Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Blir jeg gravid blir det en om dagen til uke 12. Så de få med stimulering blir ingenting. Hehe.
Men har hatt litt uflaks med tidlige aborter. Så greit å prøve.
Er oppe i over 80 sprøyter bare i stimulering etter flere uttak, så er rimelig lei akkurat det også. Prøver blodfortynnende selv for å se om jeg beholder, selv om de foreløpig ikke har funnet noe som tilsier at det egentlig er behov for det. Har de funnet noe hos deg som argumenter for å prøve det? Håper det gjør underverker for oss begge. :Heartpink

Er oppe i over 80 sprøyter bare i stimulering etter flere uttak, så er rimelig lei akkurat det også. Prøver blodfortynnende selv for å se om jeg beholder, selv om de foreløpig ikke har funnet noe som tilsier at det egentlig er behov for det. Har de funnet noe hos deg som argumenter for å prøve det? Håper det gjør underverker for oss begge. :Heartpink
Jeg har ikke så mange enda. Men har blitt noen her også. Men har 50 tenker jeg. Så noen har jeg.

Jeg har hatt 5 tidlige aborter, så er for å se om det hjelper. Men ikke funnet noe hos meg nei.
Jeg har bare mast veldig, het siden første forsøket på å få hjelp. Men jeg sliter med flere autoimmune sykdommer. Som ikke hjelper på.

Jeg har ikke så mange enda. Men har blitt noen her også. Men har 50 tenker jeg. Så noen har jeg.

Jeg har hatt 5 tidlige aborter, så er for å se om det hjelper. Men ikke funnet noe hos meg nei.
Jeg har bare mast veldig, het siden første forsøket på å få hjelp. Men jeg sliter med flere autoimmune sykdommer. Som ikke hjelper på.

Har de vurdert prednisolon?

Har de vurdert prednisolon?
Mast siden starten om å få det. Men de nekter helt plent, så får ikke det. Men hatt veldig lyst på å teste det.
Men håper jeg får det om jeg trenger flere forsøk.

Mast siden starten om å få det. Men de nekter helt plent, så får ikke det. Men hatt veldig lyst på å teste det.
Men håper jeg får det om jeg trenger flere forsøk.
Ok. Det er jo ikke bare bare med prednisolon, så jeg forstår de er restriktive. De har vært tilbakeholdne her også, men nå har ikke jeg fått påvist noen autoimmune sykdommer en gang. Det er tilfeller av det på begge sider av familen. Prøver det for første gang nå.

Satser på at du ikke trenger flere forsøk!

Ok. Det er jo ikke bare bare med prednisolon, så jeg forstår de er restriktive. De har vært tilbakeholdne her også, men nå har ikke jeg fått påvist noen autoimmune sykdommer en gang. Det er tilfeller av det på begge sider av familen. Prøver det for første gang nå.

Satser på at du ikke trenger flere forsøk!
Jeg fikk den første da jeg var 8 måneder, og den mest alvorlige. Cøliaki. Også har det kommet på noen til, som følger den etterhvert. Revmatisme, beinskjørhet blant annet. Så jeg samler litt.

Riksen er ekstremt strenge på det, de har sagt nei i alle forsøka, og vært mye tull hele veien. Så litt godt å være ferdig også, selv om jeg hadde håpa det holdt med de offentlige, men vi får se. Vi går privat om det ikke går, men jeg får se om disse egga klamrer seg fast eller hva som skjer først.

Fragmin 2 satt!
Egentlig skal jeg ikke starte opp før positiv blodprøve.
Men har lest flere steder at da kan det alt for sent, så jeg smeller inn en av og til.
Alt for at hybelen skal bli ekstra fin og innbydende :Heartblue

Nå er samboer snart hjemme, og pinnekjøttet, kålrot og potet koser seg på ovnen.
Rester fra i går, i morgen er det bacalao fra bunn av :D

8 DPO snart fullført...

Tenkte jeg skulle få tatt ei tørn på legga i dusjen. Fornøyd med å ha tatt en legg skal jeg ta neste, og da ser jeg noe rødt som renner nedover. Og det kom fra nesa. Skikkelig runde med neseblod :wideyed:. Det er lenge sida sist. Men ikke så uvanlig meg da jeg var mindre. Men år og dag siden en sånn runde.

Ikke så synlig enda. Men det er noe der...
9 DPO.

Vedlegg

• _20191205_054812.JPG
    _20191205_054812.JPG
    24,3 KB · Visninger: 183
Åå jeg ser det!! Så spennende! Måtte de bare øøøke fremover! :D
Det er mer i virkeligheten, men jeg har fortsatt en halvgammel telefon og er skjelven, så blir så som så.
Men nå er det stopp til i morgen med testing. Da er jeg 10 DPO.

Tenkte jeg skulle få tatt ei tørn på legga i dusjen. Fornøyd med å ha tatt en legg skal jeg ta neste, og da ser jeg noe rødt som renner nedover. Og det kom fra nesa. Skikkelig runde med neseblod :wideyed:. Det er lenge sida sist. Men ikke så uvanlig meg da jeg var mindre. Men år og dag siden en sånn runde.

Sist gang jeg blødde neseblod var jeg gravid :) Just saying :D

Sist gang jeg blødde neseblod var jeg gravid :) Just saying :D
Jeg blødde under de to forrige rundene med Synerella, men bare litt. Også en gang i våres da jeg skulle fra legen, skulle innom Europris på andre sida av parkeringa, men halvveis så rant det blod og jeg ville ikke være dekka av blod i butikken, så reiste hjem.
Var prat på å brenne blodårene i nesa mi da jeg var lita, for jeg måtte løpe etter bøtte da det begynte. Men gitt seg nå.
Men blør nok mer enn de fleste. Og hjelper ikke med blodfortynnende heller. Hehe.

Back
Topp