Det hadde vært noe det. Være høygravid 8.juli, dagen jeg starta prøvinga i 2007Ikke tenk slik. Dette holder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært noe det. Være høygravid 8.juli, dagen jeg starta prøvinga i 2007Ikke tenk slik. Dette holder
Det hadde vært noe det. Være høygravid 8.juli, dagen jeg starta prøvinga i 2007
Komme i lang etter alle de åra hadde vært deilig det.Vet det. Du har sagt det noen ganger nå
Gleder meg til å komme over uke 12. Men uke 10 er en liten milepæl det også, så gleder meg til ei uke til har gått.Gratulerer med 9 uker, straks en fjerdedel overstått
Høres kjent ut!Gleder meg til å komme over uke 12. Men uke 10 er en liten milepæl det også, så gleder meg til ei uke til har gått.
Skal trappe ned på Lutinus fra neste uke. Egentlig skal jeg vel slutte brått, men tror jeg tropper ned. For min egen del.
Det høres skummelt ut og bare slutte. Heldigvis har jeg resept på veldig mange flere, så holder på ett par uker til.Høres kjent ut!
Altfor skummelt å slutte brått
Glemte helt å svare deg i går jeg. Formen var litt varierende så dagen ble litt slapp.Det skjønner jeg godt.
Trappet rolig ned på progesteronet hver gang jeg
Sånn er det når det menes man ikke skal trenge mer....Glemte helt å svare deg i går jeg. Formen var litt varierende så dagen ble litt slapp.
Tror jeg kommer til å gjøre det. Fra og med tirsdag tenker jeg morgen og kveld, også etter ei uke bare morgen.
Høres skummelt ut og bare slutte. Fragmin også, men spørs hvor mange sprøyter jeg får på resept når jeg spør igjen
De er knipne på å skrive de ut.
De gir meg bare fire og fire pakker om gangen, så må jo ha nye resepter i endinga av dem. Rart de ikke bare kunne ha skrevet ut til uke 12 med en gang, så hadde de sluppet å skrive ut fire ganger isteden... Men jeg får bestille ei ny ei. Lutinus har jeg fått rikelig av, har til nesten 50 dager til, så det trenger jeg ikke. Men Fragmin minker det fort på.Sånn er det når det menes man ikke skal trenge mer....
Tusen takk! Håper det går bra og holder til august nå. Når jeg først har kommet hit.Gratulerer så mye med 9uker!!
De gir meg bare fire og fire pakker om gangen, så må jo ha nye resepter i endinga av dem. Rart de ikke bare kunne ha skrevet ut til uke 12 med en gang, så hadde de sluppet å skrive ut fire ganger isteden... Men jeg får bestille ei ny ei. Lutinus har jeg fått rikelig av, har til nesten 50 dager til, så det trenger jeg ikke. Men Fragmin minker det fort på.
Evig runddans for å få resepter altså...Hvis det er blodfortynnende fikk jeg bare ut 2 pakker av det selv om jeg skulle stå på det til rett før fødsel