Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Gratulerer som ruger! Heier på dere!! Håper de blir værende og alt går bra!
Tusen takk. Det er godt å ha kommet hit nå. Er så slitsomt med pendlinga til sykehuset og alt det der.
Så godt når det er over og jeg kan hvile og ruge bare.

En liten lørdagshilsen fra meg.
Her har vi kjøpt noen gaver og skal snart i gang med middag.

Godt å komma unna litt nå.
God helg alle sammen.

Vedlegg

• _20191130_170321.JPG
    _20191130_170321.JPG
    47,5 KB · Visninger: 95
5 DPO straks unnagjort!
Allerede snart ei uke siden egguttak :wideyed:

Vi har hatt ei koselig tur i helga, nå venter det litt mer oppussing denne uka som kommer.
Må bli ferdig med det vi har begynt på. For nå holder vi på med to rom samtidig :rolleyes:

Oi. Pulsen min jobber :wideyed:

Vedlegg

• Screenshot_20191201-215744.png
    Screenshot_20191201-215744.png
    43,8 KB · Visninger: 65
Jeg våkna med veldige murringer ved 8 tida istad og de kommer og går.

Ei uke siden uttak i dag.
Den uka har flydd avgårde. Også er det ei uke til blodprøve. Men jeg skal i begravelse den dagen.
Så får se om jeg rekker alt, kanskje det ikke er krise om jeg tar den dagen etter

Jeg orka ikke å tenke og grue mer.
Så testa en jeg.

Vedlegg

• Snapchat-883020898.jpg
    Snapchat-883020898.jpg
    17,2 KB · Visninger: 118
Klexane? Gikk det fint? :)
Nesten, broren, Fragmin :cat:

Kjente ikke veldig mye mer enn Gonal, men svei litt i ettertid, etter at nåla var ute igjen.
Men ikke verre enn jeg trodde. Hørt noen synes de er vonde. Så var ganske nervøs.

Nesten, broren, Fragmin :cat:

Kjente ikke veldig mye mer enn Gonal, men svei litt i ettertid, etter at nåla var ute igjen.
Men ikke verre enn jeg trodde. Hørt noen synes de er vonde. Så var ganske nervøs.
Hehe, så bra. Jeg synes også den var veldig lik orgalutran/fyremadel. Første sprøyten som jeg kjenner svir akkurat i det man trykker inn væsken. Gjør det saaaakte. Har hørt det gir mindre blåmerker også. Litt kjedelig å fortsette med sprøyter, når stimulering endelig er over, men men. Ofres alt som ofres kan. :blackeye

Hehe, så bra. Jeg synes også den var veldig lik orgalutran/fyremadel. Første sprøyten som jeg kjenner svir akkurat i det man trykker inn væsken. Gjør det saaaakte. Har hørt det gir mindre blåmerker også. Litt kjedelig å fortsette med sprøyter, når stimulering endelig er over, men men. Ofres alt som ofres kan. :blackeye
Blir jeg gravid blir det en om dagen til uke 12. Så de få med stimulering blir ingenting. Hehe.
Men har hatt litt uflaks med tidlige aborter. Så greit å prøve.

Back
Topp