Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Så fantastisk å lese :Heartred har fulgt deg litt på sidelinjen lenge, er ikke så flink til å skrive og være aktiv her inne - men må gi deg et stort grattis nå! Ønsker deg masse lykke til videre :Heartbigred
Takk. Det var bare helt fantastisk og spesielt og se og høre hjertelyden til den. Det var noe helt eget det.

Nå håper jeg bare at det holder til mål.

Så glad på dine vegne! En helt spesiell glede, som bare skal vokse og vokse fremover! Dette er ditt år:Heartbigred
2020 begynner bra! Håper det fortsetter og gir oss det vi har venta på i august.

Gratulere så mye!! Må være magisk å både se og høre liv!
Etter så mange års venting, så var det helt magisk ja! For en opplevelse.
Håper det virkelig holder nå.

:Heartbigred Takk og lov for en fin og betryggende ul. Gratulerer :Heartred
Tusen takk. Det var utrolig godt og avslappende å se hvor fint det stod til inni der.
Skuldra senka seg veldig.

Dette var veldig hyggelig lesing! :smiley-bounce016 nå har jeg trua på den lille spira :gen014
Tusen takk. Det var så nydelig og magisk å se. Veldig koselig.

Jeg håper denne holder seg fast. Orker ikke tanke på en abort til nå kjenner jeg.

8+2
Nå dukker det opp bilder av gravidmagen min fra i fjor på Snapchat minnene.
Litt rart og se de nå. Men heldigvis har jeg en levende, liten sak i magen.

Sendte bilde, fra UL timen, til svigermor i går, hun var og enig at dette var koselig, men også litt rart.
Tenk at sønnen hennes skal bli pappa. Det er litt rart å skal gjøre fire foreldre til besteforeldre.
Men det blir koselig det :smug:

Søvn er oppskrytt om dagen, våkna først 1.30 og holdt på å tisse på meg, var bare å stable seg på do.
Våkna igjen ved tre tida av at det rant noe i trusa. All ære til nattbind i denne tida. Heldigvis bare en solid foss med Lutinus.
Men måtte jo tisse igjen. Og etter det fikk jeg ikke sove. Så stod opp halv fire, og her sitter jeg :rolleyes:

Men nå må jeg snart prøve å røre på meg igjen. En måned i latskap har satt ryggen min ut. Tre prolapser, isijas og nerveskader etter operasjon liker ikke å sitte rolig. Så nå må jeg snart ta meg selv i nakken. Tenkte å prøve å svømme utover. Men bør kanskje vente litt, etter blødningen på tirsdag. Men det tror jeg er godt for remvatisme kroppen og ryggen. Fin trim for kroppen i denne tida tror jeg.

8+2
Nå dukker det opp bilder av gravidmagen min fra i fjor på Snapchat minnene.
Litt rart og se de nå. Men heldigvis har jeg en levende, liten sak i magen.

Sendte bilde, fra UL timen, til svigermor i går, hun var og enig at dette var koselig, men også litt rart.
Tenk at sønnen hennes skal bli pappa. Det er litt rart å skal gjøre fire foreldre til besteforeldre.
Men det blir koselig det :smug:

Søvn er oppskrytt om dagen, våkna først 1.30 og holdt på å tisse på meg, var bare å stable seg på do.
Våkna igjen ved tre tida av at det rant noe i trusa. All ære til nattbind i denne tida. Heldigvis bare en solid foss med Lutinus.
Men måtte jo tisse igjen. Og etter det fikk jeg ikke sove. Så stod opp halv fire, og her sitter jeg :rolleyes:

Men nå må jeg snart prøve å røre på meg igjen. En måned i latskap har satt ryggen min ut. Tre prolapser, isijas og nerveskader etter operasjon liker ikke å sitte rolig. Så nå må jeg snart ta meg selv i nakken. Tenkte å prøve å svømme utover. Men bør kanskje vente litt, etter blødningen på tirsdag. Men det tror jeg er godt for remvatisme kroppen og ryggen. Fin trim for kroppen i denne tida tror jeg.

gratulerer men fin ul! Hva sa de om blødningen da?

gratulerer men fin ul! Hva sa de om blødningen da?
Hun sa ikke så mye om den. Kunne være andre egget, blodfortynnende eller noe annet.
De er av få ord der egentlig. Lite prat og forklaring.

Nå har jeg sendt SMS til jordmor, jeg er ikke så glad i å ringe, så håper det går bra.
Det er litt skummelt, for jeg synes at jordmor høres så seriøst ut. Det høres veldig skummelt ut egentlig.
Men blir greit å komme i gang kanskje.

Sånn ellers så går dagene i å slappe av. Være tett i nesa, kjøpt saltvannsspray i dag, håper det lindrer litt.
I går kveld var jeg kvalm og uvel igjen, heldigvis noen dager mellom de rundene. Mest små svimmel og sliten.
Men det soves en god del. Men det går.

Neste helt planlegger vi hyttetur. Det er over fem timer en vei, så trenger litt mer planlegging enn når hytta er rett i nærheten.

Jeg nyser, snørrer og snyter blod.
Slimhinnene i nesa er på bærtur, og ble det ganske fort etter positiv test.
Kjøpte saltvansspray i går.

I morgen er jeg ferdig med antibiotika kuren, hatt mye dårlig samvittighet for den.
Men måtte bare få vekk tannverken, mandag skal tanna ut. Så da blir det noen vonde dager, før kilden er ute av munn.

Nå har jeg sendt SMS til jordmor, jeg er ikke så glad i å ringe, så håper det går bra.
Det er litt skummelt, for jeg synes at jordmor høres så seriøst ut. Det høres veldig skummelt ut egentlig.
Men blir greit å komme i gang kanskje.

Sånn ellers så går dagene i å slappe av. Være tett i nesa, kjøpt saltvannsspray i dag, håper det lindrer litt.
I går kveld var jeg kvalm og uvel igjen, heldigvis noen dager mellom de rundene. Mest små svimmel og sliten.
Men det soves en god del. Men det går.

Neste helt planlegger vi hyttetur. Det er over fem timer en vei, så trenger litt mer planlegging enn når hytta er rett i nærheten.
Tipper det blir fint å komme i gang hos jordmor :) Her er det stor pågang og få jordmødre, så for å sikre meg ringte jeg da jeg var 3+5 på vei :p der fastlegekontoret sa: "ring igjen når du er 12 uker...", sa jordmor: "Gratulerer! Da setter jeg opp time til deg!" Godt når andre er optimistiske for svangerskapet :) vet du når første svangerskapskontroll er? Hørt om noen som har fått i uke 8, mens her jeg bor er det ingenting før uke 12.

Tipper det blir fint å komme i gang hos jordmor :) Her er det stor pågang og få jordmødre, så for å sikre meg ringte jeg da jeg var 3+5 på vei :p der fastlegekontoret sa: "ring igjen når du er 12 uker...", sa jordmor: "Gratulerer! Da setter jeg opp time til deg!" Godt når andre er optimistiske for svangerskapet :) vet du når første svangerskapskontroll er? Hørt om noen som har fått i uke 8, mens her jeg bor er det ingenting før uke 12.
Jeg vet ikke helt hvordan det er her. Tror det bare er ei her. Så vet ikke om hvordan køen er. Hun jobber i tillegg som jordmor på sykehuset, så det blir spennende. Sånn er det å bo på bygda.

Men jeg fikk ikke noe svar på den, så drøyer litt til også får jeg kanskje ringe. Ikke så glad i det. Så håper hun svarer på melding.

Står at første skal være uke 8-10 på kommunens side her, og kontakt gjerne tidlig. Så håper hun svarer etterhvert. Legetime har jeg alt, tok den første de hadde. Bestilte før uke 6, men fikk ikke time før 22.jan. Hadde jeg ringt hadde jeg sikkert fått før, men tok den første ledige fra planen hans på nett. Legen min er ute på utplassering på akutten, så må til vikar. Men det må bare gå...
Er 10+1 den dagen, så det må være en grei tid med første.

Dette går bra :) bare gled deg over tingene som de kommer :)

Back
Topp