Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Da har jeg bestilt opp ny resept på Fragmin.
Føler jeg maser veldig, men siden de ikke skriver ut for mer av gangen, så har jeg ikke noe valg :rolleyes:

Åjaa, nå skjønte jeg. Trodde bare apoteket ikke ville levere ut mange pakker. Jeg fikk nemlig en resept som varte ut svangerskapet, men fikk ut 2 pakker om gangen og ikke alt jeg trengte :p
Styrete å måtte fornye det hele tiden a gitt.

Gratulerer med 9 uker ❤️

Åjaa, nå skjønte jeg. Trodde bare apoteket ikke ville levere ut mange pakker. Jeg fikk nemlig en resept som varte ut svangerskapet, men fikk ut 2 pakker om gangen og ikke alt jeg trengte :p
Styrete å måtte fornye det hele tiden a gitt.
Jeg har bare tatt ut en og en jeg, er redd for abort, så vil ikke sitte igjen med mange sprøyter om det går galt.
Men får alltid tilbud om to om gangen. Men tar alltid ut bare en.

Det er så mye styr. For jeg fikk 4 uttak da de bestemte seg for at jeg skulle bruke de. Starta 8 DPO, og pakkene gikk fort.
Måtte bestille ny rett før jul. Og nå har jeg bare igjen ei pakke på den resepta. Og Riksen har jo da ei svartid på ei hel uke.
Så da må jeg bestille i god tid. Veldig mye styr. Kunne de ikke bare skrive ut for 12 uker med en gang.
For pakkene går jo fort. Hadde blitt mindre jobb for dem også, å bare gi meg større resepter... Sukk.

Jeg kjenner jeg har trua!! Nå har du hatt nok motgang syns jeg.
Hadde vært godt å komme i mål nå. Og bli en familie :Heartpink
Det er samboer klar for også. Men vi har ikke helt sluppet jubelen løs enda. Det er dag for dag.
Men skal mase meg til en UL til hos legen på onsdag. Og håpe jeg får det. Vil se at alt er bra igjen.

Kvaaaaalm :depressed:

Det er bare litt skummelt og knytte seg, om det ikke blir noe like vel :oops:
Det kan jeg skjønne at det er. Noe som er så etterlengtet i så mange år og når det endelig klaffer så er man jo redd at det ikke sitter hele veien. Sånn tror jeg at det kommer til å bli når/hvis jeg blir gravid. Kommer til å bekymre meg veldig lenge. Er optimistisk på at dette skal gå hele veien for deg ❤️❤️

Det kan jeg skjønne at det er. Noe som er så etterlengtet i så mange år og når det endelig klaffer så er man jo redd at det ikke sitter hele veien. Sånn tror jeg at det kommer til å bli når/hvis jeg blir gravid. Kommer til å bekymre meg veldig lenge. Er optimistisk på at dette skal gå hele veien for deg ❤️❤️
Det er snart 8 år siden første tegn til positiv test, men det varte ikke lenge, før den ble negativ.
Og da hadde jeg brukt 5 år alt. Så det tar tid det her. Blir godt å forhåpentligvis komme i mål snart. Håper den klamrer seg fast.
Men 9+2 og stadig bedre sjanser for det for hver dag som går.

Går fort mot 12 uker nå, men skal prøve å få flere ultralydtimer når jeg skal til legen. Hadde vært betryggende å se at alt er bra.

9+6
I morgen skal jeg egentlig slutte på Lutinus.
Men jeg kjenner at jeg ikke vil bråslutte, så har lagt opp egen plan om å ta det to ganger dagen i ei ukes tid også en gang ei ukes tid. Også kanskje en i ny og ne før jeg slutter helt.
Så etterpå skal jeg kjøpe de siste pakkene med Lutinus, også skal vi få sendt inn alle papirene. Jeg MÅ ha meg ny vinterjakke, så har fått lov å bruke forsøkspenga på det. Jeg har seriøst lagt meg så mye ut, at nå passer ikke vinterjakka lenger. I uke 9!
Dette er ikke mulig å skjule veldig mye lenger, for det er ganske tydelig nå... :(:smug:
Selv om det er altfor tidlig.

Vi har hatt ei utrolig fin helg på fine Røros. Blitt slappet av og kost oss. Dessverre var jeg sliten og sov en lang dupp på lørdag, og superkvalm i over sju timer på søndag. Men koselig på hyttetur likevel. Roligere helg enn tenkt. Men det var koselig :Heartpink
Magisk by :Heartpink

Sånn! Da var papira til Helfo sendt inn for forsøk tre!
Litt over 13.000 kr har det kommet på denne gangen.

Oooog, de har vogna jeg drømmer om på tilbud nå. Det gjør litt vondt kjenner jeg.
Men er litt tidlig med vogn nå kanskje.

Sånn! Da var papira til Helfo sendt inn for forsøk tre!
Litt over 13.000 kr har det kommet på denne gangen.

Oooog, de har vogna jeg drømmer om på tilbud nå. Det gjør litt vondt kjenner jeg.
Men er litt tidlig med vogn nå kanskje.

Hvilken vogn er det? Kan godt være den kommer på tilbud senere også :)

Hvilken vogn er det? Kan godt være den kommer på tilbud senere også :)
Emmaljunga limited edition vogn, som kun selges i få eksemplarer.
Så frister veldig... Men er for tidlig.

Ja, det skjønner jeg. Det skjer sikkert at det kommer noe tilbud igjen innen 6 måneders tid :)
Om sju måneder er termin i morgen. Så må ha noe før seks måneder. Men håper det kommer noe fint før det.
Men liker denne som er på tilbud nå, for istedenfor prikker inne i vogna er det søte sauer :Heartpink
Så frister litt med noe ikke alle andre har. Men får tenke litt til. Er kanskje tidlig så lenge før :oops:

Back
Topp