Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Ganske nervøs, men vet ikke om det er mest sånn glede seg eller litt redd for at noe er galt.Masse lykke til i morgen
Den kommer nok ikke før litt utpå dagen i morgen. Skal være med husfar til ny firmabil på Jessheim og vurderer en tur på senteret når jeg først er i nærheten, før jeg får familiebilen forhåpentligvis trygt hjem. Men kan prøve å huske å sende en Snap mens jeg sitter på. Om du vil ha en oppdatering tidligere enn jeg kommer meg på nett.
Har du ikke fått noen så får du mase. Da har jeg sikkert glemt det litt. For jeg er ganske glemskGjør det
Har du ikke fått noen så får du mase. Da har jeg sikkert glemt det litt. For jeg er ganske glemsk
Men skal prøve å sende. Har flere spente i morgen.Null stress
Tusen takk.Lykke til imorgen
Det kan jeg skjønne at du er! Det hadde jeg også vært/kommer til å bli hvis vi noen gang kommer så langt. Håper at det er lite hjerte som banker i morgenTusen takk. Jeg er så spent.
Håper bare at det ser bra ut. Nervøs for at noe er galt. Men det er kanskje normalt.
Tusen takkLykke til
Det er veldig rart å være her. For de to andre gangene ned ivf har jeg måtte avlyse. Så det føles veldig rart å komme hit. Men nå håper jeg virkelig at alt ser bra ut. Og at den liker seg godt inni der.Det kan jeg skjønne at du er! Det hadde jeg også vært/kommer til å bli hvis vi noen gang kommer så langt. Håper at det er lite hjerte som banker i morgen
Håper, håper for dere!!8+0... Ultralyd dag.
Skulle egentlig ikke skrive noe mer før etter kontrollen.
Men på vei i seng etter noen søvnløse timer istad så skulle jeg innom do.
Tørka meg og skvatt, for plutselig var det masse blod på papiret
Ble jo ganske så nervøs og redd. Samboer våkna jeg da krøp under dyna, fortalte han hva som hadde skjedd. Og ble liggende stille og bare holde rundt hverandre lenge. Så får jeg håpe det ikke er farlig. Men tankene går jo i motsatt retning. Blod er skummelt. Jeg sovna til slutt, det gjorde samboer også. Men våkna igjen etter kort tid. For dette er ikke moro.
Jeg håpa så inderlig at dette skulle gå bra, og blødninger liker jeg virkelig ikke kjenner jeg...
Så blir spennende etterpå. Håper jeg ikke blør mer og at det ser fint ut likevel... Kryss fingra med meg...
En abort til høres ikke fristende ut.
Det tenker jeg at det er etter så lang tid å endelig bli gravid og kommet til neste steg på reisen. Håper så inderlig for dere at spiren holder seg der inn hele veien og at det bare var en uskyldig blødning i nattDet er veldig rart å være her. For de to andre gangene ned ivf har jeg måtte avlyse. Så det føles veldig rart å komme hit. Men nå håper jeg virkelig at alt ser bra ut. Og at den liker seg godt inni der.