Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Nå skal vi på kino... Og jeg ser to problemer:
Jeg er konstant trøtt! Og jeg må konstant tisse...
Så dette blir spennende :hilarious: Bleie og seng hadde vært greit nå... :rolleyes:

Enda mer skummelt er det at det ofte kommer ut en solid dose med Lutinus når krampene står på som verst. Blir jo ikke akkurat mindre nervøs av at det renner heller. Får tanker om blod og gørr med en gang...
Huff..nei det hørest skummelt ut :-o men er vell naturlig. Hadde nok sjekka ofte jeg også da. Har aldri prøv støtte så vet ikke hvordan det føles.
men nå skal vi bare være positive og tenke at du har passert den mest kritiske fasen, sjangsene er store for at det bare går bra ;-) 1 milepel overstått.. ikke mange ukene til neste milepel <3
Bare en uke igjen til ul og avsløringen om det er to bankende hjerter, jeg er superspent, så kan bare tenke meg til hvordan du har det :-)
Vet så indelig godt hvordan det er å gå å være redd, redd for å slippe løs gleden og nyte det som er.. det blir så bra <3

Huff..nei det hørest skummelt ut :-o men er vell naturlig. Hadde nok sjekka ofte jeg også da. Har aldri prøv støtte så vet ikke hvordan det føles.
men nå skal vi bare være positive og tenke at du har passert den mest kritiske fasen, sjangsene er store for at det bare går bra ;-) 1 milepel overstått.. ikke mange ukene til neste milepel <3
Bare en uke igjen til ul og avsløringen om det er to bankende hjerter, jeg er superspent, så kan bare tenke meg til hvordan du har det :)
Vet så indelig godt hvordan det er å gå å være redd, redd for å slippe løs gleden og nyte det som er.. det blir så bra <3
Gikk på Crinone ett og ett halvt år nesten før forsøk også, så har tatt det nå nesten siden sommeren 2016. Så blir vant til kliss.
Men akkurat det at det fosser ut gir ofte litt nervøse tilstander når man er redd for abort.

Blir godt å se ett hjerte, forhåpentligvis til uka. Men litt redd for at det er en tom fostersekk og alt er feil.
Ganske så full av bekymringer. Tror kanskje man ikke slapper av før ungen er ute jeg. Og da begynner det en annen bekymringstid.

Gikk på Crinone ett og ett halvt år nesten før forsøk også, så har tatt det nå nesten siden sommeren 2016. Så blir vant til kliss.
Men akkurat det at det fosser ut gir ofte litt nervøse tilstander når man er redd for abort.

Blir godt å se ett hjerte, forhåpentligvis til uka. Men litt redd for at det er en tom fostersekk og alt er feil.
Ganske så full av bekymringer. Tror kanskje man ikke slapper av før ungen er ute jeg. Og da begynner det en annen bekymringstid.
Såpass.. da har du jaggu fått din dose ... blir bra på ul, Hadde det også sånn.. gledet og bekymret meg om enn ann hele svangerskapet..og gledet meg til fødselen. (men hadde litt ekstra å ta hennsyn til.) ja kan love deg at bekymringene kommer som perler på en snor... hehe men de blir små i den store sammenhengen.. Mitt beste råd til alle som skal ha og har fått barn er slapp av og følg rytmen til kroppen. Sov når du kan :) «Første» graviditet/ fødsel er luxsus.. mann kan (børr) sitte i den lille «lykkebobbla» si å bare følge rytmen til babyen.

Såpass.. da har du jaggu fått din dose ... blir bra på ul, Hadde det også sånn.. gledet og bekymret meg om enn ann hele svangerskapet..og gledet meg til fødselen. (men hadde litt ekstra å ta hennsyn til.) ja kan love deg at bekymringene kommer som perler på en snor... hehe men de blir små i den store sammenhengen.. Mitt beste råd til alle som skal ha og har fått barn er slapp av og følg rytmen til kroppen. Sov når du kan :) «Første» graviditet/ fødsel er luxsus.. mann kan (børr) sitte i den lille «lykkebobbla» si å bare følge rytmen til babyen.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan det blir med fødsel enda her, vet ikke helt om jeg kan gjøre det på riktige måten, eller om jeg må ha keisersnitt, er prolapsoperert i ryggen, med lammelser som følge, helt nederst, så ikke helt sikker på hvordan det blir.
Men den tid, den sorg tenker jeg. Det er veldig lenge til, og ingen garanti for å komme meg dit nå heller.

7+0
Enda fem uker til tolv.
Men sju uker er litt det også.
Ett mål på veien
.

_20191231_102141.JPG

Gratulerer med 7 uker ❤️❤️

Gratulerer med 7 uker
Hvilken app er det der?

Gratulerer med 7 uker
Hvilken app er det der?
Jeg har installert flere apper. Men den over her er Preggers.
Er spennende å følge med. Forrige uke var det blåbæret, nå er det bringebæret.

Gratulerer med 7 uker ❤❤

Gratulerer så mye med 7 uker!
Tusen takk! Skulle ønske det var over 12 uker, men er en del av det disse lange mareritt ukene her også.
Men er mye lenger enn jeg noen gang har vært nå. Så jeg håper virkelig denne sitter.

Håper denne magen kan vokse seg stor og fin :Heartblue. Og ikke bare se ut som ei oppblåst kule.
Er litt kjedelig å ha sånn mage når folk ikke skal vite enda... :nailbiting:

Vedlegg

• _20191231_154537~2.JPG
    _20191231_154537~2.JPG
    18,9 KB · Visninger: 87
Jeg har såååå lyst på kebab! :sorry:
Men jeg har cøliaki, men sjelden jeg blir syk av å kjøpe kebabtallerken, men reagerer på smuler og melstøv også.
Så derfor har jeg turt å prøve. Siden en autoimmun reaksjon er det siste jeg vil ha nå.
Så prøver så godt jeg kan og si til meg selv at jeg bør vente til etter uke 12, minst... Men jeg drømmer om kebab liksom...:rolleyes:
Og jeg eter kanskje kebab maks 3-5 ganger i året.

For to år siden sovna jeg med hånda på magen og en god følelse av at i september 2018 skulle frøet komme. Det endte i tidlig abort.
Nå er jeg mye lenger på vei. Og går inn i nytt år som gravid. Håper det holder til august.

Ha en fin kveld og godt nytt år :happy:

Jeg er ikke helt sikker på hvordan det blir med fødsel enda her, vet ikke helt om jeg kan gjøre det på riktige måten, eller om jeg må ha keisersnitt, er prolapsoperert i ryggen, med lammelser som følge, helt nederst, så ikke helt sikker på hvordan det blir.
Men den tid, den sorg tenker jeg. Det er veldig lenge til, og ingen garanti for å komme meg dit nå heller.
Tenker at det finnes ikke en riktig eller gal måte å «føde» på :-) mann må gjøre det som er rett og tryggest for både egen kropp og baby. Det blir som det blir <3 Som jeg har skrevet tidligere, forstår redselen men la den ikke ta for stor plass.. gled deg over det som er nå :-) sjangsen for at det går bra øker for hver dag som går. Godt nyttår foresten :-)

Tenker at det finnes ikke en riktig eller gal måte å «føde» på :) mann må gjøre det som er rett og tryggest for både egen kropp og baby. Det blir som det blir <3 Som jeg har skrevet tidligere, forstår redselen men la den ikke ta for stor plass.. gled deg over det som er nå :) sjangsen for at det går bra øker for hver dag som går. Godt nyttår foresten :)
Jeg vil aller helst føde ordentlig. Jeg er selv født stille i akutt keisersnitt etter at mamma og pappa kom til sykehuset og ingen fant puls. Jeg skulle ikke ha vært her, for jeg har vært erklært død i ett kvarter. Så bare det at jeg sitter her er ganske flaks.

Men det at dette er fjerde gangen jeg er gravid på to år gjør at følelsen av at det går bra er litt liten.
Vil ikke knytte bånd enda, for det gjør så vanvittig vondt å miste om man har gledet seg for mye.

Godt nytt år.

Back
Topp