Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg HÅPER virkelig at dette går veien helt ut nå. Virkelig. Nå har jeg sett liv og blodgjennomstrømming.Fin opplevelse å dele sammen etter mange nedturer Nå får dere bare nyte den gode følelsen, og hvis bekymringene kommer snikende igjen så husk at det nå er VELDIG stor sjanse for at dette går bra hele veien!
Det var utrolig fint, og lyden var fantastisk. Veldig nydelig øyeblikk.Så herlig med et bankende hjerte!! Krysser fingrene for at det var en uskyldig blødning, og at det herved holder seg langt unna.
Tusen takk. Det var ganske herlig å se.Gratulerer så mye med vellykket ul og bankende hjerte
Så godt alt så bra ut. Krysser fingrene for at det holder i mål
Takk! Det er utrolig moro. Etter 12 år som prøver, 4 år nå.Å hurra,hurra!!! Nå ble jeg glad på deres vegne gratulerer så mye med sprell levende liten i magen!
Tusen takk! Det var virkelig godt etter å ha blødd i natt.Gratulerer med vellykket TUL!
Det skjønner jeg, men med vellykket ul ved 8-9 uker og da helst to ul som viser riktig utvikling (det har du hatt) så er sjansene like gode som ved de 12 ukene mange maser sånn omTusen takk. Det var ganske herlig å se.
Men jeg skulle ønske at jeg var lenger på vei og på mer trygg grunn kjenner jeg.
Håper virkelig at det holder i mål
Håper det. Legen sa jeg burde skaffe jordmortime og virka veldig positiv. Og alt så veldig bra ut nå. Og det er utrolig godt å vite det.Det skjønner jeg, men med vellykket ul ved 8-9 uker og da helst to ul som viser riktig utvikling (det har du hatt) så er sjansene like gode som ved de 12 ukene mange maser sånn om
Lykke tilHåper det. Legen sa jeg burde skaffe jordmortime og virka veldig positiv. Og alt så veldig bra ut nå. Og det er utrolig godt å vite det.
Jeg skal be om en til, når jeg er hos legen. Men første ledige time hos han var 22. og den bestilte jeg for to uker sida.
Legen min er på praksis, så må til vikar, men det får gå. Se om jeg klarer å få en ultralyd rundt uke 12.
Jeg håper virkelig nå. For det var magisk å se hjertet og høre det. Hadde vært så fint å møte denne skapningen og bli ordentlig kjent i august.Lykke til
Som sagt er oddsene veldig gode nå. Garanti får man aldri, men oddsene er ihvertfall på deres side. Skjønner det er vanskelig å tørre tro på
Etter 12 år med prøvelser, og nedturer, så vil jeg si dette her var en skikkelig opptur! Noe så fantastisk.Gratulerer så mye!! Ble helt rørt jeg nå!
Og det er noe helt spesielt med å få høre hjertelyden Kos deg og nyt det lille livet i magen nå
Takk. Den var virkelig fin. Veldig også.Hipp hurra! Gratulerer så mye med velykket ul!!!