Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Sammenlign heller 10 og 12 dpo. Da ser du nok stigningen bedre :)

Sammenlign heller 10 og 12 dpo. Da ser du nok stigningen bedre :)
Det gjør jeg :) Så er ikke så veldig redd. Verre om de halveres plutselig.

Alle de andre sitter så godt i minnet, så dette vil bli lange uker.

Den siste der var jo en god del sterkere ja :)

Den siste der var jo en god del sterkere ja :)
Den var god å få i dag tidlig den. Så skuldra senka seg veldig.
Men håper dette holder lenge og i mål i august. Er så veldig kjedelig og tung når det går galt så ofte.

Den var god å få i dag tidlig den. Så skuldra senka seg veldig.
Men håper dette holder lenge og i mål i august. Er så veldig kjedelig og tung når det går galt så ofte.
Håper veldig for deg jeg også, er virkelig på tide at du kan få en opptur nå :Heartred

Håper veldig for deg jeg også, er virkelig på tide at du kan få en opptur nå :Heartred
Tenk å slippe å tenke på prøving etter alle disse åra, det hadde vært så godt det.

Sniker inne et forsiktig hurra her! :)
Vet hvor skummelt det er å håpe, men krysser fingrene for at det holder denne gangen. ❤️

Sniker inne et forsiktig hurra her! :)
Vet hvor skummelt det er å håpe, men krysser fingrene for at det holder denne gangen. ❤️
Er fjerde gangen på ganske kort tid, så jeg er ikke helt klar for å juble enda.
Men ett lite forsiktig ett er lov.

Nei, vet akkurat hvordan det er. Er 9+0 i morgen, og jubler faktisk ikke enda. ❤️
5 er rekorden min. Så jubler nok bittelitt når jeg kommer dit, OM jeg kommer dit.
Men en dag av gangen.

Jeg har den store sovedagen i dag. Vi stod opp klokka halv ni. Jeg sov igjen alt ved 11-11.30 tida og tenkte jøss.
Dette var tidlig. Så sovna jeg i bilen på vei til en geocache, ved 14.30 tida. Kom meg hjem igjen og sovna på sofaen 18.30 cirka.
Og er trøtt igjen nå :rolleyes: :sleep011:sleep002

13 DPO.
Blodprøve i morgen.
I september snudde strekene en dag etter blodprøve. I januar først den dagen før uke fem.

Vedlegg

• collage-1575860437509~2.jpg
    collage-1575860437509~2.jpg
    23,8 KB · Visninger: 131
Fin stigning og fine streker, heldigvis. Disse ukene må du desverre gjennom for å få målet i armene dine:Heartred
Krysser fingrene for at det går bra denne gangen.

For en fin stigning xsmile9 krysser fingrene for deg :Heartred
Takk! I dag har jeg skikkelig menskramper som kommer og går, men håper ikke det er mensen som kommer.
Blir litt gal i hodet kjenner jeg.

Fin stigning og fine streker, heldigvis. Disse ukene må du desverre gjennom for å få målet i armene dine:Heartred
Krysser fingrene for at det går bra denne gangen.
Jeg har veldig menskramper som kommer og går i dag, men håper ikke det er den som kommer.
Men blir nervøs av de.

Men ja, disse må til, men etter å ha sett positive tester så mye, uten at det varer er det vanskelig å juble helt enda.

Gratulerer med positiv test og fin stigning! Skjønner veldig godt du holder på jubelen foreløpig, men jeg håper og tror for deg at denne skal sitte til mål❤️

Gratulerer med positiv test og fin stigning! Skjønner veldig godt du holder på jubelen foreløpig, men jeg håper og tror for deg at denne skal sitte til mål❤️
Tusen takk. Jeg er så redd for mensen og abort igjen. Så slipper ikke ut noe jubel på lenge enda.
Men håper det holder nå. Hadde vært noe å slippe å gå privat.

Tok en test til for noen timer siden.
Etter mye mens verk. Den ble veldig fin.

Vedlegg

• collage-1575887883017~2.jpg
    collage-1575887883017~2.jpg
    19,4 KB · Visninger: 107
Back
Topp