Men jeg får ta en dag av gangen. Ikke noe annet å gjøre enn det.Skjønner det veldig godt!
Tredje gangen på fire innsett er positivt, jeg må bare tenke på det. Og håpe at det holder snart til mål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg får ta en dag av gangen. Ikke noe annet å gjøre enn det.Skjønner det veldig godt!
Men jeg får ta en dag av gangen. Ikke noe annet å gjøre enn det.
Tredje gangen på fire innsett er positivt, jeg må bare tenke på det. Og håpe at det holder snart til mål.
Vet ikke helt hva jeg tørr å tenke en gang. Det har vært så mange nedturer, så det er skummelt dette her.Det er nok det lureste hold fast ved de gode tankene!
Jeg skal i alle fall ta det ganske med ro, det har jeg bestemt meg for. Men ikke bosette meg sittende heller altså. Men ikke stresse (ikke at jeg egentlig kan det, er bedagelig anlagt) og nyte dagene før jul og i jula. Også håper jeg at resten går av seg selv.Gratulerer
Skjønner godt det er skummelt og vanskelig å glede seg. Var sånn for oss også med forrige. første tanken ved positiv test var liksom "hvor lenge holder det denne gangen".
En dag av gangen. Har du en god dag så bare nyt det, har du en dårlig så kom deg gjennom den. Lytt til hva du kjenner er riktig for deg ift tester/blodprøver/oppfølging.
Håper dette er gangen dere kommer i mål!!!
Sånn kort oppsummert.
10 DPO i dag.
Nå er første delmål å komme over forventa menstid. Så er neste kjemisk grensa.
Så uke 8, også uke 12...
Hjelpes... Fjerde gangen på 2 år.
Det er veldig viktig det. Jeg beholdt han selv om jeg bytta kommune, litt ekstra jobb blir det. Og en dyr motorveibomdritt.Viktig med god lege, spesielt når man har det sånn.
Kan hende det blir september også. Ikke godt å si det. Hehe. Men jeg håper jeg også. For da er jeg høygravid, nesten, i allefall, 13 år etter prevansjonsslutt. DET hadde vært noe det.Gratulerer så mye
Da heier jeg for at dette blir en eller to små i juli/august
Tre av fire innsett har gitt meg sånne tester nå. Helt rart.Fantastisk, gratulerer! Skjønner godt at du ikke tør å slippe jubelen løs enda, kjenner meg igjen i det. Men, akkurat NÅ er du GRAVID!
Er fjerde gangen siden desember 2017, så jeg er veldig nervøs kjenner jeg...Gratulerer så mye!! Sååå fortjent!
Men må alltid ha håpetEr fjerde gangen siden desember 2017, så jeg er veldig nervøs kjenner jeg...
Men takk
Jeg slipper ikke ut noen jubel enda, men takker stilleGratulerer og håper de fester seg godt fast og blir til termin
Ja, må egentlig det. Men fjerde gangen på to år er litt mer skummelt enn glede.Men må alltid ha håpet
Det var gode ord det!Gratulerer optimisten i meg sier at vi gleder oss til å se resultatet om ni mnd... selv om frykten er der er det lov å kjenne litt på gleden, la ikke frykten vinne over det faktum at akkurat nå er du gravid.. Jeg var så redd for å miste igjen at jeg føler at jeg gikk glipp av mye. prøv å legg fortiden bak og kun se fremover.. ønsker deg ei god helg
Skjønner godt at du holder litt igjen på jubelen, sånn har det vært her også de gangene jeg har fått positiv test. Vet av erfaring at dagen etter så er den negativ så greier ikke glede oss helt da. Men håper inderlig det er deres tur nå!!Jeg slipper ikke ut noen jubel enda, men takker stille
La oss håpe den/de blir til august.