Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Lykke til i dag, tror noen anbefalte powerade ved overstimulering
Det har jeg nettopp kjøpt på Oslo s. Ikke fordi at jeg visste det. For det var nytt. Men fordi jeg må tisse nå. Og må drikke blæra full igjen før timen :sorry:
Jeg har aldri hatt noen party blære. Alltid vært den som alltid må på do :hilarious:

En helt vanlig samtale... Samboer og jeg, han på jobb i Oslo og jeg på trikken, skriver litt.

Det er rart å skal hente egga. Det er en merkelig tanke.

Kunsten er litt intern. Men i gangen fra apoteket til kvinner og barn henger det masse bilder. Som pasienter kan ta med på rommet. Og det byttes stadig. Nå var det litt spesiell kunst for vår smak.

Vedlegg

• _20191128_112527.JPG
    _20191128_112527.JPG
    37,9 KB · Visninger: 138
To egg er satt inn.. Tidenes raskeste innsett til meg å være.

Men det er siste på Riksen. Ett egg har falt fra. Så da har vi ikke mer offentlig.

Last edited:
Krysser fingrene for de to som ble satt inn! Hadde de delt seg som normalt og sånn?:D når er testdato ?

Krysser fingrene for de to som ble satt inn! Hadde de delt seg som normalt og sånn?:D når er testdato ?
Riksen kaster egg som ikke deler seg ordentlig. Så de er som de skal begge to. Dessverre falt det siste fra så frys ble det ikke.

Testdato er 10.12, to dager før mamma fyller 50 år :D

Gratulerer som ruger! :)
Håper virkelig at minst ett av de to tar seg nå :Heartred
Det håper jeg også, hadde vært godt å hatt noe i magen og glede seg til på 13 års dagen.
Se lyset i den eviglange, bekkmørke tunnellen. Det hadde vært noe det.

Riksen kaster egg som ikke deler seg ordentlig. Så de er som de skal begge to. Dessverre falt det siste fra så frys ble det ikke.

Testdato er 10.12, to dager før mamma fyller 50 år :D
Krysser fingrene for de to som ble satt inn da!!

Gratulerer som ruger! Måtte det bli dobbellykke på dere:D:love7
Jeg hadde egentlig glemt det jeg nå, så skvatt litt. Snakk om å være i egne tanker :rolleyes:
Jeg er litt redd for tvillinger, men de er ønska begge to, om det blir det. Men tror kroppen min har nok med en gangen jeg.
Men blir det to, så blir det to :):Heartblue

Krysser alt som krusses kan! Dette skal virkelig gå din vei nå. Dette skal bli tidenes førjulsgave :Heartbigred

Gratulerer som dobbeltruger

Krysser alt som krusses kan! Dette skal virkelig gå din vei nå. Dette skal bli tidenes førjulsgave :Heartbigred
Jeg tenker jeg feirer rundt samboers bursdag jeg, og ikke før det. Om det går veien.
Nå har jeg opplevd så mye aborter, at jeg får vente med å juble.

Men hadde vært godt om en av de satt til mål minst.

Gratulerer som ruger på to egg ❤️❤️

Gratulerer så mye som ruger, og masse lykke til! :Heartred

Back
Topp