Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Skjønner det veldig godt! :Heartred
Men jeg får ta en dag av gangen. Ikke noe annet å gjøre enn det.

Tredje gangen på fire innsett er positivt, jeg må bare tenke på det. Og håpe at det holder snart til mål.

Det er nok det lureste:) hold fast ved de gode tankene!:happy:
Vet ikke helt hva jeg tørr å tenke en gang. Det har vært så mange nedturer, så det er skummelt dette her.
Samboer verken smilte eller så glad ut heller, da han kom ned i dag. Etter å ha fått testen servert på badet da han skulle pusse tenner.

Så vi er ganske kalde og tørr ikke håpe nå noen av oss. Kanskje etter neste tirsdag.

Gratulerer
Skjønner godt det er skummelt og vanskelig å glede seg. Var sånn for oss også med forrige. første tanken ved positiv test var liksom "hvor lenge holder det denne gangen".
En dag av gangen. Har du en god dag så bare nyt det, har du en dårlig så kom deg gjennom den. Lytt til hva du kjenner er riktig for deg ift tester/blodprøver/oppfølging.
Håper dette er gangen dere kommer i mål!!!

Gratulerer
Skjønner godt det er skummelt og vanskelig å glede seg. Var sånn for oss også med forrige. første tanken ved positiv test var liksom "hvor lenge holder det denne gangen".
En dag av gangen. Har du en god dag så bare nyt det, har du en dårlig så kom deg gjennom den. Lytt til hva du kjenner er riktig for deg ift tester/blodprøver/oppfølging.
Håper dette er gangen dere kommer i mål!!!
Jeg skal i alle fall ta det ganske med ro, det har jeg bestemt meg for. Men ikke bosette meg sittende heller altså. Men ikke stresse (ikke at jeg egentlig kan det, er bedagelig anlagt) og nyte dagene før jul og i jula. Også håper jeg at resten går av seg selv.
Men redd for å blø og miste igjen. Men gjør jeg det så er det bare å prøve igjen. Kanskje med mer hjelp også, selv om prisen blir noe heeelt annet.

Kommer nok til å ta kontakt med legen, når jeg bikker 5 uker, også ta det derfra, be om en tidlig UL, kanskje flere også. For å holde meg rolig. Om det går galt så er han god å ha da også, for han er en kjempe flink lege.

Viktig med god lege, spesielt når man har det sånn.

:smug: :arghh: :D :eek: :woot: :( :wideyed: :smug:
Sånn kort oppsummert.

10 DPO i dag.
Nå er første delmål å komme over forventa menstid. Så er neste kjemisk grensa.
Så uke 8, også uke 12...

Hjelpes... Fjerde gangen på 2 år.

Fantastisk, gratulerer! :Heartred:woot: Skjønner godt at du ikke tør å slippe jubelen løs enda, kjenner meg igjen i det. Men, akkurat NÅ er du GRAVID! :wav

Viktig med god lege, spesielt når man har det sånn.
Det er veldig viktig det. Jeg beholdt han selv om jeg bytta kommune, litt ekstra jobb blir det. Og en dyr motorveibomdritt.
Men jeg vil ikke bytte han som er distriktets beste mot noe annet. Så han skal jeg beholde så lenge jeg kan.

Gratulerer så mye :wav:Heartbigred
Da heier jeg for at dette blir en eller to små i juli/august:love7:Heartbigred
Kan hende det blir september også. Ikke godt å si det. Hehe. Men jeg håper jeg også. For da er jeg høygravid, nesten, i allefall, 13 år etter prevansjonsslutt. DET hadde vært noe det.

Men vet ikke helt hva jeg synes om to altså, hehe. Det høres litt mye ut :oops::wideyed:

Fantastisk, gratulerer! :Heartred:woot: Skjønner godt at du ikke tør å slippe jubelen løs enda, kjenner meg igjen i det. Men, akkurat NÅ er du GRAVID! :wav
Tre av fire innsett har gitt meg sånne tester nå. Helt rart.
Men lykken har pleid å bli kortvarig. Så blir spennende...

Akkurat NÅ er jeg gravid ja, og det er en vanvittig tanke egentlig.

Gratulerer og håper de fester seg godt fast og blir til termin ❤️❤️

Gratulerer og håper de fester seg godt fast og blir til termin ❤️❤️
Jeg slipper ikke ut noen jubel enda, men takker stille :happy:
La oss håpe den/de blir til august.

Gratulerer :love7 optimisten i meg sier at vi gleder oss til å se resultatet om ni mnd... selv om frykten er der er det lov å kjenne litt på gleden, la ikke frykten vinne over det faktum at akkurat nå er du gravid.. Jeg var så redd for å miste igjen at jeg føler at jeg gikk glipp av mye. prøv å legg fortiden bak og kun se fremover.. :Heartbigred ønsker deg ei god helg

Gratulerer :love7 optimisten i meg sier at vi gleder oss til å se resultatet om ni mnd... selv om frykten er der er det lov å kjenne litt på gleden, la ikke frykten vinne over det faktum at akkurat nå er du gravid.. Jeg var så redd for å miste igjen at jeg føler at jeg gikk glipp av mye. prøv å legg fortiden bak og kun se fremover.. :Heartbigred ønsker deg ei god helg
Det var gode ord det!
Tenk om det bare kan gå bra og at det ikke blir den fjerde aborten på 2 år.
Det må jo sitte snart nå. Takk for gode ord.

Jeg slipper ikke ut noen jubel enda, men takker stille :happy:
La oss håpe den/de blir til august.
Skjønner godt at du holder litt igjen på jubelen, sånn har det vært her også de gangene jeg har fått positiv test. Vet av erfaring at dagen etter så er den negativ så greier ikke glede oss helt da. Men håper inderlig det er deres tur nå!! :Heartred

Back
Topp