Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Gratulerer så mye! Jeg krysser fingrene for at dette er gangen den sitter helt til mål ❤️
Det hadde vært så fantastisk det!
Åhhh, så fantastisk :Heartred Se 13 års håp og drømmer endelig komme i mål.

Men det er så veldig langt ned i stupet om den ikke gjør det. Så er vanvittig skummelt dette her.

Det hadde vært så fantastisk det!
Åhhh, så fantastisk :Heartred Se 13 års håp og drømmer endelig komme i mål.

Men det er så veldig langt ned i stupet om den ikke gjør det. Så er vanvittig skummelt dette her.
Ja det er helt forferdelig.. Husker jeg satt der selv med positiv test og absolutt ingen glede over det, for hvor lenge skulle det vare nå liksom, men nå sitter jeg her da, snart fødeklar og håper det samme for deg! Det er så fortjent ❤️

Ja det er helt forferdelig.. Husker jeg satt der selv med positiv test og absolutt ingen glede over det, for hvor lenge skulle det vare nå liksom, men nå sitter jeg her da, snart fødeklar og håper det samme for deg! Det er så fortjent ❤️
Det hadde vært godt med ei pause fra prøverlivet nå. Blitt 4 år alt siden jeg hadde singelpause i nesten 2 år.
Så nå håper jeg virkelig at jeg snart kan ta ei pause og få drømmen i boks. Det hadde vært godt det.

Flotte tester med fin stigning

Skjønner det
Lange dager
Jeg prøver å ikke tenke for mye. Men med medisiner tre ganger om dagen er ikke det så lett. Hehe. Men sånn er det i dette her.

Jeg er så trøtt...:scared001
Samboer er sylta forkjøla og hoster og holder på om natta, så jeg våkner og får ikke sove igjen.
Har slutta på medisinen som hjelper meg å sovne/sove. Det er en dårlig kombinasjon med hostende samboer :schocked028

Sovet en kort dupp for en times tid siden. Rett før det ble dagens andre Lutinus satt inn og Fragmin satt. Magen min ser noe ut som ett fargekart i blåtoner :rolleyes:. Og jeg har lyst på å begynne og svømme igjen. Det er godt for en fibromyalgi kropp og vond rygg i vinterkulda. Men vi får se, det ser ut som om jeg er halvt mishandla, så får se hva jeg gjør :p

Svømming er jo gull :):)

Veldig fine tester, hurra!

Svømming er jo gull :):)

Veldig fine tester, hurra!
Det er veldig godt for kroppen. Jeg må bare finne en parkering i nærheten som ikke koster skjorta og slipset.
Koster 60 kr i bompenger og sikkert 50 kr i parkering før inngangspenga, så blir ikke billig :(
Men det er godt for kroppen i vinterhalvåret.

Godt å se stigning. Men sist steg det godt til nesten uke 5, så hjelper ikke helt på nervøsiteten.

Det er veldig godt for kroppen. Jeg må bare finne en parkering i nærheten som ikke koster skjorta og slipset.
Koster 60 kr i bompenger og sikkert 50 kr i parkering før inngangspenga, så blir ikke billig :(
Men det er godt for kroppen i vinterhalvåret.

Godt å se stigning. Men sist steg det godt til nesten uke 5, så hjelper ikke helt på nervøsiteten.
Ja, det koster jo litt. Du kan ikke få noe dekket heller ? Eller til mindre pris på selve svømmingen?
Ja, den ser jeg. Men so far soo good :)

Ja, det koster jo litt. Du kan ikke få noe dekket heller ? Eller til mindre pris på selve svømmingen?
Ja, den ser jeg. Men so far soo good :)
Jeg er ufør, så heldigvis så er svømminga litt mer rimelig. Men bompenger og parkering koster mer enn inngangen.
Litt kjedelig når alt koster penger. Men men, sånn er det bare.

Fortsatt tre dager til forventa mens, så er så tidlig så jeg håper ikke på lenge enda.

Jeg er ufør, så heldigvis så er svømminga litt mer rimelig. Men bompenger og parkering koster mer enn inngangen.
Litt kjedelig når alt koster penger. Men men, sånn er det bare.

Fortsatt tre dager til forventa mens, så er så tidlig så jeg håper ikke på lenge enda.

Har du vært på Årnes? Gratis parkering og du slipper vel unna bomringen :) flott hall er det også :) (og skikkelig bra babysvømming ;))

Har du vært på Årnes? Gratis parkering og du slipper vel unna bomringen :) flott hall er det også :) (og skikkelig bra babysvømming ;))
Nei, det har jeg ikke, men har ei venninne som bor ikke veldig langt unna. Kanskje det lønner seg å dra dit.
Er noen mil ekstra, men Kongsvinger skal ha betalt for både bom og parkering. Må betale OVERALT der i sentrum :rolleyes:

Ikke så fornøyd med dagens :nailbiting:

Vedlegg

• _20191208_035409~2.JPG
    _20191208_035409~2.JPG
    29,2 KB · Visninger: 149
Ikke så fornøyd med dagens :nailbiting:
Prøv på ettermiddag/kvelden, husker jeg fikk faktisk en som var svakere enn den dagen før når jeg testet på morgenen, men så ble den mye sterkere sent på ettermiddagen :) pluss forskjeller i fargestoff i testene som kan skremme litt.. :Heartred

Prøv på ettermiddag/kvelden, husker jeg fikk faktisk en som var svakere enn den dagen før når jeg testet på morgenen, men så ble den mye sterkere sent på ettermiddagen :) pluss forskjeller i fargestoff i testene som kan skremme litt.. :Heartred
Jeg gjorde det sist og fikk ofte det da. Hadde til slutt så fine tester at begge var like sterke.

Men jeg har tatt en til, tok en halv åtte.

Men nå er det litt pause fra testing.
Til i morgen.

Vedlegg

• collage-1575786964445~2.jpg
    collage-1575786964445~2.jpg
    19 KB · Visninger: 130
Husk at det fremdeles avhenger av urinkonsentrasjon også.
Også er vi mange som har opplevd (ved vellykket svangerskap) noen dager hvor testene så og si ikke stiger eller føles som de blir svakere. Tror det kan ha vært på samme tid som du er nå, men husker ikke sikkert

Husk at det fremdeles avhenger av urinkonsentrasjon også.
Også er vi mange som har opplevd (ved vellykket svangerskap) noen dager hvor testene så og si ikke stiger eller føles som de blir svakere. Tror det kan ha vært på samme tid som du er nå, men husker ikke sikkert
Siden de ikke er halvert er jeg rolig. For de halverte seg fra en dag til neste de to siste ganga, og da var det kjørt.
Så ikke veldig bekymra, og ikke siden den siste var bedre igjen

Back
Topp