Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Skjønner godt at du holder litt igjen på jubelen, sånn har det vært her også de gangene jeg har fått positiv test. Vet av erfaring at dagen etter så er den negativ så greier ikke glede oss helt da. Men håper inderlig det er deres tur nå!! :Heartred
Jeg har hatt positive i ei uke og sist ble det nesten to også, før de falma og forsvant igjen.
Så det er skummelt. Veldig skummelt.
Blir spennende utover. Men EN dag av gangen nå.

Ja, må egentlig det. Men fjerde gangen på to år er litt mer skummelt enn glede.
Men en dag av gangen.
Kjenner til den følelsen, men gravid til det motsatte er bevist:Heartbigred
Jeg har ingen forventinger når jeg har fått positiv test, kjenner mere på skrekken enn gleden.
Men lever i håpet at en gang må det bli:Heartbigred

Kjenner til den følelsen, men gravid til det motsatte er bevist:Heartbigred
Jeg har ingen forventinger når jeg har fått positiv test, kjenner mere på skrekken enn gleden.
Men lever i håpet at en gang må det bli:Heartbigred
Det er jeg! Og håper det varer til august! DET hadde vært noe det nå.

Det er det jeg gjør også, kanskje jeg klarer å senke skuldra bittelitt når jeg når 5 uker, sist rakk jeg akkurat 5 uker før det blødde.
Men nå vil jeg i mål snart.

Gratulerer med positiv test, full forståelse for at det er vanskelig å slippe jubelen løs, men ett viktig steg på veien er bestått!
:love7

Takk. Jeg jubler ikke før om noen uker, for å si det sånn. Dette er mye mer skummelt enn noe annet.
Skjønner deg veldig godt, håper virkelig det er deres tur nå og at alt går godt, jeg har troa :Heartred

Gratulerer❤️

Dette var gode nyheter!:smiley-bounce016
Beklager at jeg ikke har oppdatert deg, men dagen i dag har vært litt i vakuum.
Men jeg har ikke heia for mye enda, for det tørr jeg ikke kjenner jeg.

Men takk.

Gratulerer med positiv test, full forståelse for at det er vanskelig å slippe jubelen løs, men ett viktig steg på veien er bestått!
:love7
Takk! Det er veldig vanskelig å glede seg, det vil ta noen uker før jeg klarer det. Om jeg kommer så langt.
Men en dag av gangen nå.

Skjønner deg veldig godt, håper virkelig det er deres tur nå og at alt går godt, jeg har troa :Heartred
Jeg trenger mye tro nå, så takk. Veldig godt med lykke ønsker.
En dag av gangen.

Jeg har hatt positive i ei uke og sist ble det nesten to også, før de falma og forsvant igjen.
Så det er skummelt. Veldig skummelt.
Blir spennende utover. Men EN dag av gangen nå.
Man prøver jo å beskytte seg, så da holder man jo litt tilbake. Heier på deg og håper du snart kan krysse av alle delmålene dine og spiren(e) vokser fint ❤️

Man prøver jo å beskytte seg, så da holder man jo litt tilbake. Heier på deg og håper du snart kan krysse av alle delmålene dine og spiren(e) vokser fint ❤️
Det er så langt ned hver gang det går galt. Så da blir det do vanskelig å glede seg så tidlig.

Men håper de eller den, vil slå seg ordentlig til og bli i mange måneder. Det er drømmen. Men orker ikke tenke, planlegge og håpe for mye nå.

Veldig mer klar og fin test i dag :happy:.
Håper det varer :nailbiting:

Vedlegg

• _20191207_065302.JPG
    _20191207_065302.JPG
    15 KB · Visninger: 129
La de sammen. Og moro å se forskjell på de.. Håper de holder seg. Men det er så vondt om det går galt igjen... :(

Vedlegg

• collage-1575698911001~2.jpg
    collage-1575698911001~2.jpg
    24,1 KB · Visninger: 137
Gratulerer så mye! Jeg krysser fingrene for at dette er gangen den sitter helt til mål ❤️

Back
Topp