svimmel og kvalm da.

Hjemme igjen nå. Dagens siste Lutinus og antibiotika er tatt.
Medisinfri i noen timer til, før neste runde.

7+5 i dag!
Oppe med tannverken igjen, vært sånn siden før jul.
Men nå er det vel snart slutt på det håper jeg... :wtf:

Vært våken i TO timer, og så trøtt at jeg helst bare vil legge meg igjen...
:sleep002

Sovet to ganger siden jeg stod opp :sleep002
Litt slitsomt å være så trøtt.

Men det jeg skulle skrive da. Om 36 timer sitter vi i bilen på vei til Riksen.
Jeg er så spent på den timen. Håper alt ser helt supert og riktig ut.
Håper bare at morgendagen kommer til å gå FORT.
Men kjenner at skrekken er å komme på Riksen og bare se ei tom livmor :oops:

Åh så spennende! Masse lykke til på tirsdag! :D
Jeg er så spent jeg! Men redd for noe er galt.
Men det er kanskje vanlig. Tror jeg skal høre med fastlegevikaren når jeg har time der, om jeg kan få en UL til før den ordinære, om alt går bra. Bare for å senke skuldra litt...

Jeg er så spent jeg! Men redd for noe er galt.
Men det er kanskje vanlig. Tror jeg skal høre med fastlegevikaren når jeg har time der, om jeg kan få en UL til før den ordinære, om alt går bra. Bare for å senke skuldra litt...

Det er så normalt, jeg gråt veeldig masse for hver eneste ul jeg var på! I stolen når dem sa at alt var bra. Så skjønner godt du er redd, men alt er nok i skjønneste orden med lille spire:) du får nok så mange ul du vil tenker nå jeg, etter den lange reisen din. De burde ha forståelse for det hvertfall:)

Det er så normalt, jeg gråt veeldig masse for hver eneste ul jeg var på! I stolen når dem sa at alt var bra. Så skjønner godt du er redd, men alt er nok i skjønneste orden med lille spire:) du får nok så mange ul du vil tenker nå jeg, etter den lange reisen din. De burde ha forståelse for det hvertfall:)
Tror bare jeg får en på Riksen, men skal innom fastlegevikaren om en haug med dager. Og håper å klare å overtale han til å få jevnlige. Men skal ikke dit før i uke 10. Så blir noen uker uten. Men håper på minst en i uke 12.
Hadde så trengt å roe meg ned litt og få fulgt med, siden veien har vært så lang.

Masse lykke til i morgen, tenker mye på deg:Heartred

Masse lykke til i morgen, tenker mye på deg:Heartred
Det blir skikkelig spennende. Håper bare at alt ser bra ut. Men stort sett gjør det vel det.
Så prøver å tenke på det.

Det blir skikkelig spennende. Håper bare at alt ser bra ut. Men stort sett gjør det vel det.
Så prøver å tenke på det.
Er veldig spent nå på hvordan ultralyden går og tenker på hvor fint det blir for deg å se at alt er vel. Kjente veldig på den selv, da vi hadde første ultralyd i uke 8. Det var helt uvirkelig å se den lille reka med bankende hjerte. Ber en bønn for at du også skal se det imorgen og få kjenne på gleden.

Back
Topp