Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Så kjedelig. Forstår det har satt en støkk i deg. De har ikke sagt noe om å stimulere over en lengre periode, eller øke dosen? Du trenger ikke svare på dette nå, ikke meningen å mase om alt mulig når du er nervøs for veien videre. Håper du møter fine folk i morgen som tar godt vare på deg. :Heartred
Jeg har tatt to dager MINDRE denne gangen, men med større dose og bare EN kontroll. Så føler at jeg har lite kontroll nå.
For å si det sånn. Før har jeg hatt 5 kontroller første og 3 andre.
Etter snart 13 år uten prevensjon og prøving, så håper jeg snart jeg kan ta ei pause og oppleve drømmen.

Snart dusje og finne senga.
Dere som har meg på snap, og vil ha oppdatering, så send meg ett pip i morgen.
Eller så kommer jeg innom og oppdaterer bare jeg kommer meg hjem.

Det er veldig rart uten sprayen, er akkurat en måned siden første sniff nå klokka 6.00. Så blir litt tomt uten.

Men håper at jeg må begynne med sprøyter igjen om 10-14 dager og holde på i mange uker. Selv om jeg ikke gleder meg til de, så hadde det vært veldig greit om dette gikk i orden og forsøk og prøving kan legges bort ei stund. Noen år.
Håper sånn for deg denne gangen ❤️ Lykke til med uttak!

Jeg har tatt to dager MINDRE denne gangen, men med større dose og bare EN kontroll. Så føler at jeg har lite kontroll nå.
For å si det sånn. Før har jeg hatt 5 kontroller første og 3 andre.
Etter snart 13 år uten prevensjon og prøving, så håper jeg snart jeg kan ta ei pause og oppleve drømmen.
Krysser fingrene for deg imorgen :cat:

Klokka er 05.24 og frokosten er spist. Eller, samboer eter enda.
Vi må reise om seinest en halvtime. Det har kommet bittelitt hvitt på bakken ute. Men samboer som er Oslo pendler vet hva hvitt på bakken betyr på pendleveien. Så vi reiser i GOD tid.

Det murrer godt i magen. Så det blir spennende. Så håper jeg at det er bra egg.
Selv med to sprøytedager mindre og mange kontroller mindre.

17 egg! :eek::woot::wideyed::smug:
Litt mer enn de sju og 11 jeg har fått ut før.
Så blir spennende i morgen. Men legen sa at her var det godt stimulert og fullt.
Men alt så bra ut. Heldigvis. Så får jeg krysse fingra på at noen av egga er bra nok til innsett.

Og det blir TO egg inn, om to er bra nok. Og av 17 må det vel være noen som er bra vel...

17 egg! :eek::woot::wideyed::smug:
Litt mer enn de sju og 11 jeg har fått ut før.
Så blir spennende i morgen. Men legen sa at her var det godt stimulert og fullt.
Men alt så bra ut. Heldigvis. Så får jeg krysse fingra på at noen av egga er bra nok til innsett.

Og det blir TO egg inn, om to er bra nok. Og av 17 må det vel være noen som er bra vel...
Hurra for bra uttak:D nå skal det gå veien!

Hurra for bra uttak:D nå skal det gå veien!
Litt spent om det blir innsett eller frys eller hva det blir, siden det var litt stort inne der.
Håper mange blir befrukta, sånn at jeg kan ruge og ha på frys

Så fantastisk med hele 17 egg! Krysser fingrene for at du får en hel haug på frys i tillegg til innsett :D Hvordan er formen?

Gratulerer med flott fangst!

De snakket ikke noe om overstimulering og risiko for ikke innsett pga det håper jeg.
Krysser fingrene for at skumletelefonen imorgen bare blir hyggelig

Så fantastisk med hele 17 egg! Krysser fingrene for at du får en hel haug på frys i tillegg til innsett :D Hvordan er formen?
Det er litt over overstimulering. Så håper på innsett.

Formen er god den. Merker ikke mye.

Gratulerer med flott fangst!

De snakket ikke noe om overstimulering og risiko for ikke innsett pga det håper jeg.
Krysser fingrene for at skumletelefonen imorgen bare blir hyggelig
De sa at eggstokka var så store at han skjønte jeg hadde merka de. Så er litt skeptisk til at det ble ganske mange. Men blir spennende i morgen. Håpe at noen er bra nok. Til frys og ruging

Om 3-4 timer ringer Riksen.
Jeg er så spent. Men såå redd etter forrige gang.

De ringte før tida. Mens jeg knaska ei gulrot.

Men av de 17 egga ut, så var 9 modne. Hadde en følelse av at 17 egg var vel mye :angelic:
Men av de 9 er det "bare" 3 som er befrukta og oppfører jeg som de skal.
Så da blir det satt inn TO i morgen klokka 13.00.

Synes kanskje tre føles litt få, av alle de som ble tatt ut. Men det hørtes ut som de hadde hjulpet til, og brukt ICSI på måten de sa, men vet ikke helt om det var det de mente. Men får sikkert mer informasjon i morgen tenker jeg.
De skulle følge med gjengen til i morgen.

Men nå skal jeg til Sverige en tur.

Skjønner det kan føles lite med den fangsten på uttak, men det er ikke uvanlig at mange ikke er modne, spesielt med mange egg.
Og det skal ikke mer enn ett eneste egg til for å oppnå drømmen vet du.
Satser på at rugetiden blir laaaaang

De ringte før tida. Mens jeg knaska ei gulrot.

Men av de 17 egga ut, så var 9 modne. Hadde en følelse av at 17 egg var vel mye :angelic:
Men av de 9 er det "bare" 3 som er befrukta og oppfører jeg som de skal.
Så da blir det satt inn TO i morgen klokka 13.00.

Synes kanskje tre føles litt få, av alle de som ble tatt ut. Men det hørtes ut som de hadde hjulpet til, og brukt ICSI på måten de sa, men vet ikke helt om det var det de mente. Men får sikkert mer informasjon i morgen tenker jeg.
De skulle følge med gjengen til i morgen.

Men nå skal jeg til Sverige en tur.
Enn at du skal få innsett av 2 egg, det blir spennende, og må jo øke sjansene betraktelig tenker jeg! :)
Husker jeg ble litt skuffet selv når jeg fikk ut rundt samme antall selv, da satt jeg igjen med 3 blasto, men det gjorde susen :)
Heier også på det siste egget, kanskje du får ett på frys :Heartred

Back
Topp