Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg Så er ikke så veldig redd. Verre om de halveres plutselig.Sammenlign heller 10 og 12 dpo. Da ser du nok stigningen bedre
Den var god å få i dag tidlig den. Så skuldra senka seg veldig.Den siste der var jo en god del sterkere ja
Håper veldig for deg jeg også, er virkelig på tide at du kan få en opptur nåDen var god å få i dag tidlig den. Så skuldra senka seg veldig.
Men håper dette holder lenge og i mål i august. Er så veldig kjedelig og tung når det går galt så ofte.
Tenk å slippe å tenke på prøving etter alle disse åra, det hadde vært så godt det.Håper veldig for deg jeg også, er virkelig på tide at du kan få en opptur nå
Er fjerde gangen på ganske kort tid, så jeg er ikke helt klar for å juble enda.Sniker inne et forsiktig hurra her!
Vet hvor skummelt det er å håpe, men krysser fingrene for at det holder denne gangen.
Nei, vet akkurat hvordan det er. Er 9+0 i morgen, og jubler faktisk ikke enda.Er fjerde gangen på ganske kort tid, så jeg er ikke helt klar for å juble enda.
Men ett lite forsiktig ett er lov.
5 er rekorden min. Så jubler nok bittelitt når jeg kommer dit, OM jeg kommer dit.Nei, vet akkurat hvordan det er. Er 9+0 i morgen, og jubler faktisk ikke enda.
13 DPO.
Blodprøve i morgen.
I september snudde strekene en dag etter blodprøve. I januar først den dagen før uke fem.
Takk! I dag har jeg skikkelig menskramper som kommer og går, men håper ikke det er mensen som kommer.For en fin stigning krysser fingrene for deg
Jeg har veldig menskramper som kommer og går i dag, men håper ikke det er den som kommer.Fin stigning og fine streker, heldigvis. Disse ukene må du desverre gjennom for å få målet i armene dine
Krysser fingrene for at det går bra denne gangen.
Tusen takk. Jeg er så redd for mensen og abort igjen. Så slipper ikke ut noe jubel på lenge enda.Gratulerer med positiv test og fin stigning! Skjønner veldig godt du holder på jubelen foreløpig, men jeg håper og tror for deg at denne skal sitte til mål