Jeg våkna av de vonde krampene jeg sliter med på natta for ei stund siden. Om jeg blir i senga er det bare fosterstilling det gjelder.
Akkurat nå sliter jeg litt med å skrive, for jeg har en 5.3 kg katt som eter og leker i håret mitt.
Rampegutten er så glad i hår...
Men nå fikk jeg lirka han bort.
Drømte rett før jeg våkna at jeg var på do (måtte veldig tisse) og tok en test, og den testen var nesten negativ!
Jeg måtte bare opp og ta en jeg. Men der ble teststreken sterkere enn kontrollstreken. Så skuldra senka seg.
Nå har jeg tatt en Paracet mot tannverken, hatt tannverk i en seks ukers tid, men har håpa det skulle gi seg.
Men det tok seg virkelig opp natt til 23.desember og gir seg ikke. Og tannlegen er stengt helt til neste mandag.
Det kommer av og til, det murrer hele tida, men det sprenger bare noen ganger. Så får ringe på mandag.
Vi har avlyst juleferieturen på hytta også. Det føles veldig slitsomt ut med fem stykker og to kattunger på hyttetur nå.
Jeg våkner med både tannverk, magevondt og tisser ofte om natta. Og sover mye, ofte svimmel og av og til kvalm.
Så føler ikke for å bo oppå så mange over flere dager akkurat nå. Føles mer riktig med en mer rolig romjul hjemme, samboer, våre tre pusekatter og jeg. Men en eller to turer rundt om kring for å logge noen geocacher blir det nok.