Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

8+6, HVOR ble siste uka av?!
Det var jo ikke lenge sida jeg telte ned til UL, og den er det snart ei hel uke sida :wideyed:
Babyen er nå over 2 centimeter stor. Håper at den trives og vokser seg stor og fin.

Nå har jeg fått ut tannjævelen. Beklager språket, men den har vært vond lenge!
Etter endt ti dagers antibiotikakur var den endelig klar for å trekkes. Og nå er den ute.
Siden jeg går på blodfortynnende fikk jeg med mobilnummeret til tannlegen, så i tilfelle jeg skal blø mye i kveld.
Det er ganske greit å ha mulighet til. Men tror det går bra. Håper det.
Jeg vet det ikke er bra å trekke tann og ta antibiotika, men er liksom ikke så mye annet og gjøre, når betennelsen dunker i hele ansiktet til slutt. Men nå er det over, håper jeg :D

9+0
Det føles som en milepæl det også.
Hver eneste uke. Og nå stod det i appene at babyen er ett foster.

Håper virkelig at dette går veien nå.
Går heldigvis mot uke tolv. Men vi har ikke helt slått ut håret og håpet enda.

Legger med to bilder. Ene er av magen i dag. Fra og være stor og slapp er den hard og vanskelig å skjule... :sorry: Er hoven i ansiktet også. Så hele meg har forandra meg. Hoftene er større også. Merkelig hvordan det har skjedd så tidlig...

Bildet to er utsikten min fra sofaen nå.
Snakk om krøllete mage :hilarious:

Vedlegg

• _20200114_134215~2.JPG
    _20200114_134215~2.JPG
    18,9 KB · Visninger: 114
  • Snapchat-1477121067.jpg
    Snapchat-1477121067.jpg
    29,2 KB · Visninger: 108
Gratulerer med 9 uker, straks en fjerdedel overstått

Gratulerer med 9 uker, straks en fjerdedel overstått
Gleder meg til å komme over uke 12. Men uke 10 er en liten milepæl det også, så gleder meg til ei uke til har gått.
Skal trappe ned på Lutinus fra neste uke. Egentlig skal jeg vel slutte brått, men tror jeg tropper ned. For min egen del.

Gleder meg til å komme over uke 12. Men uke 10 er en liten milepæl det også, så gleder meg til ei uke til har gått.
Skal trappe ned på Lutinus fra neste uke. Egentlig skal jeg vel slutte brått, men tror jeg tropper ned. For min egen del.
Høres kjent ut!
Altfor skummelt å slutte brått

Høres kjent ut!
Altfor skummelt å slutte brått
Det høres skummelt ut og bare slutte. Heldigvis har jeg resept på veldig mange flere, så holder på ett par uker til.
Skal sette Fragmin i tre uker til, vet ikke om jeg tørr å bråslutte på de heller. Litt skummelt det å slutte på disse medisinene synes jeg.

Det skjønner jeg godt.
Trappet rolig ned på progesteronet hver gang jeg

Det skjønner jeg godt.
Trappet rolig ned på progesteronet hver gang jeg
Glemte helt å svare deg i går jeg. Formen var litt varierende så dagen ble litt slapp.

Tror jeg kommer til å gjøre det. Fra og med tirsdag tenker jeg morgen og kveld, også etter ei uke bare morgen.
Høres skummelt ut og bare slutte. Fragmin også, men spørs hvor mange sprøyter jeg får på resept når jeg spør igjen
De er knipne på å skrive de ut.

Da jeg våkna fant jeg ut at jeg hadde fått melding fra jordmor.
Fikk tilbud om å velge mellom to timer neste onsdag. Tok den siste av de.
Siden jeg har første kontroll hos vikarfastlegen også den dagen.
Det er kanskje dumt å ta begge deler på en dag, men da har jeg starta i alle fall og er i gang.
Det blir spennende å få en plan.

Last edited:
Glemte helt å svare deg i går jeg. Formen var litt varierende så dagen ble litt slapp.

Tror jeg kommer til å gjøre det. Fra og med tirsdag tenker jeg morgen og kveld, også etter ei uke bare morgen.
Høres skummelt ut og bare slutte. Fragmin også, men spørs hvor mange sprøyter jeg får på resept når jeg spør igjen
De er knipne på å skrive de ut.
Sånn er det når det menes man ikke skal trenge mer....

Sånn er det når det menes man ikke skal trenge mer....
De gir meg bare fire og fire pakker om gangen, så må jo ha nye resepter i endinga av dem. Rart de ikke bare kunne ha skrevet ut til uke 12 med en gang, så hadde de sluppet å skrive ut fire ganger isteden... Men jeg får bestille ei ny ei. Lutinus har jeg fått rikelig av, har til nesten 50 dager til, så det trenger jeg ikke. Men Fragmin minker det fort på.

De gir meg bare fire og fire pakker om gangen, så må jo ha nye resepter i endinga av dem. Rart de ikke bare kunne ha skrevet ut til uke 12 med en gang, så hadde de sluppet å skrive ut fire ganger isteden... Men jeg får bestille ei ny ei. Lutinus har jeg fått rikelig av, har til nesten 50 dager til, så det trenger jeg ikke. Men Fragmin minker det fort på.

Hvis det er blodfortynnende fikk jeg bare ut 2 pakker av det selv om jeg skulle stå på det til rett før fødsel :)

Hvis det er blodfortynnende fikk jeg bare ut 2 pakker av det selv om jeg skulle stå på det til rett før fødsel :)
Evig runddans for å få resepter altså... :rolleyes:
Og Riksen har sju dagers svartid også, så jeg må jo bestille nye en evighet før jeg trenger dem.
Men jeg har igjen ei pakke på resepta nå. Den må jeg hente ut snart, for har fem sprøyter liggende, og de går fort.
Kanskje jeg bare skal bestille nå og ha klart. Og spørre om jeg skal bråslutte eller trappe ned på de også. Nærmer meg når de skal sluttes på nå :confused:

Da har jeg bestilt opp ny resept på Fragmin.
Føler jeg maser veldig, men siden de ikke skriver ut for mer av gangen, så har jeg ikke noe valg :rolleyes:

Back
Topp