Det hadde vært noe det! Og få gave i august, 13 år etter prøvestart.Nydelig strek
Dette skal bli baby
DET hadde virkelig vært en drøm det
Men sjansene for SA er store enda. Så en dag av gangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært noe det! Og få gave i august, 13 år etter prøvestart.Nydelig strek
Dette skal bli baby
Det håper jeg også på. Men tørr ikke håpe så mye tilfelle det går galt.Flotte tester
Håper på terminspire
Takk! Men jeg sparer å juble lenge enda. For det sitter veldig langt inne. Er fjerde gangen siden desember 2017.Gratulerer Flotte tester
Takk! Men jeg sparer å juble lenge enda. For det sitter veldig langt inne. Er fjerde gangen siden desember 2017.
Men håper jo at det holder nå.
Tørr ikke juble etter alle de gangene det ikke har gått.Får satse på at det holder ja
Masse lykke til med blodprøve i dag!Sove... Det får jeg ikke til lenger.
Morgenen er mellom tre og halv fire.
Men dagens satt sammen med de siste fire andre. I dag er det blodprøve.
Det var fort gjort i dag. Heldigvis.Masse lykke til med blodprøve i dag!
Det høres ut som en lang dagDe tre B'er er fullført. Blodprøve-Begravelse-Bestemor
Det er det jeg har brukt dagen på.
Nå er jeg sliten og trøtt, og kvelden skal tas rolig hjemme.
Hadde jeg fått reist inn til Rikshospitalet hadde jeg fått svar i dag.Det høres ut som en lang dag
Må du vente til i morgen på svar da?
Det høres fornuftig ut å ta en hviledagHadde jeg fått reist inn til Rikshospitalet hadde jeg fått svar i dag.
Men siden jeg tok den lokalt, så må jeg vente 2-4 dager før jeg ringer inn.
Dagen har vært lang, først Kongsvinger også andre veien til begravelse og så innom bestemor før hjem
Sovna på sofaen og våkna nettopp. Ganske sliten kjenner jeg. I morgen er det hviledag
Se om jeg ringer på fredag, eller drøyer til mandag. Får ikke vite noe annet enn hva jeg vet fra før likevel.Det høres fornuftig ut å ta en hviledag
Håper du får svar før helgen da
Nei, kanskje ikke men nivået kan jo gi en indikasjon på ståa? Og hvorvidt det er sannsynlighet for 2? Er det vanlig å ta 2 tester for å se stigning/dobling på riksen, eller er det kun en blodprøve som er standard? Hvis de bare kjører en som standard ville jeg jo kjørt på med en til hvis jeg var deg. Det gir jo en god indikasjon på om det er på rett veiSe om jeg ringer på fredag, eller drøyer til mandag. Får ikke vite noe annet enn hva jeg vet fra før likevel.
Så ikke så spennende telefon.