Tusen takk. Det hadde vært veldig fint om minst en av de klorer seg fast til august nå.Gratulerer som ruger på to egg
Hadde vært godt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. Det hadde vært veldig fint om minst en av de klorer seg fast til august nå.Gratulerer som ruger på to egg
Tusen takk. Endelig ruger igjen. Over ett halvt år siden sist nå.Gratulerer så mye som ruger, og masse lykke til!
Trenger all kryssing jeg kan få, så det er bra detKrysser fingrene!
Tusen takk. Det er godt å ha kommet hit nå. Er så slitsomt med pendlinga til sykehuset og alt det der.Gratulerer som ruger! Heier på dere!! Håper de blir værende og alt går bra!
Tusen takk!Lykke til!
Godt med alt som er unnagjort!En liten lørdagshilsen fra meg.
Her har vi kjøpt noen gaver og skal snart i gang med middag.
Godt å komma unna litt nå.
God helg alle sammen.
Jeg har ingen plan endaNår tenker du å begynne å teste ?
Klexane? Gikk det fint?Jeg orka ikke å tenke og grue mer.
Så testa en jeg.
Nesten, broren, FragminKlexane? Gikk det fint?
Hehe, så bra. Jeg synes også den var veldig lik orgalutran/fyremadel. Første sprøyten som jeg kjenner svir akkurat i det man trykker inn væsken. Gjør det saaaakte. Har hørt det gir mindre blåmerker også. Litt kjedelig å fortsette med sprøyter, når stimulering endelig er over, men men. Ofres alt som ofres kan.Nesten, broren, Fragmin
Kjente ikke veldig mye mer enn Gonal, men svei litt i ettertid, etter at nåla var ute igjen.
Men ikke verre enn jeg trodde. Hørt noen synes de er vonde. Så var ganske nervøs.
Blir jeg gravid blir det en om dagen til uke 12. Så de få med stimulering blir ingenting. Hehe.Hehe, så bra. Jeg synes også den var veldig lik orgalutran/fyremadel. Første sprøyten som jeg kjenner svir akkurat i det man trykker inn væsken. Gjør det saaaakte. Har hørt det gir mindre blåmerker også. Litt kjedelig å fortsette med sprøyter, når stimulering endelig er over, men men. Ofres alt som ofres kan.